K: Case, DDR2, HD, DVD (gerne Nordjylland)

  • Hey, jeg står og mangler nogle ting :-)


    Billigt kabinet med psu, skal bare kunne tage M-ATX og 300W+ PSU, gerne pæn stand og design :-D


    DVD eller DVD-RW drev, SKAL være SATA, og gerne matche kabinettet i farve..


    Harddisk, skal også være SATA, 250, 320 eller 500Gb eller lignende, helst med garanti :-)


    Evt. C2D køler, må gerne være box-version, men billig model, ikke en til 600 kr :-D


    Mangler 2 sæt 2x2Gb DDR2 800 Mhz eller højere, evt 4x2 ens klodser, og mangler 2x1Gb DDR2 800Mhz..


    Rammen må gerne være pp, men de andre ting skal helst kunne afhentes i rimelig afstand fra Aalborg, 100 km eller lidt mere ;-)


    Nogen der ligger inde med noget?


  • Undskyld jeg blander mig, men hvis du alligevel smider det ud, ville du så ikke være tilfreds med at få det afhentet......Du spare jo turen til skrotteren ...??

  • Jo det er fint nok med mig men hvis man kan få en mønt for det er det jo også godt siden de dele trods alt er 600 eller mere fra ny


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Sweet_Dane


    Undskyld jeg blander mig, men hvis du alligevel smider det ud, ville du så ikke være tilfreds med at få det afhentet......Du spare jo turen til skrotteren ...??

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af J9400
    Henter det da gerne for 100 kr? Der skal jo lige smides lidt benzin på bilen også :)


    det kan du bare gøre :)


    dog ikke hjemme fra arbejde før omkring kl 14