Indlæg af BomiraZ

    Hm...


    Hos TDC har vi fået oprettet to e-mail kontoer, men problemet er at hvis man sender til konto1@mail.dk så kommer den også til konto@mail.dk.. alt efter hvem der først får tømt "postkassen"


    Det er lidt svært at forklare, men det er lige somom at det er en mail konto med 2 mail adresser, og med Outlook Express kunne jeg så lave en "regel" således at den ene PC hentede mails der var sendt til konto@mail.dk og den anden til konto1@mail.dk..


    Men den regel eksisterer bare vist ikke i Mircosoft Office Outlook ?


    Var det en bedre forklaring ?

    Hey


    Jeg har igen et mindre problem


    Jeg har tidligere brugt Outlook Express hvor jeg kunne lave en "regel" således at hvis en mail ikke var sendt til min adresse, så ville den ikke blive hentet fra serveren. Dette var lavet da mig og min mor har hver vores E-mail konto hos TDC. Dette virkede skam også vældig fint med Outlook Express


    Men nu hvor jeg er skiftet til Microsoft Office Outlook synes jeg ikke at jeg kan finde en sådan regel, der er masser af andre muligheder, men ikke lige denne. Kan dette virkelig passe?

    Hey


    Lige for at følge op på det her, så ville jeg helst ikke slette noget eller fjerne nogle brugerprofiler i winxp, fordi at det er en mindre virksomhed hvor vi bruger PCerne indbyrdes, så derfor ville jeg helst bare slette mit logon til MSN.


    Men det viste sig faktisk, ved at bruge mit øje .O at man inde i Indstillinger under MSN kan fjerne profilerne :D


    Så det var faktisk rigitig nemt, pinligt for mig :(


    Men takker alligevel for hjælpen...

    Hey igen...


    Så fik jeg prøvet at afinstallere MSN, slette alle mapper der hed noget med MSN og tjekket igennem på c:\documentsandsetting\blabla...


    Men når jeg så installerer MSN igen og åbner, så logger den lige på min gamle profil :S


    Er der virkelig ikke noget at gøre så? ville være træt af at de loggede på denne min MSN adresse når jeg nu slet ikke var her mere...

    Ahhh, selvfølgelig...


    Troede bare lige der skulle noget mere snedigt til for at fjerne profilen :-) Men jeg prøver lige at slette programmet og lægge det ind igen, så må vi se om profilen stadig står til rådighed eller hvordan...


    Takker for de gode råd, pånær det med format c: X(

    Hey Gutter


    Underligt topic, ved det :S


    Men sagen er den at jeg har fundet nyt arbejde og derfor skal have fjernet mine MSN profiler fra computeren, sådan at den ikke er tydelig når man starter MSN Messenger op. Hvordan gøres dette nemmest?

    Hejsa


    Kunne ikke lige komme på en bedre overskrift, men så må jeg jo prøve at forklare det ekstra godt her.


    Jeg skal bruge et program som kan gøre at jeg kun høre selve melodien i en sang, dvs jeg skal ikke bruge forsangerens stemme eller nogen anden form for stemme. Udelukkende selve melodien med trommer osv..


    Kan man få et program der kan gøre dette ved en Sang ?

    Hm... så lykkedes det vist, ved at fjerne de ting i hijack this, genstarte i fejlsikret tilstand og slette en masser mapper inde i Programmer og så køre Adaware og SearchAndDestroy, så er det lykkedes mig at få fjernet de møg tool bar´s. Jeg siger mange tak for hjælpen, MSN PLUS er nu noget federe uden :P

    Jeg kan kun anbefale at opdatere BIOS, det hjalp rigtig meget ved med.
    Jeg fik pludselig et meget mere stabil system ved OC. Så nu er jeg en glad mand ;)
    Skal desuden siges at jeg ikke havde prøvet det før, men det sværeste var sq at oprette en boot disk :D

    Troede sq ikke MSCONFIG var i WinXP :) Tak for det, eneste problem er så bare at Sysu.exe ikke er at finde derinde 8o


    *EDIT* Men da jeg fjernede de overflødige programmer holdt den op med at vise fejlen, så det ser vist ud til at virke, så jeg siger mange tak for hjælpen.

    Hejsa..
    Ovenstående program prøver at starte op sammen med windows, men mit desktop kommer ikke frem før jeg afslutter programmet via CTRL+ALT+DEL. Men hvad er det for et program og hvordan fjerner jeg det lige fra opstarten, har prøvet at slette selve programmet fra mappen, men så kommer Win jo bare med en fejl om at den ikke kan finde den pågældende fil..


    Er der nogle der kan hjælpe.


    På Forhand Tak
    Bomiraz