Indlæg af mulvad

    Man her IKKE de samme rettigheder i privat handel som i handel mellem forbruger og virksomhed. Jeg ved ikke hvor du har det fra Gnavpot - men det er i hvert fald forkert. Der er ingen reklamationsregler mellem private handlende.


    Købt som beset er endvidere en terminologi og gælder som sådan uanset om man reelt har set varen eller ej.

    Tror ikke du kommer nogle vegne med en RMA på et knækket ben - det er jo tydeligvis ham padden du har købt din cpu af der har knækket benet af. Har du overhovedet fået faktura m.v. med på varerne?


    Hvad dine rettigheder angår er det også korrekt, som andre skriver - du har INGEN. Sådan er det med handel mellem to privatpersoner - købt som beset.


    At han så er en snydepels, der burde straffes med skridtprygl kan vi jo godt blive enige om.

    Nu synes jeg personligt ikke, at Oscar-nomineringer eller vundne statuetter borger for god kvalitet, hvad angår film.


    Og jo! både Face-off samt the Rock er da udemærket underholdning - Face-Off dog efter min mening primært pga. John Woo's på det tidspunk banebrydende slow-motion optagelser og John Travolta.


    I the Rock er den seje jo også Sean Connery :-)


    Nicolas Cage er i mine øjne en tudesmølf, der ikke egner sig til action-film - men sådan er smag jo heldigvis så forskellig....



    :))

    Jeg bruger selv samme køler samt pasta - Jeg ved ikke om der er noget om det med at køleeffekten stiger efter "burn-in" - jeg tror i hvert fald man skal være meget opmærksom for at se forskellen. jeg er dog meget tilfreds med det samlede resultat og får fin køling på min P4 3 ghz. med denne løsning.

    Det er naturligvis ulovligt og endda under bedrageri-paragraffen, at arbejde med falske kvitteringer.


    Hvis man ikke kan finde sin faktura, er det eneste lovlige håb, at forhandleren har styr på sit køber-kartotek.


    For IT har flere forhandlere on-line kartoteker, hvor den enkelte kunde har adgand til egne data og køb.

    Præcis ... de professionelle mix er jo baseret på det oprindelige track, der er opdelt i spor de forskellige instrumenter.


    Man kan godt få programmer, der isolerer bestemte frekvenser. Disse programmer kan være nyttige til f.eks. at nedtone trommerne i et nummer.


    Når det kommer til en reel opsplitning via frekvenser, vil nummeret ofte være så sammenblandet, med hensyn til instrumenteringen og vokal, at dette er praktisk umuligt.

    Ja, det er jeg også ret interesseret i.... :))


    I betragtning af at man først for nylig har kunnet få anvendelige Amiga-emulatorer er jeg en anelse skeptisk.

    Jeg har brug for et program, der kan optage handlingen på skærmen.


    Konkret skal programmet bruges til at oprette en tutorials i forbindelse med installation af en software-applikation.


    Programmet skal derfor i real-tid kunne optage f.eks. hvordan man dobbeltklikker på et skrivebordsikon og applikationen efterfølgende startes op.


    Kender I til sådanne programmer ville det være fint - Det ville være helt optimalt, hvis det var freeware.


    Nu kan man jo diskutere om opbevaring af større partier narkotika og dermed en ikke urimelig antagelse om videresalg er bedre end et personligt misbrug.


    Personligt tror jeg Bendt nævnte hans to døtre fordi de er udenlands og ikke sønnen fordi han sikkert stadig er hjemme med stuearrest.


    Det kan naturligvis også være et udslag af almindelig glemsomhed - der er jo som bekendt ikke plads til særlig meget information på Bendt's ramklodser.

    Tak for svaret - hvis det bare var så simpelt, ingen tekster er imidlertid kursiv under indstillinger - Det er kun et issue, når jeg surfer og bruger Outlook - tjek f.eks. det attachede billede....

    Jeg er på en eller anden måde kommet til at slå kursiv til som systemtekst med det resultat at en del af teksten på www samt i Outlook altid står kursiv - da dette hverken er særligt læsevenligt eller oprindeligt en del af min hensigt ville jeg gerne have hjælp til at fjerne denne option igen


    - det har tilsyneladende ikke noget at gøre med "Egenskaber for skærm/udseende" funktionaliteten - Kan nogen her hjælpe med det gyldne trick ?