Indlæg af Elmdulf

    Synes ideen er ganske udemærket, men nu er jeg os selv 16 :p


    kan godt se problematikken i, at man måske har en 18 årig ven der kunne køre med. Måske kunne man sige, at personen man kører med skulle være elitebilist eller sådan et eller andet. Dog er det nok usandsynligt at ret mange vil tage hensyn til det, og tror desværre ikke politiet har resurcer til at holde øje med hvem de kører med.

    BS, gerne lige hundrede eller 2 højere op. Den er virkelig velholdt, hvis man ser bort fra de tordenfluer, som en fix sjæl (ik mig) nok med lethed kan fjerne. ;)


    Der er budt 150 for den psu. Ostermark har budt på et par ting samlet.


    Lader auktionen kører en dag eller 2 mere dage, hvorefter jeg sender pm's til alle der har et førende bud :)

    Hey, jeg har været væk hele dagen. jeg regner med at afslutte tråden når jeg har tilfresstillende bud på det hele, måske med undtagelse af skærmen og kabinet. Jeg opdatere tråden med det samme.


    xecuter, det lyder herligt.



    Jeg giver dig linket til psuen i stedet for, da jeg ikke har ret meget forstand på den slags. : http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=172396 eller den her http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=196651 er ikke helt sikker, måske er min endda en ældre model. Jeg har købt en lille adapter til mit atx stik så den passede til mit bundkort.


    Vil gerne en smule højere op (: Cpu køleren er en normal box køler, men har faktisk en hyper6 liggende, der venter på at blive solgt ;)


    Green, det er noteret! '


    Tråden kører ikke andre steder!

    Quote

    Originally posted by EcoPa
    hvor mange pixelfejl er der på skærmen? og hvor henne?


    //Out - EcoPa



    Der er ingen pixelfejl så vidt jeg kan, men der sidder desværre nogle tordenfluer under skærmen fra i sommers >:[ Det er mest ovre i venstre side, mens også nogle lidt spredt. Man ligger ikke mærke til hvis man gamer eller ser film, mest hvis du har noget med en lys baggrund, word eller lign.


    Ostermark, det er noteret. Det er en 0.9 micron

    Quote

    Originally posted by ostermark
    jeg er interesseret i din cpu... hvilken stepping er den?


    Kan jeg kun finde stepping ved at kigge på cpuen? Troede jeg kunne finde den i cpuz eller lign hehe.


    Der er kvittering på:


    1 sæt af rammene, mener os jeg har på det andet men kan ikke lige finde den.


    Skærmen.


    Cpuen.


    Harddisken.


    Bundkortet.


    Kabinettet.

    Desværre Green, du må lidt højere op ;)


    Begge dele er fra foråret og der er ikke sket nogen som helst former modificeringer på dem.


    Der er helt sikkert kvit på motherboard og mener os der er på gfx. skal lige have tjekket.

    Hey Tweakere! Eftersom jeg er startet på gymnasiet efter ferien, har jeg mere brug for en bærbar computer end en god stationær.


    Det drejer som om en Amd64 3000+, hbo 400


    2048 Crucial ballistix pc 3200 hbo 650 pr sæt


    Leadteak 7800GT hbo 1100


    Asus A8N Nforce 4 Sli bundkort hbo 400


    Maxtor 200GB Harddisk hbo 300


    Msi dvd-drev hbo 75


    400Watt chill innovation hbo 150


    Kabinetet er et sort tower med blåt lcd display foran. bud, det er noget skrammel :p


    17 tommer acer tft faldskærm. Der er desværre et par tordenfluer på indersiden af skærmen, som ellers er rigtig lækker og ikke har nogle pixelfejl så vil mene en 6-700 er rimelig for den. Det er en http://www.edbpriser.dk//Products/Listprices.asp?ID=105114


    Logitech tastatur og nogle andre småting.


    Der er kvittering med til næsten det hele så vidt jeg husker, og alt fungerer helt perfekt! Spørg endelig.


    Havde håbet på at skrabe små 4-5000,- sammen, da jeg kan købe en bærbar for de penge. At sælge den samlet vil jeg naturligvis foretrække, men bud på løsdele accepteres også, hvis jeg kan komme af med hele skidtet.


    Jeg sender lige så snart jeg kan se pengene er gået ind på min konto og jeg bestemmer naturligvis hvor vidt jeg vil sælge eller ej.


    UPDATE:


    dMITIJ: maxtor harddisk 300kr pp


    ostermark:: CPU, Psu og DVD drev 600 Afhentet.


    Green: Gfx og Mobo 1400kr. pp


    Xecuter: Rammene.




    Happy bidding og ot frabedes :)