Udvikling (Pokémon)

  • Hey jeg er begyndt at spille lidt pokémon yellow, men jeg kan ikke få min Geodude til at udvikle sig til en Graveler... Hvornår gør den det ? Det er ikke på lvl 18 som det plejer, og heller ikke på lvl 24...

    Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

  • Nu er det Brook der har den specielle mad... din fisk

    Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af b34tz0r
    Hey jeg er begyndt at spille lidt pokémon yellow, men jeg kan ikke få min Geodude til at udvikle sig til en Graveler... Hvornår gør den det ? Det er ikke på lvl 18 som det plejer, og heller ikke på lvl 24...



    Jeg spillede faktisk pokemon det røde engang... prøv at gi geodude en moonrock... de kan købes hvis du ik kan finde dem...

  • ok ville jeg også gøre, men jeg er ikke nået så langt så jeg kan købe dem :(


    btw godt at se at der er andre der er rigtige nørder... :)

    Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af b34tz0r
    ok ville jeg også gøre, men jeg er ikke nået så langt så jeg kan købe dem :(


    btw godt at se at der er andre der er rigtige nørder... :)


    hehe... jeg har sq næsten spillet ALT :D
    pokemon var jeg os igennem ;) ku godt finde på at fremskaffe mig en Gameboy + et Pokemon rød eller blå :))

  • jeg gamede da engang pokemon blå.... nu har min lillebror overtaget det....han har da også en graveler....men den udviklede sig i en eller anden lvl....men når du får graveler, kan du ikke få den udviklet til "golem" mener jeg den heder, så skal du nemlig bytte med en anden der stadig spiller Pokemon....det kan godt være lidt svært ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^


    Rettelse: Jeg tror, og ved, det spil er for barnligt til at.. osv.


    :D


    hva snakker du om var? det er da fedt...


    gi en stone så burde den da udvikle sig?


    ellers min udviklede sig i level 22 men bliv da bare ved med at kæmpe?

  • min er lvl 23 nu... :/ er det pokémon yellow du spiller ?

    Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

  • Man skal sgu ha spillet Pokemon, ellers er man gået glip af noget :))


    Så vidt jeg huske kan den kun udvikles ved at bytte den over på en anden gameboy og tilbage igen.


    Men det var så også det Blå spil jeg havde

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • ok, jeg kan se på det hele, at jeg er nød til at prøve mig lidt frem...

    Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rhinoceros
    Jeg er 100% på at i et af spillene skal de sendes frem og tilbage mellem gameboy. Kan huske jeg har hørt fra min lillebror.


    Nemlig den fede måde at tjene penge på.. Man er nød til at have både rød og blå plus 2 gameboys og et link kabel for at få alle pokemoner :P!

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

    Rettet en gang, sidst af Krillen ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af b34tz0r
    ok, jeg kan se på det hele, at jeg er nød til at prøve mig lidt frem...


    Byt den med en ven, hvis du spiller på gba.
    Hvis du emulerer det så brug den indbyggede Gameshark i VBA og cheat dig til den, ingen anden udvej.


    Alle har spillet Pkmn ;)

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Wee jeg har en gameboy color ( og en pocket) og har lige fundet pokemon rød og blå :P:P:P:T købe anyone??? har også en gamegenie eller hva den hedder

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • ja det er gul jeg spiller det er fucking fedt min pichachu er i level 26 men min mew er i level 100
    og min graveller er lige nu i 56.... men den graveller det lyder mystisk den ikke har udviklet sig endnu..