Tequila-fest

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Schultz


    Et bat er heller ikke et must.. bare et eller andet hårdt, som f.eks. en mur er godt nok :D


    haha oh sweet memories


    that takes me back


    vi tog en cykelhjem på hovedet, drak et shot og løb ind i muren med cykelhjelmen først


    (selvfølgelig kun drengene der var dumme nok til at gøre det og med drengene mener jeg mig selv :T)

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB


  • er det ikke bare en form for ubåd? altså smider et fyldt shots glas ned i en eller anden drink og drikker det :cheers:


  • Har aldrig rigtigt forstået hvorfor man bliver så fuld af det, men det virker sq... og det værste er, at det bliver sjovere for hver gang man gør det.. første gang griner man bare lidt, 10'ende gang ligger alle og roder på gulvet i latterkramper :D

  • Ja, prøv den! Det er fandmer skægt! ..


    Banke banke , så kører natten! haha ..


    Vi gjorde det med baseballhjelm OG bat, det gjorde nas og slingrede oven i knolden, men derefter var det meget effektivt, hehe..


    Ellers er der også at sætte en tom flaske af noget. ( spillet kaldes også ølbowling ) I midten af 2 have stole i hver ende dvs 4 havestole og 2 flasker noget f.eks øl. Så har man 2 flasker sprit på hvert hold. Og en bold til at spille med. Så triller man bolden til man rammer den tomme flaske i midten af de to stole. Hvis flasken vælter, så er det om at drikke 1 genstand pr person , dvs 2 genstande. Også spiller man til man ikke kan mere. Og derved får at se hvem der vandt/har det dårligst ... haha

  • Så blev festen afholdt og kæft det var godt! :D
    Vi fik drukket en masse tequila og prøvede med kanel + appelsin i stedet for salt + citron, det var faktisk meget godt..


    Tak for de gode råd :cheers:



    I får lige sådan et her fra før de fleste gæster kom, og hvor billederne stadig er velegnede til tweak ;)
    Og nej jeg ser ikke lige for smart ud der, i gang med at slikke salt af hånden :P



  • Skål i skuret!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Boris


    LOL.... :)) Du ligner lidt din avatar.


    Ej nu stopper du! :D
    Du siger at jeg er behåret og har et underbid på størrelse med en flyhangar, fandme ikke sødt sagt! :P


  • Det er faktisk ret sjovt det med Loco Special, for det er mig og en af mine gode venner som også er bartender som har opfundet den sammen, for efterhånden nogle år siden, den er så oprindeligt med skiftevis rød og grøn sodavand og vodka i istedet for tequila, og den hedder rigtigt Torpedo... Det er sjovt som folk tager ting til sig og så laver dem om og det på den måde bliver udbredt... Men super fedt at det er udbredt hehe :D