Indlæg af Slacker

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg


    Synes slet ikke det er sjovt, så snart man kommer ind på hendes kinesiske baggrund. Så synes jeg bare det er groft. Som om, "Nåh...nu er hun ikke gift med ham danskeren mere, så kan vi gå igang med at lave sjov af hendes baggrund"...


    Det er jo faktum, at der netop nu, hvor de skal skilles, først er begyndt at komme de såkaldte "vittigheder" rettet mod hendes kinesiske baggrund. :boxed:


    ahh jeg synes nu de har været der hele tiden, dem med det gode knald og så videre?

    lige midt i jylland. Herning.
    2 diskoteker for unge. det ene er en ren børnehave. Det andet har aldersgrænse på 21 om lørdagen.
    der kan man se. vi snakker ca 50000 indbyggere her :]
    generelt er her ikke en skid :P

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    over 60 grader går altså udover dens levetid betydeligt.......


    ja det er jeg da klar over. men jeg har ikke brug for den lever 10-20 år.det er nok bare mig der er syg..
    men når mi slk-900a kommer i morgen kan jeg vel se hvad den siger.


    edit: desuden kan man nok ikke trække en streg ved 60. min er for høj, men nogle som måler 60 har måske ingen problemer..

    radiatoren i bilers varmeanlæg er faktisk udformet på en bedre måde end mange dedikerede vandkølingsradiatorer.
    Den er opbygget efter heatercore-princippet, hvilket giver lav flowmodstand og stort overfladeareal.
    Dem fra gamle toyotaer skulle være rent kobber.
    Opel bruger vist også kobber.
    men jeg fornemmer en vis modstand mod den slags "klamp";)
    den bedste radiator på markedet skulle være d-tek procore:
    http://www.vcore.dk/shop/productinfo.asp?id=253
    husk shroud.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Grus


    Hvorfor ville du også have en fanmate? Ka dit bundkort ikke styre blæserne?


    nej min chip er ikke kommet med i speedfan endnu. ud over speedfan er det vist kun Abit der laver det fra fabrikken ud over de fleste boards til a64.
    måske også nogle asus men det er nu ret sjældent ;)
    en fanmate til 39 kroner overlever jeg nok også.

    i piver da vist :))
    min ligger på 65 grader inden i soklen.
    internal diode læser næsten 90 grader. den er da stabil nok.
    alt er under 100% load, jeg folder altid. godt der kommer en ny køler i morgen ;)
    jeg vil anbefale dig en Thermalright-profil af en slags, det er kram ;)

    tjah. bump dem lidt til de ikke giver mere. de fleste ram kan klare 3.2v. bare kør dem med det med en blæser over, hvis de vel at mærke vinder stabilitet mens du hæver den.
    hvordan er kølingen på chipsettet?

    det var nu ikke dig jeg tænkte på, men det er da ligemeget :)
    det lyder helt fint.. men jeg har ikke rude i pt, og ved ikke om der egentlig kommer det.. så jeg ved ikke om jeg bare satser på zalman F2 i stedet.. de ser ud til at skalere godt med spændingen og man må jo tro de er ret lydløse når man skruer ned ;)
    nogen der har bedre forslag til en 92mm-blæser?

    jeg skal have mig en blæser til min kommende SLK-900A. 92 mm. jeg køber en fanmate, så jeg kan regulere hastigheden.
    nogen der har prøvet denne:
    http://www.studiedata.dk/produ…id=FATI403&Fane=COLD,COFA
    ser jo godt ud ;)
    jeg kan huske der er en der har den i sit casemod herinde.. ved dog ikke om det er 92mm. anyways:
    hvordan er larmen og ydelsen ved 12v? og ved 7v feks?


    Edit: den behøver ikke se geil ud. det er bare bonus ;)
    har set lidt på zalman F2 den ser jo også fin ud :) det vigtigste er at den kan yde godt ved lave omdrejninger og virkelig skubbe noget luft når jeg leger ;)

    SP-97 er den bedste køler til socket A. færdig. :))
    når du køber sådan en må du gerne sende din SV1 til mig, jeg giver gerne et par håndører for en køler der kan holde en barton kold ved 1900 ghz 8o ;)

    hvornår bliver der lavet en sticky hvor der står hvilke kølere der er bedst?? det ville egentlig helt klart være en forbedring..
    på den anden side, hvad skulle vi så lave?? :roller:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Garfield
    ville nu være lettere hvis der var en I-Net forhandler ;) men ser lige på det ;)


    aseteks webshop har måske, men jeg tror det er bedre at skrive.. de kan jo dansk og alt muligt ;)
    og man ved aldrig, de kunne måske finde på at sende det gratis :))

    det kommer an på chippen. på NForce 2 ville det ikke gøre mg noget men intels chipset med blottet kerne ville jeg ikke lime på, jeg tror man knækker kernen for nemt. og køb endelig 2-komponents TERMISK epoxy. hvis man bruger tape kunne man da lige så godt luftkøle det :))
    (hvilket jeg mener man lige så godt kunne under alle omstændigheder, men det er en anden diskussion)