Indlæg af Karga

    Hvis du kan lave det med Flash selv, så ville jeg da anbefale dig bare at lave det "dynamisk", så flash-filen henter fra en bestemt mappe.. Så behøver du ikke lave det om hver gang der kommer nye billeder


    Ved ikke selv hvordan man gør det, men ved da at det kan lade sig gøre

    Har du udelukket alternativet at bruge noget html/javascript baseret? Hvis du selv kan lave lidt html, så kan du kigge på Lightbox.. Men der er garanteret også nogle out of the box løsninger, der bygger på lightbox

    _______Nyregistrering___Flytning_____Årlig fornyelse
    .com___11,50 EUR______11,50 EUR___11,50 EUR


    Det her er taget fra deres hjemmeside.. Så nej, det kan ikke passe :) Det du kigger på er bare prisen for Unoeuros service


    Forresten, når du køber det via Unoeuro (jeg har samme udbyder, dog som webhotel) får du som minimum DNS administration med.. Og med det kan du faktisk koble dit domæne på Gmail, hvis du er interesseret i det.. Bare søg på Google Apps for Free

    1. Du skal måske overveje at købe for en 5-årig periode i stedet for 1-årig, da Google giver lidt gratis rank på det.. Desuden kan det næsten ikke andet end betale sig hvis det er et .dk-domæne, da dk-hostmaster tilbyder det sidste år gratis og at det oven i købet bliver billigere pr. år :)


    2. De fleste udbydere tilbyder mailhost, hvis det kun er det du har brug for.. Du skal alligevel købe domæne gennem en webudbyder, så du kan lige så godt vælge en der tilbyder mailhosting

    Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|
    køb da Windows 7 Professional der kan du da i det mindste slå alt det "Kør som Administrator" pis fra hvis det er det du vil undgå, jeg kan personligt ik klare det, blir idiot af det.


    Hvornår er det egentlig man har behov for at gøre det? Jeg har aldrig haft brug for det på min egen maskine.. Men det har haft en effekt på nogle andre computere jeg har brugt, også selvom den aktive (og eneste) bruger var administrator....

    Før jeg købte Windows 7 brugte jeg en piratkopi af Ultimate-versionen, fordi.. Ja, hvorfor ikke...? :) men da jeg købte det valgt jeg Home Premium, fordi den havde hvad jeg havde brug for


    Du kan finde en oversigt over forskellene på Microsofts hjemmeside.. Der er bl.a. BitLocker i Ultimate, så du kan låse dine filer.. Men der kan du lige så godt bruge det gratis alternativ TrueCrypt, som vist nok også er bedre? Kender ikke forskellene, det er bare for at illustrere at man nok ikke behøver at betale for det ekstra i Ultimate.. Hvis man ikke har brug for det

    Så vidt jeg kan se, så har det noget med filsystemet at gøre.. Computeren forsøgte at skrive til en sektor, men det crashede..


    Tror ikke du skal bekymre dig om det, med mindre det kommer igen

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi


    Så fortæl mig hvor jeg så skal få de kanaler fra jer gerne vil have?


    Har desværre ikke det gyldne svar.. Jeg er ikke et hak bedre selv :)


    Jeg har dog taget den ultimative beslutning helt at opsige mit abb. hos YouSee.. Det blev simpelthen for dyrt ift. det bras de sender, igen og igen

    Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Ååh ja...
    Der burde være love i mod at rive forbrugere rundt på den måde der.


    Det burde slet ikke være nødvendigt at lovgive (for slet ikke at snakke om hvor svært det ville være at udforme..)


    De burde lære det ved at folk vælger ikke at have det lort hos dem.. Men det kan de danske forbrugere åbenbart ikke finde ud af :)


    Lidt det samme med det trick tobakindustrien (helt åbenlyst oven i købet) har tænkt sig at bruge hvis der kommer højere afgifter.. Fuldstændig sindssygt at de kan sænke antallet af smøger i en pakke uden at folk opdager det, og så kan de endda tillade sig at prale med det i medierne :P uden nogen reaktion fra forbrugerne :crazyeyes:

    Er der ikke en flink tweaker der kunne tænke sig at lave en lækker forside til vores projektrapport på uni? :)


    Projektet hedder Analysis and Design of Load-Bearing Structures og omhandler brugen af noget der kaldes en "doubler plate" på engelsk


    Vores testemne er på en olieplatform, så det kunne meget vel være omdrejningspunktet for forsiden.. Vi har ikke helt afklaret om vi må bruge AAU's logo, men det kan vi selv sætte på hvis vi skal have det på


    Det er en svejsesamling, så det kan måske også bruges :)