Indlæg af DoDo

    ME
    10:00 - Wake up
    10:10 - Big Breakfast
    14:15 - Enormous lunch with BEER
    16:30 - Drink BEER with the guys
    18:50 - Huge dinner, more BEER
    20:00 - Fall asleep with BEER watching TV
    23:10 - Sleep
    02:30 - Fart (?)

    Quote

    Ja, ved du hvorfor "Gud" har opfundet kvinder ?..... Fordi får ikke kan hente øl i køleskabet ....


    den første dag opfant gud kvinden den anden dag så han det var en fejl og gud sage til Adam er der noget jeg kan gøre og Andam svarede der er en ting du kan gør patterene skal vær stør
    store patter betyder undskyl :crazyeyes:

    køb en tribat det er en god bil og den tager ingen tid og få lavet :crazyeyes: (den har en græsmaskine moter og tog 5 år og få lavet) :lame:

    Quote

    Braindead
    Bad Taste


    og så tinker man på samme mand har lavet alle ringenes herre

    Quote

    Man skal dog også huske at man har ret til at læse dommerkendensel inden man lukker dem ind. Hvis man så ikke forstå det der står i den kan man få lov til at tilkalde sin advokat -> alt dette mens APG og Politiet venter ude for


    så ville jeg smader min hd og tag min søsters
    altså hvis der var noget så kan de jo ikke buste mig altså hvis der var noget :clap:

    Quote

    hehe, så er det bare liiige spørgsmålet kommer: "Hvorfor dææælen bruger du så ikke DET???"


    sorry men jeg var ikke hjemme :(
    med skal nok tage nogle når jeg har fundet det :clap:

    Quote

    **LOL** - troede at du måske lige havde fået digital kamera og ville ikke sige noget - men ok så : Skaf dog for hulen da nogle bedre fotos....


    jeg har oxo et bedere cam et sony med 4 megapix

    Quote

    Vi vil se beviser....... - (i form af flere fotos - så vi kan savle lidt mere over J2O).


    Btw : Er det et Aopen H600A du har..??? - ret nice kabi efter min mening


    Jeg er til net pt men tager nogle billeder når jeg kommer hjem ps. hvad syntes i og vand pic de er taget med min mob (nokia 3650)
    og ja det er et H600A og det er da ok

    Quote

    der er en tastefejl i din signatur, J->H


    nej det er fordi det er jonney der har lavet mit cpu hovede