Adidas Goodyear sko men hvor??

  • Halløjsa...


    Var lige på sko indkøb idag til min fætters konfirmation og er på udgik efter nogle adidas goddyear da jeg synes det er nogle rigtig pæne sko.
    Jeg fandt et sort/guld par ved en forhandler i silkeborg men prisen var lige det jeg havde regnet med 899 kr..
    Så tænkte på om det var muligt at finde nogle på internettet??
    Har fundet nogle på dette link


    KLIK


    Men det er nogle sort/hvis og vil gerne have dem i sort/guld.
    Men hvor burde de kunne findes på internettet i den ønskede farve??

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af @Lasse^!
    Når jeg trykker på dit link kommer der et par sort/guld sko frem :))


    Er det ikke dem ?


    De er sort/gul dem jeg så på ved sort/guld og selve hvordan farven var sat sammen på var helt anderledes :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha


    Der var da lidt :D
    Men i det er i tyskland ;(
    Vil gerne have det er en dansk hjemmeside hvis det er muligt


    ja okay, men det sagde du intet om :) men de har ellers pisse meget, og er rigtig proffesionelle...


    http://www.smartguy.dk?

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Ikke for noget men de er rigtige dårlige de sko.. har haft 2 par af dem nu.. de ene i sort sølv og de andre i brun hvid... de er rigtigt dårlig kvalitet i sålen og slider rigtigt hurtigt op... jeg tror de har kommet til at bruge Goodyears slicks gummi, for de holder sgu ik særlig mange omgange.... men anyways, ville bare sige det til dig at sålen er rigtig dårlig kvalitet og holder ik særlig lang tid... plus at de har en tendens til at gå op i snuden af skoen... det er rigtig nederen for det er nogle fede sko... men nu er du ligesom advaret... men kan derimod varmt anbefale Adidas Superstar... de har en rigtig fed model i Footlocker... den er sort og så er adidas striberne i sådan gråt stof... det ser rigtig tight ud, dem har jeg købt og de holder meget bedre end Goodyear...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af D-Zs
    Ikke for noget men de er rigtige dårlige de sko.. har haft 2 par af dem nu.. de ene i sort sølv og de andre i brun hvid... de er rigtigt dårlig kvalitet i sålen og slider rigtigt hurtigt op... jeg tror de har kommet til at bruge Goodyears slicks gummi, for de holder sgu ik særlig mange omgange.... men anyways, ville bare sige det til dig at sålen er rigtig dårlig kvalitet og holder ik særlig lang tid... plus at de har en tendens til at gå op i snuden af skoen... det er rigtig nederen for det er nogle fede sko... men nu er du ligesom advaret... men kan derimod varmt anbefale Adidas Superstar... de har en rigtig fed model i Footlocker... den er sort og så er adidas striberne i sådan gråt stof... det ser rigtig tight ud, dem har jeg købt og de holder meget bedre end Goodyear...


    Nu er jeg ikke lige typen som spiller fodbold osv ;)
    Så de burde nok holde lidt længere :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha
    Nu er jeg ikke lige typen som spiller fodbold osv ;)
    Så de burde nok holde lidt længere :D


    Det er sådan set også bare normal streetwear jeg har brugt dem til ;)