Indlæg af segl

    Jeg er enig med dig. Nu skal man selvfølgelig passe på med at generalisere, men det er også min erfaring, at butiks-folkene i kæder som Merlin og Fona ikke har voldsomt meget tjek på de produkter, de sællger.
    Selv køber jeg aldrig mere noget i disse butikker - bortset fra et par CD'er på tilbud i ny og næ


    Den reklame, du henviser til, er jo fuldkommen latterlig

    Humlegrib: nænte du ikke for nylig i en anden tråd, at din Athlon XP blev 50-52 grader ved max belastning?


    Så behøver du jo ikke at bekymre dig om varmeproblemer :)


    Var det ikke snarere støjproblemer, du havde?

    Okay, du går jo også efter SLI. Det havde jeg overset. Well, der må jeg melde pas. Kender ik noget til disse board.


    Er du sikker på, at pengene rækker?

    Tja, hvilket bundkort er bedst...det afhænger jo af flere ting. Men jeg har for nylig været med til at oc'e en 3500+ til en 4000+ på et eksemplar af Asus A8V Deluxe WiFi-G (det er AGP-baseret og med Via k8t800 Pro chipset). Det kører uden problemer (indtil videre med moderate ramtimings). Vælger du dette bundkort, skal du huske at gå efter rev. 2.0, som har velfungernde AGPlås.


    Det eneste kedelige ved dette bundkort er - efter min mening - det indbyggede lydkort. Slå det fra og benyt et Audigy lydkort i stedet.

    engel: Om Race Driver 2 er udkommet?


    Jo, det er efterhånden nogle uger siden.


    men, bortset fra meget flotte biler, så skuffede grafikken mig i det spil.

    Der plejer ik at gå mange dage...


    Hmm....mht. til 4.6, så skulle et problem med manglende skygger i Tosca Race Driver 2 desværre ikke være løst endnu (det var også til stede i 4.5).


    Og så opdagede jeg desværre selv små grafikfejl i Far Cry med 4.6 her for en time siden X( .... De er der ikke, når jeg bruger catalyst 4.4, så den er jeg vendt tilbage til igen.

    Ok, det behøvede jeg ej...altså afinstallation først..det eneste krav fra Nvidia var, at man ikke havde sit antivirusprogram kørende imens.


    Det hele ser ud til køre stabilt...og lyden på Soundstorm er blevet væsenligt bedre nu. Cool nok 8)

    Overvejer at installere de nye Nforce-drivere (v.4.24 af 10 maj) til mit nforce2-mobo (Asus k7n8x Delukse). Men hvordan er det nu lige: skal jeg afinstallere alle de gamle drivere,(ligesom jnår man installere en ny grafikkort-driver), eller kan jeg bare installere dem oveni?