Indlæg af Karga

    Det er jo en helt anden snak nå det er dig der har lavet den her exe fil.. Hvis du bruger Visual Studio ska du indstille det når du pakker filerne til en installations fil hvis det er den du vil sætte ikon på.


    Ellers er det inde i projekt egenskaber tror jeg nok

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^


    Fordi at der afsættes en del varme i den kreds...Det som U2 er mindre end U1 ganget med strømmen er lig effekten. Og i dette tilfælde ved 1A, ja så er det 12W i den lille kreds !


    Sejt! Jeg ku faktisk næsten forstå hva du skrev :P Det må vel betyde jeg har hørt lidt efter i fysik/kemi :T

    Nu har jeg ikk det store til overs for screensavers, men havde engang den mest grinern (Var 8 og havde ikk anet at lave end vente på den :)) )


    Hvis i ka huske den, ham manden på den øde ø :)
    Ka lige prøve at finde den .. Vender stærkt tilbage

    Prøv at rulle lidt ned så sku den vist stadig ha en lille højttaller ud for sig.
    Den der "ingen lyde" fjerner ikk alle lyde, selvom navnet leder derhenad.. Bare microsoft der lamer :boxed:

    Syns os alle Windows Noices er max irreterende, f.eks. mit i at man har skruet helt op for en sang, så kommer den der lille 2tm provokerende lyd, "DUNG!":pokey:


    Kontrol panel -> Lyd, tale og lydenheder -> 2. knap: Skift lydtema


    Der ka du ændre på det

    Quote

    Oprindeligt indlæg af hoerning


    Hvorfor gøre det når du kan købe en 7812 enhed som kan gøre det for dig så du slipper for at rode rundt med spoler og skide og lort.. plus at du med den løsning ikke har taget højde for at når man skruer op for radioen så bruger den mere strøm og så kan det ende med at radioen pludselig får overspænding, og du kan vinke pænt farvel til den..??


    Havde det kun i en uge eller sådan noget :)) Så fik kun fat i det at man ku ændre en spænding.. Burde den spænding så ikk være konstant? Burde jo ikk afhænge af hvor meget der bruger brugt på sek. spole, men derimod hvor meget der kommer ind på primære spole.. Eller hvad :) Ret mig hvis jeg tar fejl


    Kender ikk noget til de der enheds-halløjer, så kom bare med mit bidrag til en løsning

    Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Jeg er en rigtig irreterende ryger hvis man spørger ikke-rygerne sikkert for hvis jeg er sted henne hvor jeg er i min gode ret til at ryge, så gør jeg det hvis jeg har lyst og tager IKKE hensyn til ikke-rygerne. Hvis de har et problem med at jeg ryger, så er det deres problem og så må de bare gå et andet sted hen hvis de ikke kan klare lugten ... Kan jeg ikke tage mig af.


    Har også undret mig over hvorfor der på visse DSB-stationer er små glas-rum ude på paronen hvor man IKKE må ryge ... :boxed: ... Det burde da være ryge-rum ... For så kunne de ikke-rygere jo smutte ud og få "frisk" luft ... Det er jo det de vil have ... ;) HeHe ...


    Men det er så noget HELT andet hvis jeg er sammen med nogle mennesker jeg godt kan li som ikke kan li at jeg ryger, så lader jeg da være med det ... Men så skal de også være MEGET søde ... :)) ... Er heldigvis ikke en af de rygere som ikke har nogen rygrad og bare SKAL have en smøg hele tiden... :boxed: ... Stakkels dem .


    Yep synt for dem, der et par stykker af dem i min klasse.. I hver en lille pause ska de ha en smøg og de står gerne med den smøg i hånden i 10 min. selvom vi har 5 min pause :roller:
    En af dem har prøvet at regne ud hvor meget knallert tune han ku købe for de penge han bruger :P

    Nej! :))
    Mine forældre har røget så voldsomt meget, at jeg er blevet helt vanvittig af cigaret røg :crazyeyes:


    Dog har jeg en underlig vane når jeg er stiv (Sker en sjælden gang) får altid en smøg af nogen :S

    For det meste spiller jeg Splinter Cell PT og The Sims 2
    Men i ny og næ kan man da godt finde mig med et slag high tech battle i Generals Zero Hour med Reborn mod 8)
    Og minimalt lidt cs, kun for at få bare den mindste trænning inden jeg tar til lan :)

    A hva jeg har lært i fysik ska du bruge en spole med dobbelt så mange vindinger (f.eks. 400) der hvor strømmen kommer ind og en spole med f.eks. 200 vindinger, hvis du så sætter dem på en U-kerne, burde der vist komme 12v ud på den sekundære spole.. Tror jeg nok :))

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Wolf_of_dk
    Det kommer an på hvordan den kommer til at se ud


    hvorfor ikke lave en "lav en T-shirt konkurrence" ;)


    Fed idé :clap: Ka nok ikk selv være med, udvikler min magi i paint ;) Men fed ide, fed ide


    Man ku sætte den færdige t-shirten på højkant :)

    Helt sikkert, det ku da bli for fedt 8)
    Med fare for at gentage hva der allerede er blevet sagt: Bare det blir i ordentlig kval :))


    Er frisk på at gi 200 for den



    Syns bentzins forslag #2 er fedest, med et større logo bag på og Tweak.dk på ærmet

    Jeg lukker tråden i dag kl 20.00, så jeg kan sende kortet fredag inden pakkeomdelingen lukker.


    Sender pm til højest bydende med mit kontonummer når tråden er lukket

    Du ka godt tidsindstille den til at optage på bestemt tidspunkt, ligesom en alm video optager, men antennen tillader kun at man henter information på én frekvens ad gangen; du ka kun se tv, text-tv og optage, på én kanal af gangen


    Bubbi har budt 500,-
    Andre bud?