Indlæg af Jacob

    Hej Folkens


    Jeg står og skal af med min iMac, og har sat den til salg et par forskellige steder på nettet inkl her på jeres site.


    Men synes ikke rigtig responsen er derefter - er der nogen af jer der ved hvor man kan sætte Apple "grej" til salg. ? ( Har prøvet macforums.dk )

    Jeg har en iMac 27" fra 2010 omtrent august måned stående som samler støv.


    Kvitteringer på alt.!


    Specs:


    Imac model 10,1
    Intel Core 2 Duo 3,06Ghz 3MB L2 Buffer
    16 GB ram 4x4GB ( Obs ekstra monteret ) (1,07 Ghz)
    ATI Radeon HD 4670 256 MB. Max opløsning ( native ) 2580 x 1440
    1TB harddisk drive.


    Der medfølger:


    1x wireless Keyboard
    1x Wireless Trackpad
    1x Wireless iMac Mouse
    1x Apple Keyboard ( aluminium er bukket i venstre hjørne )
    1x Apple Proctection Plan 798 dage endnu på garantien. ( d. 16.05.2011 )
    1x Apple OSX Install DVD
    1x Apple Application Install DVD


    De gamle ram jeg pillede ud af computeren medfølger selvfølgelig også hvis du synes 16 gb ram er overkill :P


    Diverse Papkasser til computeren.


    OBS - 1 Ridse/Mærke. Se venligst billede - mærket sidder under Apple Logoet på fronten.



    Jeg forebeholder mig retten til at afvise et bud, såfremt det ikke lever op til mine krav - Pris forslag 13.500. ? Byd gerne, men spil ikke din eller min tid.


    Opdateret - Ny pris. 9000,-


    Den befinder sig i Køge, og kan blive leveret på Sjælland og Lolland mod 500,- oven i.


    Billeder kan ses her -


    http://www.dba.dk/annonce/id-74137772/billeder/1/

    Jeg skal nok oplyse når det er blevet solgt eller ej, det kan jo ske den unavngivne bruger der har taget kontakt til mig via den lettere omdiskuterede hjemmeside hol.dk, ikke er seriøs i sit bud.

    Disse 2 udstillings skærme sælges da jeg ikke har behov for at have den hængere mere.


    Det drejer sig om disse 2 pragtfulde proffesionelle skærme, som er beregnet til at kører 24/7 365 dage om året som showskærm da jeg købte den tilbage for 4 år siden - fik skiftet strømforsyninger for 8 måneder siden.



    Nypris pr. skærm omkring 12-15k alt afhængigt af hvor du finder dem henne dengang.



    Jeg havde forventet at de kunne indbring i nærheden af 2500 eller deromkring pr. skærm. Men giv et bud så ser vi på dét.



    http://img15.imageshack.us/i/img0070kp.jpg/


    http://img824.imageshack.us/i/img0069z.jpg/


    http://img204.imageshack.us/i/img0068yf.jpg/


    http://img265.imageshack.us/i/img0067rj.jpg/



    FYI - Som det fremgår af "IMG0070KP" så er der en ridse på den ene vinge på "M" i SAMSUNG.!


    Skærmene fremgår nye og lækre.

    Sælger nu Intel Core 2 Duo E7600 3,06ghz


    Corsair PC6400 2x2046 MB ram.


    MSI Platimium P45


    ATI Radeon 4870 1024MB.


    OCZ 520W PSU.


    Kun seriøse henvendelser venligst - Kvittering kan forefindes, men for at være ærlig gider jeg ikke finde dem frem da det skal gå igennem en 3' part.


    Hurtig Handel foretrækkes.

    MacBook Pro 15,4"
    Intel Core 2 Duo 2.66Ghz
    4 Gb 1066 MHz DDR3 SDRM - 2x2GB
    320GB Seriel ATA 7200RPm
    Optisk Superdrive - 8x DVD-R/CD-R.
    GeForce 9600 M. GT.


    Maskinen trækker World of Warcraft i 1440 x 900 med alt på max, flydende.


    Der er installeret iWork '09 på maskinen fra fabrikken.


    Der foreligger orginal kvittering fra 19.09.2009!


    Alle bud under 9.000 tages som værende useriøse og vil ikke besvares.



    Jeg købte dette fremragende maskineri i god tro, om at jeg sagtens kunne finde ud af at bruge sådan en sag. Og efter noget tid, hvor jeg har kæmpet og kæmpet må jeg sande at jeg er inkarneret windows bruger. Så jeg har købt mig en gamer PC med windows istedetfor.


    Har været ultra glad for den, men synes sku det er synd at lade den stå og glo - der er en anden der kan få glæde af den istedet for mig.


    Jeg bor i køge, og skal den sendes er det på dit ansvar. Foretrækker den bliver hentet, selvom jeg dog har den orginale inpakning stadigvæk.


    Hvis jeg ikke kan få den rette pris for den så sælger jeg den ikke. Er bevist om at jeg kommer til at tabe penge på den.

    Jeg har indkøbt mig en MacBook - Og står nu i det dilemma at jeg har fået tilsendt en stor fil som jeg skal have pakket ud, desværre er den sendt i ".rar" formaten.


    Og for mig at se, er det ikke muligt at pakke skidtet ud, uden et tillægs program.. Kender i til noget ???

    Nej nej slet ikke - hehe, 30% af tiden bruger jeg på remote med de forskellige maskiner som vi opsætter for folk.


    Og når vores deltidsansatte ikke fatter at de ikke må ligge messenger og alt mulig warez ind på deres arbejdspc'ere - så er det langt nemmere lige at hoppe på remote også fjerne det istedet for at rende en lille kilometer hehe..


    Jeg forstår det simpelthen ikke - Måske er det vistas lækre netværk opsætning der bare IKKE vil samarbejde med XP ?


    Edit - Jeg sidder lgie her og tager mig til hovedet, hvorfor i alverden har jeg dog ikke tænkt på Remote Administrator?!...


    Doh, Lukker tråden - Det funger nu. :))