Indlæg af Kayel84

    Ja, også min første idé, men er ret sikker på at jeg bare får kortet tilbage, med en påtale om at det intet fejler...
    Det er i hvert fald hvad der skete første gang jeg oplevede noget lignende...
    Der hjalp det dog at skifte bundkort, men det var næsten præcis de samme fejl som sidst!
    Dengang var det største problem dog 2D i windows, og generel video afspilning...


    Men som sagt, blev det løst med nyt bundkort!


    Men tak for dit svar, vil lige høre om der er andre meninger før jeg beslutter mig :)

    Jeg har nu i noget tid kunne spille uden problemer af enhver slags,
    dog lige pludselig begyndte den i visse spil at vise vertikale linier på skærmen, første gang kun som en "advarsel" men hvis man ikke fik afsluttet spillet inden næste omgang, crasher computeren... :(


    Det har nu bredt sig til at være i alle spil, men ikke efter et specifikt stykke tid!


    Jeg har ikke kunne finde nogen fejl med hhv. Furmark, og har ledt overalt for at finde en forklaring...
    Jeg kom frem til en mulig løsning, hvor man kunne flashe BIOS, men er ikke meget for det, især fordi at kortet ikke er ret gammelt (under 6 måneder) og dels fordi at jeg så bryder enhver garanti jeg har!


    Hvad skal jeg gøre?

    Hør hvad du selv siger, du kan få brugte 5770 kort til den pris!
    Kan godt være at jeg er lidt langsom, men et 5770 er ikke meget bedre end 8800 Ultra, og det her kort er NYT fra producenten, med fuld garanti... så er kortet vel også det værd?


    Men lader tråden køre, hvis nogen skulle have interesse!

    Jeg har igennem en RMA fået byttet mit gamle 8800Ultra til et helt nyt, som har 3 års garanti fra producenten...


    Kortet er et PoV 8800 Ultra m. 768MB DDR3


    Link til udenstående annonce, findes her...
    men i skal også være velkomne til at skrive her!


    Som sagt, kortet er 100% nyt, i ubrudt emballage... Og er perfekt til den lille spillemaskine eller billederedigeringsmaskine! Ellers bare som ekstra PhysX kort!


    Prisen der står i annoncen er 1000kr, men HBO 600kr får det!


    Køber betaler selv porto!

    Du har stadig et skide godt kort mellem fingrene,
    og vil vædde med at du kan få omkring de 1600kr for det,
    men kan ikke se en grund til at skifte, da kortet sagtens kan følge med i alle spil endnu!


    :)

    Jeg har lige fået RMA'et mit gamle POV Geforce 8800 Ultra m. 768MB DDR3 ram,
    Da de fra fabrikken har 3 års garanti på POV kort... De erkendte at det ikke virkede, og sendte mig et helt nyt 8800 Ultra, magen til det gamle jeg havde!


    Læg mærke til at på billedet er det et GTS, og ikke Ultra, men kassen er ens!
    [Blocked Image: http://www.techpowerup.com/img/07-12-11/pov8800gts512.jpg]


    Jeg står derfor og vil sælge det, og kan ikke selv finde ud af hvad sådan et ville være værd!
    Så håber i kan hjælpe mig!



    Performance ser således ud:


    Core Clock (MHz) 612
    Shader Clock (MHz) 1500
    Memory Clock (MHz) 1080
    Memory Amount 768MB
    Memory Interface 384-bit
    Memory Bandwidth (GB/sec) 103.7
    Texture Fill Rate (billion/sec) 39.2

    Hey tweakere... Dobbeltpost fra casemodding, da jeg ikke fik et svar derinde!!!


    Jeg har et mindre problem!


    Jeg står for at skulle skifte mit kæmpe Chieftec Scorpio FULL tower ud, med et miditower af en art...
    Der skal hverken være bling bling eller mega lir på... men dog ville jeg gerne se at det havde én funktion, nemlig det at man kan tage siden, hvorpå bundkortet er monteret af, eller bare lægge det ned, mens bundkortet er monteret på, eller for at gøre tilgangen nemmere... tror det bliver kaldt for butterfly, men er ikke sikker


    Jeg har kun kunnet finde én producent med butterfly åbning, som hedder Calvin, dog er jeg ikke vilde med de kabinetter, da de har meget dårligt airflow og ikke er ret praktisk opbyggede...
    ligesom på billedet[Blocked Image: http://www.regstrup-data.dk/images/butterfly-kabi.gif]


    Det må dog gerne være af nogle kendte mærker, gerne med godt airflow og på trods af størrelsen, god plads!


    Hvis det dog ikke er muligt at hjælpe mig med at finde et butterfly kabinet, vil jeg gerne have hjælp til at finde lige præcis det miditower der dækker mine behov bedst!


    Det skal helst være nemt at swappe diske, og fornuftigt i forhold til kølerplaceringer... helst relativ støjsvag osv... behøver som sagt ikke have dioder, vinduer osv.


    håber i kan hjælpe :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af tAshDa
    Man kan også selv gå ind på hjemmesiden og blive medlemmer - istedet for at du skal sende en invitation og få point for vores deltagelse... Jeg er hermed medlem, men klarer det gerne uden andres hjælp - jeg hader at folk skal få gevinst på min deltagelse (pyramidespil). :D


    Men jeg prøver at buzze...


    Det er så din egen fejl :P
    Held og lykke med at få en kampagne :)


    edit: Apropos, er det ikke pyramidespil når andre får bonus af at du joiner... Det er kun hvis jeg sælger en vare af ingen eller ringe værdi, til overpris. For at få dig til at sælge den videre på samme måde!


    Så sorry at skuffe dig :)

    Det er da ikke noget med at passe på?
    Det er jo ikke et pyramidespil det her, læs dog selv hvad der står!


    ""Som Buzzador inviteres man til at deltage i forskellige kampagner, man ”buzzer” og man giver en feedback til producenten og til Buzzador om buzzningen. Det er alt vi forventer, ud over, at man selvfølgelig er ærlig om, at man er en Buzzador – vi ønsker ingen skjult reklame," forsikrer Siff Skovenborg. "


    Og der er intet i vejen med at være sladderambassadør, hvor meget man så enkeltvis lægger i det, er jo op til én selv!


    Og siden ombudsmanden stadig er i Dialog med Buzzador, kan man jo kun sige at det må være lovligt, ellers var de for længst lukket ned!


    Men vil da sige... det er godt du er skeptisk, det viser at du kan være objektiv, for det skal man også være som buzzer, i hvert fald overfor produkterne!


    Altså, jeg sværger på, at jeg ikke har modtaget én eneste spam mail, eller post på privaten, siden jeg blev tilmeldt som buzzer! Og hvad skulle der være i vejen for at teste et produkt, og lade ens venner prøve det?
    Kan ikke se noget negativt i det, det kommer helt an på hvilken tilgang man har til det!

    fordi jeg ikke ved hvor "anmeldelserne" vises... da det er et firma som
    sætter medlemmerne, altså os, til at teste direkte for producenten, så går ud fra at de giver anmeldelsen direkte til dem...


    Firmaets navn er buzzador, og du kan læse alt om dem på deres hjemmeside!


    Jeg gider ikke sidde forsvare noget, som i realiteten kun var et TILBUD til folk med interesse for at teste produkter, og ikke for at lyde næsvis, men hvis du IKKE er interesseret, kan du så ikke bare blande dig uden om?

    Kan fortælle dig at jeg IKKE har modtaget én eneste spam mail i de 6 måneder jeg har været medlem!
    De eneste mails du modtager fra dem, er tilbud om at teste en vare!


    Men hvis jeg skal fjerne denne post, gør jeg det gerne!
    Det var kun ment som en gestus, for at andre folk også kunne deltage i sjov og spas med at teste som regel ulancerede produkter!

    Hey Tweakere...


    Jeg har nu en del tid været medlem på en side, hvor man kan teste ting for firmaer, tilmeldingen er gratis... og bagefter kan du selv beholde produktet, eller give det til en bekendt...!


    Det kan være produkter lige fra babyolie til kaffemaskiner eller barbermaskiner..


    Hvis i skulle have en interesse for selv at teste produkter, kan i smide mig en PM med jeres E-mail,
    Og jeg skal sørge for at sende jer en invitation!

    Altså,
    I det hele taget, at tørre noget hardware af med noget vådt, er at bede om at få brændt dem af!
    Uanset om de skal tørre i lang tid derefter, og hvis man ville gøre sådan en ting, skulle du da være 101% sikker på at der ikke var strøm tilbage i kortet/hardwaren som du ville tørre!


    Foreslår også, en kompressor / Støvsuger
    Eller en dåse Lightergas med hætte på (Komprimeret "luft" på dåse"


    hvis du derimod vil bruge en klud... skal det da i hvert fald være en antistatisk klud!


    Bare min mening!