Indlæg af Slacker

    Jeg kan som sagt godt gøre det i min driver, på 2 kanaler og jeg kan ikke gemme noget. Det er et sb Live! 5.1.
    og jeg har brug for det andre steder end i winamp, også spil osv.. men hvis ingen kender noget må jeg jo bare gøre det i driveren hver gang :(

    Jeg har et sæt hovedtelefoner der er ok til det jeg skal bruge dem til, nemlig nærmest ingenting. alligevel irriterer det mig jævnt meget når jeg så endelig skal bruge dem at de overstyrer bassen helt vildt. det kan jeg ændre på dybt inde i mine lydkortsdrivere, men det er ikke så fjong at skulle gøre det HVER gang jag bruger dem. så er der nogen der kender en equalizer der påvirker alle programmer og hvor man kan have mindst 2 presets?? shareware eller freeware i først omgang. som sagt er det jo bare billige hovedtelefoner ;)


    stoppede han ikke da folk begyndte cascade-ræset?? eller fik han bare en (pc-ice :D) til at lave en til sig??


    nåh på den måde :D
    det er da ikke den dårligste ide.. men han vil nok ikke ligefrem vinde stabilitet på cpu ved det.. støj og sådan.. desuden er 940 guldtråde nok ikke billige :))


    ydermere har guld slet ikke så god ledeevne for varme som folk går og tror.. det er en misforståelse, som måske kommer af at guld er en ekstremt god elektrisk leder.. termisk sølv er bedre, kobber ligeså.. det bedste er diamant.. men det er fuldstændig urealistisk.. det hjælper ikke på kondens.. det han kunne gøre var at buruge noget der suger fugt fra luften, se hvor tør han kan få luften. derudover kunne han jo regulere temperaturen. i et koldt rum vil det gå meget bedre.. køb et kølerum, tom! det ville nok hjælpe på stabiliteten generelt :))
    se kondenseringspukter ved forskellige temperarurer og fugtigheder her: http://www.h2okoeling.dk/images/Artikler/skema.JPG
    har du fået løst problemet med de halvdårlige mosfets så du kan komme over 2.12 volt??

    Quote

    Oprindeligt indlæg af købkøb


    Tvivler på at tom vil ligge 50% under de andre... Og når det nu "kun" er de sølle 4-5000,- hehe...


    Det der is der er på dit bundkort... Er det ikke farligt??? Synes bare jeg er blevet advaret alle steder mod kondens osvosv... Men dit ser jo ud til at det flyder i det... Hehe... Der må vel være et lag is på hele kortet??? :P


    is, næppe.. men vand.. jeg vil tro der kun ligger is max 5 cm fra socket.. uden at vide det præcist.. vandet kan man for eksempel samle i noget bandage eller papir.. eller skide på. så længe det er is er det ikke så slemt..
    angående det med om han vil leve af det.. det tror jeg ikke han vil ;) han har lavet denne for at være hurtigst.. at han så sælger et par stykker er vel bare for at få nogle af pengene hjem igen.. og tiden man bruger kunne man så have brugt foran computeren.. personligt er kompressorkøling noget der interesserer mig meget.. ikke bare i computere men også i køleskabe og frysere.. mon ikke tom har det lige sådan??:))

    Quote

    Oprindeligt indlæg af købkøb
    Ja der må da være ret koldt inde i kabinettet??? Eller når det der stads blir opløst blir det så mega varmt???


    Kabinet?? :T
    ej det bruger han ikke.. sidst jeg så lå det ihvertfald bare oven på cascaden..
    tror du din FX-53 er bedre end 51?? det er vel bare den samme.. nyere batches..
    Den cascade er nice nok.. :))
    den specifikke varmekapacitet har vel ikke så meget at sige?? det vigtige må være at de har en ordentlig smelte/fordampningsvarme.. det er det som udnyttes her, jo ;)