iMac indbygget router

  • Er der nogen som har nogle oplysninger om den indbyggede router i en iMac? Når jeg overfører data mellem computerne kører det maks 1 mbit eller 2 mbit, men er sikker på at det er en 54mbps forbindelse.
    Hvad kan jeg gøre?

  • Men der er stadig ingen router indbygget. Det er en software ting.


    Er problemet når du deler filer mellem de to computere, eller er det den anden computers internetforbindelse der er langsom?
    Hvis det er fildeling, er det så små filer eller store filer du prøver at dele?
    Er den anden computer også en Mac eller er det windows, og hvilken protokol bruger du til at dele med (under Systemindstillinger)?

    P35-DS4, E8500@4Ghz, 4x1GB Crucial PC8500, HD4870/512, 750GB F1, HX620, P182, BenQ HD2200E
    Mac Pro 8x2,8Ghz, 14GB RAM, HD3870, 8800GT, 2x160GB Intel G2, RAID0, LP3065, EA231WMI, 2007WFP, 3xErgotron.

    Rettet en gang, sidst af Yonzie ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Yonzie
    Men der er stadig ingen router indbygget. Det er en software ting.


    Er problemet når du deler filer mellem de to computere, eller er det den anden computers internetforbindelse der er langsom?
    Hvis det er fildeling, er det så små filer eller store filer du prøver at dele?
    Er den anden computer også en Mac eller er det windows, og hvilken protokol bruger du til at dele med (under Systemindstillinger)?


    Bruger afb/smb til deling, og det er generelt bare hele forbindelsen på min sekundære computer der er langsomt. Alt data / internetforbindelse mellem min mac og min pc er forstyrret. Og signalet er stærkt.