Indlæg af Karga

    Ja det var netop det der Sync værktøj Google Apps siden ville have mig til at bruge.. Og der skulle man være betalende kunde..


    Men hvad er det så man får ud af det Sync værktøj? For nu kan jeg bruge Outlook, uden at skulle betale og uden at skulle bruge et eksternt program først


    Problemet er forresten løst.. Som jeg skrev i forrige indlæg skulle jeg bare tænde for IMAP direkte i gmail-kontoen

    Amen altså.. Den korte version: Nu virker det..


    Den lange version: Jeg spottede i guiden at man skulle tænde for IMAP på selve gmail-kontoen.. Prøvede så lige at se om den mulighed var der og søreme så.. Så alt det andet jeg har læst på Google Apps egen hjælpe-sektion ved jeg ikke lige hvad går ud på.. Men nu virker det i hvertfald..


    Godt jeg spurgte så :) tak for hjælpen

    Ved ikke lige om denne tråd hører hjemme under hjemmesider eller software, så prøver at spørge her :)


    Jeg bruger den gratis udgave af Google Apps og kunne godt tænke mig at få koblet en email til Outlook, ligesom man kan med en helt almindelig gmail-konto.. Da jeg satte imap/smtp-adresser op kunne jeg desværre ikke komme igennem smtp'en, men fandt så ud af at man skal bruge et eller andet Sync-værktøj og for at det skal virke, skal man tænde for muligheden for Outlook på emailen


    Problemet er så, at den mulighed har jeg ikke.. Og kan se i deres hjælpe-sektion at muligheden kun er der for Apps for Business eller Apps for Education.. Fandt frem til at Business koster 50$ om året, hvilket ikke er så galt, men det må helst ikke koste noget - hvis det altså kan lade sig gøre


    Det lyder måske som et dumt spørgsmål, da jeg godt kan se at man skal betale for Business og det kræver Business for at få muligheden.. Men jeg undrer mig stadig over at det ikke er emailen der koster, men muligheden for at bruge Outlook.. Så måske jeg har misforstået noget..?


    Jeg er ikke interesseret i alt det andet man får med en Business-profil.. Så det ville være spild at betale 270 kr om året, når jeg kun vil på min mail med Outlook

    Også derfor jeg skriver at de ikke har bekræftet det :) men okay, jeg skulle måske have skrevet dette i stedet:
    "Det er ikke bekræftet af Blizzard, men diverse nyhedssider har udtalt at de forventer det bliver Q1 af 2012" :)


    Jeg tror stadig ikke det kommer før Q1 2012.. Det kunne ligne Blizzard at skide julehandlen et stykke (som om det alligevel kommer til at påvirke salget særligt meget ;)), hvis der stadig mangler lidt

    Quote

    Oprindeligt indlæg af jacobask
    Det er et system der benyttes af flere klubber til håndtering af medlemmer, maillister, booking og lignende, skal selv til at have det til at spille sammen med en hjemmeside.


    /ask


    Så vidt jeg kan se på deres hjemmeside er det alligevel styret fra en hjemmeside :) så eneste fordel jeg kan forestille mig af at bruge deres system, er hvis det samme information skal ud på forskellige systemer og man ikke vil bruge en simpel rss- eller xml-udvidelse


    Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Fint tilbud, bare ærgerligt det umiddelbart ikke kan bruges til "lidt om mig, og hvad jeg kan tilbyde" sider.
    Eller kan det? :)


    Går nemlig og leger med tanken om at sætte en personlig side op.


    Tilbuddet er ikke indskrænket til nogen bestemt gruppe :) alle kan være med.. Jeg får bare mest ud af, at siden bruges meget aktivt.. Det giver mig mest feedback fra brugerne og bedst indblik i hvor optimeret siden er


    Prik til mig på Steam (er ikke på Messenger længere), så kan vi snakke om det


    Edit: Mit Steam-nick er kargaen

    Quote

    Oprindeligt indlæg af jacobask
    Kan det snakke sammen med conventus?


    /ask


    Aldrig hørt om det, så nej :) konceptet er lidt hen af det samme kan jeg se.. Hvorfor?


    Er altid åben på nye ideer, så hvis det er noget der kan bruges til at gøre administrationen endnu nemmere, så vil jeg da undersøge hvad det går ud på :)

    Som en lille fritidsbeskæftigelse laver jeg hjemmesider ved siden af studiet, hvilket der er kommet et lille cms ud af.. Jeg kunne godt bruge nogle testkandidater til at bruge hjemmesiden og give mig noget feedback, så derfor tilbyder jeg gratis et skræddersyet cms hvis der er nogen der kan bruge det


    Mit ønske med projektet er at kunne tilbyde sportsforeninger (der jo ikke har alverdens med midler at bruge af) en hjemmeside hvor medlemmerne kan følge med i arrangementer, træning og hvad der ellers er, uden at foreningen skal spendere en formue på det.. Derfor er det selvfølgelig oplagt hvis du har eller er medlem af en forening, men tilbuddet gælder sådan set alle der har behov for en hjemmeside


    Mit eneste "krav" er at jeg får lidt feedback på hjemmesiden, hvad du synes om administrationen og funktionerne på siden..


    Det er selvfølgelig muligt at ændre indholdet på siden nemt, men derudover kan der også laves ting som billedserier, nyheder og sådan nogle ting.. Og hvis du har en ide til en funktion, der ikke allerede findes på siden, så kan jeg sagtens lave det (også gratis, hvis det ikke er en større opgave, rent tidsmæssigt)


    Hvis du er interesseret, så send mig en pm eller skriv her i tråden, så kan vi snakke om detaljerne.. :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af emilpapis93
    det kommer i starten af 2012 ked af at være den der siger det


    Det er ikke bekræftet, men de har udtalt at de forventer det bliver Q1 af 2012

    Det er der ikke noget at gøre ved.. Enten snak med skolen om at få sat grænsen/hastigheden op eller lev med det.. Hvis det er langsomt at surfe diverse sider, så kan jeg ikke se en grund til at i ikke kan få lidt mere power på, men hvis det er for at hente store filer hurtigt, så tror jeg det er med vilje..


    Et alternativ er at få mobilt bredbånd på din telefon (kræver at det er en smartphone) og så koble computeren på nettet gennem mobilen.. Så kan du selv bestemme hastigheden og der er ingen begrænsninger