Indlæg af Shiver

    Jeg har 15 års erfaring med computer, så jeg ved godt hvordan det foregår, tak :) Har prøvet alt. Den vil ikke boote ind i noget, hverken fejlsikret tilstand eller noget, og hvis jeg slår alting fra i boot options i bios, så vil den stadig ingenting. Stadig Windows Recovery skærm.

    Jeg sidder her med en bærbar som hverken vil boote fra CD, windows eller noget som helst. Ikke engang safe mode.


    Den kommer til den skærm hvor jeg kan vælge safe mode, sidste fungerende indstillinger osv. Og ligemeget hvad jeg vælger, så kommer der blå skærm (BSOD) i så kort tid at jeg ikke kan nå at læse hvad der står, og så genstarter den. Og sådan kører den i loop.


    Det er en HP Pavillion DV2625eo.


    Hvad kan jeg gøre? Kan heller ikke køre recovery console.

    Jeg har fundet en gammel computer frem, som jeg gerne vil lave til et mediecenter, men den er godt nok lige en tand for langsom til min smag, så ville høre om der var nogen der havde dele liggende?


    CPU skal være til Socket A. Der sidder en AMD Sempron 3000+ i, lige pt. så det skal være en CPU der er hurtigere end den.
    Der sidder pt. 512mb ram i - så det skal være flere end det.


    Og evt. hvis folk havde et gammelt grafikkort liggende? Det skal være AGP 8x, og bedre end det nuværende (ATI Radeon 9550).


    Håber i har nogle gamle dele liggende til salg :)

    Sælger min HTC Magic, da jeg gerne vil prøve noget nyt. Telefonen er 6 måneder gammel, og har ingen skrammer overhovedet.
    Kvittering og original emballage medfølger.


    Byd :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af ThyzoN
    Jeg plejer at købe fra http://www.d2ok.com :) Billigst, sikkert og hurtig levering.. Du skal bare huske og skrive hvis du skal have et med chat-command :) Ellers får du et key der ikke kan åbne chatten :P (En gammel spam-bot)


    Siden er nede? :)

    Er der ikke et sted man kan købe en CD key til Diablo 2 og Lord of Destruction Expansion? Skal nemlig bruge dem omgående, så betaling med kort ville være at foretrække.


    På forhånd tak for hjælpen

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Yonzie
    Men der er stadig ingen router indbygget. Det er en software ting.


    Er problemet når du deler filer mellem de to computere, eller er det den anden computers internetforbindelse der er langsom?
    Hvis det er fildeling, er det så små filer eller store filer du prøver at dele?
    Er den anden computer også en Mac eller er det windows, og hvilken protokol bruger du til at dele med (under Systemindstillinger)?


    Bruger afb/smb til deling, og det er generelt bare hele forbindelsen på min sekundære computer der er langsomt. Alt data / internetforbindelse mellem min mac og min pc er forstyrret. Og signalet er stærkt.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af DmK
    der er ingen router i en imac ?


    Jo, man kan dele internetforbindelsen over airport, så den virker som trådløs access point.

    Er der nogen som har nogle oplysninger om den indbyggede router i en iMac? Når jeg overfører data mellem computerne kører det maks 1 mbit eller 2 mbit, men er sikker på at det er en 54mbps forbindelse.
    Hvad kan jeg gøre?

    Jeg har slået media streaming fra i Media Player på mit Windows 7 Ultimate, men den bliver ved med at vise sig på min ps3 som media server. Hvordan slår jeg det HELT fra, så den ikke kan findes?