Indlæg af Elmdulf

    Jeg går under navnet [nRs]Crank Yankers.. Angående Point of exsistence må jeg indrømme at jeg synes det er ringt.. Det er ikke ret godt gennemført og lydene er de samme... ( undskyld for OT )

    Jeg sad lige og fik en ide.. Kunne man ikke bede EA games om at lave en "special pack" af nogle af deres spil, som indeholdte 2 cd-key. Jeg sidder selv i det problem, at både mig selv og min bror godt kan lide og spille bfv og vil gerne spille det sammen,men vi gider ikke bruge 300kr, bare for at få en key mere... Er idéen helt hen i vejret eller..?

    Hey.. Jeg leder efter en map editor til Age of mythology Titans expansion.. Har kigget på google.dk, men kan kun finde en til Age of mythology.. Nogen af jer, der ved hvor man finder sådan en ??
    På forhånd tak

    Hey, som overskriften siger, leder jeg jeg efter et program som jeg kan bruge til at optage med når jeg gamer... Har prøvet med fraps, men det sænker fps'en meget, så det er udelukket..

    Jeg har nogle problemer når jeg prøver at spille battlefieldvietnam. Når jeg joiner en server bliver min ping 1023, selvom jeg ikke downloader eller lign. Jeg kan godt spille normalt på nogle ganske få servere,men ikke ret mange. nogen der har en ide om hvorfor den gør det og hvordan jeg kan løse problemet?


    ( ved ikke hvad mit internet er, men det er noget der er kommet for nylig, så jeg tror ikke det er det)

    Måske er din com. ikke god nok ;D
    Ej, min fætter har fået hans til at virke på en eller anden haxer way, men jeg kan da lige spørge..

    Hey! Går ud fra der er nogen andre bfv interessede på dette forum, og jeg ville bare høre om der er nogen der ville have lyst til at prøve et hjemmelavet map ? Hvis du ved en hel masse om at lave baner i bcv, så vil jeg gerne vide hvordan man laver om på sit loadscreen :D


    Hvis ikke i ved det:


    ( bfv: Battlefieldvietnam )
    ( bcv: battlecraft Vietnam )

    Hey.. Jeg er lige blevet færdig med mit første battlefield vietnam map... Er der nogen der kunne tænkte sig at teste og give nogle kommentare til mappet ville det være dejligt :D

    Hey! Jeg har brug for et program til at lave om på billedstørrelserne da jeg er ved at lave et map til battlefield Vietnam... Kender et hvor man bare skal højre klikke på billedet og så kan man lave det om, men hvad er det hedder?

    Her forleden prøvede jeg at sætte et geforce 3 ti200 agp 4x i min computer... Så da jeg prøvede at starte den, skete der ingen ting.. Så satte jeg mit gamle geforce 4 mx440 i, men den vil stadigvæk ikke starte.. Har prøvet alverdens ting, men uden resultat... Pc'en er fuldstændig død... Der sker ikke noget som helst når jeg trykker på start knappen.. Nogen der har en ide om hvad dette kan skyldes ??