Indlæg af DoDo

    Quote

    Nok en god ide. De plasticslanger har tendens til at knække helt efter et stykke tid, hvis de allerede har et lille knæk og det ville jo ikke være så smart, at den pludseligt lukker for vandgennemstrømningen


    lol ja

    oki jeg har ikke formuleret mig ok
    jeg har en pack men dem i men den prøver og instalere dem i muse taster??? :crazyeyes:


    hvad gør jeg

    Jeg synes det er helt ok at bruge 40.000,- på noget, der bruges meget tid på. At kunne se "flimmer" i superb kvalitet er da en god ting. Der var en, der sagde, at der ikke er megen fremtid i plasma-teknologien. Er der noget sagligt i dette postulat?
    Herudover - hvad er heres erfaringer med store plasmaskærme? - Jeg tænker - hvordan er Jeres syn på billedkvaliteten i plasma contra et ordinært moderne 100 Hz TV?
    M.v.h.
    PROMPS gamle

    Hej jeg står her og tinker på og gå ud og købe et nyt 42 tommer men de er mega dyre i merlin og fona.
    er der nogle der ved hvor man kan få sådan nogle billigt ?(

    Quote

    Sku måske have samle alle disse post i én, men hul i det.
    Jeg tror at grunden til at nvidia har kaldt det for XT er at det sætter ati i et dårligt lys. For hvis nvidia kalder deres "afpillede" kort for XT vil det jo få nogen til at tro at et 9800 XT også er "afpillet"... Eller noget i den stil.


    Hvorfor siger du, at NVIDIA´s XT kort er "afpillet" - Har man ikke kigget lidt i diverse tests? - Man kunne prøve denne hvoraf det fremgår, at NVIDIA´s XT ikke er et skodkort.

    Quote

    Det er der sikkert... Men det var nu ikike så svært...
    Og det virkede rigtigt godt..


    oki tak jeg prøver

    Jeg her lige købt en DVD :))

    men jeg mangler dt progrem der kan "rippe" dvder.


    programmet skal bruges til og sotere alt det der extra matrialle fra som tyske undertexter fra osv.

    men er der ikke lige en der har et program der kan det her likkende eller en der har et link????