gamekeystore.net

  • Hey
    Jeg overvejer kraftigt at købe en nøgle til BF3 her fra, men ved ikke, hvor troværdige de er?... Fx dur det ikke, hvis jeg vil have prisen i Euro...


    Men uanset hvad så ved jeg heller ikke hvilken version jeg skal vælger: Limited eller almindelig - hvad vil i gøre?


    /DMT

  • Kender ikke siden, men ser da billigt ud.


    Euro prisen virker fint her.


    Dog er teksten på siden ret mystisk, det er dårlig engelsk grammatik i hvert fald.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Kender ikke siden, men ser da billigt ud.


    Euro prisen virker fint her.


    Dog er teksten på siden ret mystisk, det er dårlig engelsk grammatik i hvert fald.


    Netop og så har jeg det lidt svært med om min betaling er sikker...


    Men det er jo noget billigere end andetsteds! 150 for BF3 - og det er det, der gør mig mistænkelig...


    Men hvor meget mere får man ved LE egentlig - noget man egentlig kan bruge ift. at dræbe flest muligt :P

  • Har købt en 7 spil derfra og har ikke haft problemer. Har sågar fået dem til at sende mig en ny kode, fordi den første ikke virkede.


    Bare hold øje med, at det ikke er en der kræver VPN-aktivering, så skal det nok gå :)


    Deres engelsk er under al kritik, men hvis man kan leve med det, så kan jeg ikke se noget problem.


    Ellers kan du kigge på: http://www.gamekeystore.net

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

    Rettet en gang, sidst af Renegger ().


  • Linker du til den samme side som han spørger om oprindeligt eller fatter jeg intet her? :crazyeyes:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2


  • VPN?


    Har nemlig kigget en del på deres hjemmeside og derfor jeg synes, at det virkede suspekt...

  • Jeg får nu prisen til 200 kr (26,99 euro)


    Hvis du beslutter dig for at prøve, så meld lige tilbage :) Har nemlig ikke selv fået købt det endnu. :D


    Edit: hov - jeg kiggede på US dollars og ikke euro :D - står til 20,02 euro - my mistake

    Intel Core 2 Quad Q6600 2,4 GHz
    2x2 Corsair TWIN2X 6400C4DHX DDR2 2GB
    Gigabyte GeForce 9800GTX 512MB GDDR3
    Gigabyte GA-EP35-DS3
    Western Digital Caviar GP 500GB SATA2, 16MB 7200RPM

    Rettet en gang, sidst af Dropz ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe


    Linker du til den samme side som han spørger om oprindeligt eller fatter jeg intet her? :crazyeyes:


    LOL... Jeg er bare helt væk her.. Jeg mente http://www.g2play.net


    Har erferinger med begge sider, men g2play er blevet en del dyrere på det sidste :)


    VPN:
    Hvis du f.eks. køber russiske keys, så skal du have en russisk ip-adresse og det får man via tjenester som http://www.hidemyass.com.
    De koster dog lidt, og medmindre du skal bruge det til andet end lige det spil, så er det en trist merudgift.


    Måtte selv ud i det, da jeg købte Deus Ex fra g2play og de havde skrevet "VPN Activated", hvilket jeg tolkede som at den allerede var aktiveret :S
    Men det var deres lidt begrænsede bekendtskab til engelsk, der åbenbart skulle have betydet at det skulle VPN aktiveres, før man kunne installere i Steam :P

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

    Rettet 2 gange, sidst af Renegger ().

  • Man skal være forsigtig med sådan nogle key-sider, nogle er fake der stjæler ens penge, andre er reelle nok, men ikke godkendt af spil-distributøren og ens key holder måske op med at virke uden varsel...om nogle sider er legit ved jeg ikke for jeg er ikke så meget inde i det, men mon ikke spil-producenter ville sælge sådanne keys via deres egne sider hvis de ville sælge dem...?


    Men hvorom alting er, så er det altid på eget ansvar, når man bruger sådan nogle sider!

    Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
    MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
    Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
    Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
    Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
    Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

  • ellers cdkeysmarket det har jeg brugt 3 gange fuckede op med skyrim men bf3 og mw3 fungerede fint(mw3 med vpn fungerede fint)

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb