Indlæg af Kazed

    et 5770 er absolut ikke lave til og klare noget som helst på max eller highest settings, nok nærmere medium, kan godt være det er et dx11 kort osv.


    men det er simpelhen piv ringe til dets pris, du skulle nok ha ofret de sidste par 100 og evt. købe et brugt 5850 eller ha brugt en 800 ekstra og købe et 5850 fra nyt.


    der er jo en grund til et 5770 koster 1000 fra nyt hvor et 5850 kan erhverves for små 2000

    Hej,


    Som overskriften siger ønsker jeg og afprøve noget i7 siden jeg ikke har kørt med intel siden E8400 og føler det er på tide igen.


    Ligger som sagt inde med følgende:


    Phenom II X4 965BE
    Asus M4A79XTD Evo
    2x2GB DDR3 1600 Mhz Mushkin Stiletto 9-9-9-24


    Hvad jeg så ønsker er noget i7 og bytte med.


    Der er kvitteringer på alle mine dele købt ved Århus Pc Lager / CompuMail i starten af april måned i år.


    Har aldrig været OC'd.


    CPU'n er fra 09 men kører bestemt ikke på sidste vers.


    Det ligner meget mediaN's computer på hwt og ja det er en meget fair pris, har handlet med ham før, han ville ikke tage røven på dig.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|
    tror godt man ka lave "Free Ride" som DLC hvis man ka lave extra missioner til consolerne som DLC her snakker jeg om "The Betrayal of Jimmy" & "Jimmys Vendetta" dem håber jeg snart kommer til PC kunne være fedt med lidt ekstra til gamet, har selv "Made Man","Greaser", "Renegade", "Vegas" & "War Hero" dlc'erne :D


    men de gir kun ekstra tøj og biler ik andet :boxed:


    har selv digital deluxe edition og synes også der mangler lidt i forhold til hvad det koster orginalt.

    Nu fik jeg så min egen desire tilbage fra TDC , eller fik en ny da jeg bad om en ombytning efter 3 reperationer.


    Mærke og Model: HTC Desire
    Alder: Ny
    Antal ejere: 0
    Købsted: TDC
    Farve: Sort
    Tilbehør: Alt
    Kvittering: Ja
    Imei-Nummer på kvittering: Ja
    Brandet: Nej
    Sim-lås: Nej
    Stand: Ny


    Levering / Betaling: Sendes med PostDK - GLS - Kontant betaling ved afhentning.
    Forsendelse: Ja
    Telefonen Befinder sig i: Frederikshavn
    Kan afhentes på min adresse: Ja
    HBO : 2500,-


    Den kører også på hwt , mobildebat

    Nej du skrev byttes til et godt amd kit hvilket det her er du snakkede ikke noget om oveni :-)


    Quote

    Oprindeligt indlæg af palle22
    Okay, så må jeg jo istedet gå ud fra du bare forsøger at snyde mig :D


    Jeg skulle jo være ret dum for at betale mere for brugte ting end for nye ;-)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af palle22
    Okay, så har det ingen interesse for mig, da dine dele kan købes nye for under 3.000,-


    Korrekt men så køb du det fra nyt :)


    Dine dele er snart 1 år gammelt hvilket svarer til ca. 50% af ny prisen når de runder den alder.


    Så er dine dele ligepludselig kun det samme værd som mine er fra nye, men det er jo op til dig selv.


    Men du skal ikke begynde og belære mig om priser omkring hardware for jeg ved sq godt hvad det er værd :)


    Mine dele er allesammen fra starten af april i år, der er kvitteringer på det hele fra århus pc lager / compumail ( et og samme firma ) så hvis du får problemer kan du bare gå ned med den.


    Forventer ikke lige penge din vej, havde jeg ikke regnet med.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af !wfdi

    , og så tag en F80 hvis pengene er til det. til dine spil, data mv. husk lige og sætte din Controller til AHCI hvis ikke den allerede står til det. Fordi underligt nok vil du få en bedre hastighed på en Force SSD ved at den står til AHCI end RAID eller IDE.


    Bios er allerede sat til AHCI skulle jeg stærkt mene, ellers bliver det bare gjort når de nye diske kommer i :)

    Jo det er fint nok med mig men hvis man kan få en mønt for det er det jo også godt siden de dele trods alt er 600 eller mere fra ny


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Sweet_Dane


    Undskyld jeg blander mig, men hvis du alligevel smider det ud, ville du så ikke være tilfreds med at få det afhentet......Du spare jo turen til skrotteren ...??

    Jeg takker for hjælpen folkens :)


    Så ved jeg da hvad jeg skal kigge på nu.


    Fordi jeg ville nemlig gerne have en disk til OS og en til hvor mine spil skal installeres, ikke fordi jeg spiller ret mange spil, men har da Eve Online og Mafia II og andre Diverse steam spil som BC2 / Alien Swarm installeret.


    Så satser nok lidt på jeg skal have en lidt større SSD til det formål