Indlæg af Elmdulf

    Hmm hvis du har mulighed for at komme udenfor kender jeg et sjovt "spil"
    Det er ganske simpelt, du bunder en øl, shot eller hvad end man drikker, holder en pind i vejret og drejer om sig selv 10 gange mens man kigger op på pinden, derefter lægger man pinden ned og hopper over den. Det får som regel et meget humoristisk udfald :D Især hvis det er senere hen på aftenen og man allerede er fuld.

    Jeg rejser til tyrkiet på lørdag, så jeg vil helst have afsluttet handlerne inden ;)


    Jeg har smidt pms til jer som har fået accepteret bud.

    Intet er solgt endnu.


    Hvis ikke Don_Jabbe giver lyd fra sig inden for nær fremtid vil jeg gerne sælge keyen til dig.


    Ellers er du velkommen til at byde på Cod2 ;)




    Teko: noteret.

    Quote

    Originally posted by Artisan
    Omg den dragonflag øvelse ser voldsom ud. Det må jeg skam ned og prøve. :crazyeyes: :crazyeyes: :crazyeyes:


    Det er den os, du kan nøjes med 8 reps og så er din mave helt kvæstet.

    Don_Jabbe, ja det kan du godt. Vil du have hele spillet eller bare keyen? Jeg vil godt sælge dig keyen for 75, men hvis du skal have cd'en bliver det til hbo ;)

    Hey. Eftersom jeg er startet på gymnasiet er der ikk rigtig tid til at spille computer mere. Derfor ligger jeg inde med et par gode titler, som jeg gerne vil af med :)


    Battlefield 2 ( cd'en er ret brugt, men kan stadig bruges, ellers vil jeg godt nøjes med bare at sælge keyen. ) hbo 100kr


    Age of Empires 3 ( ikke ret brugt ) hbo 125


    Battlefield 2 Special forces ( ikke ret brugt ) hbo 75


    Battlefield vietnam, bud


    2x keys til bf1942, bud


    Call of duty 2 ( ikke ret brugt ) hbo 125


    Alle bud er naturligvis pp.


    Jeg sender spillet lige så snart jeg kan se pengene er gået ind på min konto, eller pr. efterkrav, enten som brev eller pakke alt efter ønske.


    Happy bidin'

    Synes sgu os han programmer var virkelig gode. Ja, han var lidt underlig, men man kan ikke andet end beundre hans entusiasme og hans mod. Har set næsten alle Crocodile hunter programmer på animal plantet, fremragende serie.

    Hey Tweakere! Efter som jeg er startet på gymnasiet på en naturfaglig linie, er jeg desværre os nødt til at skulle anskaffe mig ovenstående lommeregner.


    Den er relativt dyr, så hvis jeg kunne spare et par hundrede kroner ville det være rigtig nice.


    Nogen der ligger inde med en?

    Så filmen for lang tid siden. Kunne os godt tænke mig en og jeg var så fascineret af dem jeg gik ind for at få en lavet, men det kunne jeg ikke :P Nøglesmeden kom ind spurgte hvad jeg skulle bruge den til og begyndte at beskylde mig for at være en tyv og fortalte mig at hvis politiet tog mig med sådan en så blev jeg smidt lige ind i spjældet.

    På næsten alle pokersider kan du spille med playmoney. har selv brugt http://www.pokerroom.com i starten og synes det er helt okay. Er dog begyndt at spille freerool tourneringer med en anden side nu.


    Et godt fif er at spille lidt tight i starten og koncentrer dig. Få en ide om hvordan de andre spiller og prøv dig så frem med bluf og re-raises.


    Det er dog svært med playmoney, hvor en del har en tildens til bare at gå all-in, da de kan få refilled deres account 2 gange om dage..