Indlæg af Lunaticakabuller

    Det lader til at folket ikke bruger meget tid på at se på big towers.
    Ronin2300
    Så kan jeg lige så godt tage den med vinduer og RGB. Syntesbare ikke buildet er så fuldendt uden vandkøling.

    Hej.
    Jeg søger et big tower eller high tower som i gamle dage, med nyt design.
    Jeg har siddet og luret rundt, men så ser man et case der er 60 cm højt og er i hightower kategorien, og senere finder man et miditower på 60.5 cm.


    Jeg søger ganske enkelt et hightower på godt 65 cm eller højere.
    Plads til aio dual fan køling/radiator.
    3 ssd pladser.
    Usb 3 udtag i fronten, og en power / reset placeret højt på kabbinettet.
    Hvis det kan blive fri for vinduer og RGB er jeg godt tilpas.


    Selv har jeg kigget på Obsidian D750, men der er vindue i og den er kun 60 cm højt.


    Hvad kan folket anbefale at jeg finder.


    Budget ~3000 kr for kabinet uden psu.

    i bund og grund, hvis der er styr på kablet fra bygning A til bygning B, ville jeg nok invistere i nogle Ubiguity punkter og en ubiguity controller/ bruge en 24/7 tændt pc, som controller, og lave et wifi mesh.
    Der har du funktionen at klicke på et AP og bede den om at give sig fysisk til kende, og så kan du gå ud i bygningerne og finde den, hvor den blinker på en bestemt måde til du trykker på den, eller tager den ud af det mode igen i controller appen.



    Så når man rammer bygning B, smider man en switch på, og derfra slæber kabler rundt til de steder hvor der er krittisk brug for wifi, og sætter dem op. En ting mange netværks byggere gør nu om dage, er at sætte de runde AP oppe i loftet, da strålerne når længere ud før de aftager.
    Wifistrålerne har nemlig et naturligt fald, og det gør montering i loftet til en fordel med henblik på rækkevidde.
    Hvilke ap moduler du skal købe, vil jeg nok hellere lade dig ringe / skrive med Proshop om, da de er rigtig dygtige til at rådgive.
    God fornøjelse

    Jeg sidder og vil kaste penge efter Call of Duty Black Ops 4.
    Jeg vil bare gerne have adgang til alle gamemodes, og baner, og er ret ligeglad med ingame penge og andet lir.
    Jeg har siddet lidt og prøvet at gennemskue deres "standard" game og deres "Digital deluxe" game, og det virker som om at Black ops pass er en del af gamemodes og baner.
    Det forvirre mig så at det hedder "pass" da jeg frygter at jeg skal betale for at forny dette "black ops pass".


    Nogen der lige kan lede mig på rette spor ?

    vil du køre plex server fra den, så skal du køre direct play, for den har INGEN kræfter til at transcode sådan en Synology nas.
    MED MINDRE du får en xeon model til alt for mange penge.
    Jeg har selv en DS2413+ med en Atom cpu i, og hvis den skal transcode noget, så vælter den helt og låser sig selv med cpu på 100% til jeg lukker plex på afspilleren.

    Hej
    Jeg leger med en PFsence i hjemmet, og kunne godt tænke mig en "max båndbredde pr ip"
    jeg har været under Firewall -> Traffic shaper -> Wizards .. der kan man lave en limit, men det er en limit på sit WAN interface, og det fungere !!!


    men jeg vil hellere bremse "pr ip" i download så alle får lidt ud af det, når der streames twitch, netflix, games, hentes opdateringer, dropbox reloades osv ..
    I forstår hvad jeg mener.


    på den måde kan man limit alle devices, uanset om de bruger wifi eller ethernet.


    Har i nogle erfaringer, har jeg overset noget, eller skal man købe noget andet for at den "kan"

    Jeg er så heldig at mit bundkort ikke kan tåle den nye windows 10 opdatering og af uransageligt årsager er en bios update ikke nok.
    Hvis man er interesseret i hvad der går galt for mig, kan man lure inde på facebook under tweak support, og se jeg har opdateret bios, men hver gang jeg får den nyeste update fra windows, viser den sort skærm og er nærmest "bricked".
    Så formatere man og siger nej til opdateringer, så køre det fint.


    Så jeg vælger at sælge min 4790k cpu
    og 16 gb Hyperx DDR3 ram - HX316C10FBK2/16 - stængerne er i det sorte metal - bestilt den 9/9/2016 ved komplett - Link: https://www.komplett.dk/produc…ect=true?noredirect=true#


    jeg er ligeglad om jeg skal sælge hver for sig eller samlet.
    Hvis det har interesse kan bundkortet blive sendt med gratis.


    Cpukøleren er sat på med bolte og møtrikker, så det er på eget ansvar hvis man vil have den med.
    Det er en Antech Kühler H2O 1220.
    Den fungere super godt, jeg ser idle temps på 35-40 grader og load omkring de 70c ved load.
    Hvis den skal med, vil jeg godt have lidt for den.


    Så vurdering, hva ka æ kost.