Ikon på fil

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bobcat


    Nånå, man skal nok prøve at snyde nogen, hva' ? :evil:


    næææ faktisk ikke.
    Sidder og er igang med et programmering projekt og tænkte det kunne være sjovt at sætte et ikon på i stedet for det almindelig hvide vindue, inden jeg aflevere...


    ingen der kan hjælpe? Det må da kunne lade sig gøre eftersom der billeder på alle exe filer til spil osv 8o

  • Det er jo en helt anden snak nå det er dig der har lavet den her exe fil.. Hvis du bruger Visual Studio ska du indstille det når du pakker filerne til en installations fil hvis det er den du vil sætte ikon på.


    Ellers er det inde i projekt egenskaber tror jeg nok

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa
    Det er jo en helt anden snak nå det er dig der har lavet den her exe fil.. Hvis du bruger Visual Studio ska du indstille det når du pakker filerne til en installations fil hvis det er den du vil sætte ikon på.


    Ellers er det inde i projekt egenskaber tror jeg nok


    Jeg kan ikke lige umiddelbart finde det ;(
    Jeg bruger Microsoft Visual C++ 5.0


    Nogen ideer?
    eller hvis nogen kunne komme med lidt mere specifikt info ville det være dejligt :D

  • I Ashampoo´s tuneup utilities er der udover en masse andre tweak værktøjer også noget der hedder winstyler, der kan du ændre udseendet på både proceslinie og start menu, men også ikonerne, du kan downloade ikon pakker eller lave dem selv og så ændre dem med det her program: http://www.softpedia.com/public/cat/12/2/12-2-108.shtml

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

    Rettet en gang, sidst af Malk ().