Indlæg af mulvad

    Ja...det udgør jo unægtelig et problem :)) Men tanken tæller jo også....


    Jeg har bare læst at man som gmail bruger får adgang til at invitere yderligere brugere.


    /Henrik

    En del af googles strategi med gmail er åbenbart, at dem der allerede har adgang får et bestemt antal invitationer i døgnet.


    Som altid er det skønt at være inde i varmen - og surt at sidde ude i kulden :P


    Da jeg er temmelig nysgerrig efter at se, om gmail er så godt som mange siger, ville en invitation falde på et tørt sted.


    Skulle nogen stadig ligge inde med ledige invitationer, er jeg derfor meget interesseret - For at få det på det rene med det samme vil jeg dog ikke betale for den.


    Invitationen skal sendes til henrik@lucernevej.dk


    På forhånd tak.


    /Henrik

    hmmm....lyder underligt - prøv en roll-back til et punkt før installationen af DVD og programmet til at vise film på tv.


    Kig i kontrolpanel under system-gendannelse

    Det er jo ikke helt skidt at bo i Danmark, når man kun må spise fra solnedgang til solopgang i oktober/november måned - det giver ca. 18 timer at indtage mad i i Danmark, mens man ved Ækvator nok må skynde sig lidt mere :))

    Jep 1.0 styrer - ingen grund til at køre med ældre udgaver - jeg har dog aldrig haft problemer med Firefox omend der jo ligesom i IE er rettet nogle sikkerhedshuller i de nyere versioner.

    knap 10 er mindre end 10, hvorimod godt 10 er en anelse mere end 10 - sådan er det bare - ikke kun i Jylland men også i Danmark :P


    Hvad angår ordet bjørnetjeneste angår er den oprindelige betydning som Burger siger, at det er en tjeneste man helst vil være fri for.


    Ordet sigter til La Fontaines fabel om bjørnen, som ville vifte en flue væk fra sin herres ansigt, men som derved desværre kom til at slå ham ihjel.


    Idag benyttes ordet imidlertid både i den oprindelige betydning og som et udtryk for en stor tjeneste - dette er endda blåstemplet af det danske sprognævn - det er ikke så sært at dette kan føre til en vis forvirring.


    :))

    I princippet tror jeg ikke der er noget i vejen for at APG kunne anlægge sag mod en tysker - Vi har jo et retsligt samarbejde i EU.


    Det klart at der skulle være en forbindelse fra tyskeren til Danmark - ellers ville det give mere mening at nappe ham i hans hjemland.

    Jeg tror da ikke der er noget der der helligt for APG - men det er klart at der er flere kunder i Danmark til at finansiere jagten på musik- og filmpirater.


    APG skal jo også leve 8)


    De fleste spilfirmaer er jo geografisk placeret andetsteds end Danmark (IO undtaget). De store spilvirksomheder som f.eks. EA benytter næppe APG til at finde synderne.

    Der er nu ikke tale om at håne Microsoft - i hvert fald ikke i denne tråd - jeg vil jo netop gerne i gang med SP2 - bl.a. pga. de forbedrede trådløse features.

    Tak for feed-back - bare mærkeligt at jeg så får den besked fra både TDC og Microsoft - men det nemmeste er måske at give skylden videre.


    jeg fatter bare ikke at det hele virker perfekt, lige så snart jeg afinstallerer SP2 - det tyder jo unægteligt på at det er her problemet ligger.

    ok...det snerper da - det er altid rart ikke at være den eneste med problemer :))


    Måske er jeg nødt til at have tålmodighed (ikke min stærke side) men man skal jo arbejde med sine svagheder .... :T

    hmmm...jeg talte med en Microsoft mand i ca. en time - Vi prøvede a-l-t - som sagt endte det med at Microsoft sagde at det var TDC der ikke havde styr på deres DHCP-server.


    Endvidere sagde han, at der var en løsning på vej og at TDC arbejdede på en løsning sammen med Microsoft... men hvis I andre kan få Jeres i-net til at køre med TDC-adsl og sp2, burde jeg jo også kunne.


    Det skal siges at det er en HELT ren installation uden andet software end Windows XP på.


    temmelig frustrerende


    :boxed:

    Jeg skal bruge SP2 til at holde min computer sikret fremover - mange opdateringer fra Microsoft kommer jo også til at basere sig på at man har installeret SP2.


    Endvidere skal jeg bruge de features som SP2 tilfører i forbindelse med anvendelse af trådløst netværk.


    Under alle omstændigheder bør det jo være mig selv og ikke en teknologisk barriere der bestemmer hvornår jeg vil opdatere.


    Jeg har iøvrigt ikke mødt problemet i forbindelse med installationen af SP2 hos andre udbydere end TDC. Det er bl.a. derfor jeg er interesseret i at høre fra andre der har en TDC-adsl forbindelse.