S: i7, P6T Deluxe og OCZ ram

  • Sælger disse dele:


    Cpu:


    i7 920 (DO), ca et år gammel, med kvittering og emballage
    HBO: 1100,-


    Mobo:


    ASUS P6T Deluxe OC PALM, ca. et år gammel, med kvittering og emballage
    HBO: 1200


    Ram:
    3x2 GB OCZ Gold, 1600Mhz, Cas 8, ca. et år gamle, med kvittering
    HBO: 900,-


    Befinder sig i Århus. Afhentning foretrækkes. Køber betaler evt. porto.


    Tråden løber til torsdag aften, medmindre nogen byder 3700 samlet, så kan det afhentes med det samme.


    Bytter gerne til godt AMD kit eller i5 kit



    Der er budt 3200 afhentet for delene på hwt. Samlet salg/bytte foretrækkes.

    * i7 920 DO * ASUS P6T Deluxe OC Palm * 6 GB OCZ GOLD * ASUS 5850 * ZM1000-HP * Coolermaster Cosmos S *

  • Kunne evt. godt tænkes jeg ville bytte med et


    Asus M4A79XTD Evo
    2x2 DDR3 Mushkin Stiletto 9-9-9-24 1600mhz
    Phenom II X4 965 Black Edition


    Hvis det har din interesse, kunne godt tænke mig og prøve et i7 kit af.

  • Kazed; havde du tænkt dig, at der skulle gå lidt penge min vej også?
    Hvor gamle er delene, og er der kvitteringer?



    Status: Førende bud er 3400,- afhentet for det hele


    Auktionen slutter i aften kl. 22, hvorefter vinderen/vinderne bliver kontaktet

    * i7 920 DO * ASUS P6T Deluxe OC Palm * 6 GB OCZ GOLD * ASUS 5850 * ZM1000-HP * Coolermaster Cosmos S *


  • Mine dele er allesammen fra starten af april i år, der er kvitteringer på det hele fra århus pc lager / compumail ( et og samme firma ) så hvis du får problemer kan du bare gå ned med den.


    Forventer ikke lige penge din vej, havde jeg ikke regnet med.

  • Okay, så har det ingen interesse for mig, da dine dele kan købes nye for under 3.000,-

    * i7 920 DO * ASUS P6T Deluxe OC Palm * 6 GB OCZ GOLD * ASUS 5850 * ZM1000-HP * Coolermaster Cosmos S *

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af palle22
    Okay, så har det ingen interesse for mig, da dine dele kan købes nye for under 3.000,-


    Korrekt men så køb du det fra nyt :)


    Dine dele er snart 1 år gammelt hvilket svarer til ca. 50% af ny prisen når de runder den alder.


    Så er dine dele ligepludselig kun det samme værd som mine er fra nye, men det er jo op til dig selv.


    Men du skal ikke begynde og belære mig om priser omkring hardware for jeg ved sq godt hvad det er værd :)

  • Okay, så må jeg jo istedet gå ud fra du bare forsøger at snyde mig :D


    Jeg skulle jo være ret dum for at betale mere for brugte ting end for nye ;-)

    * i7 920 DO * ASUS P6T Deluxe OC Palm * 6 GB OCZ GOLD * ASUS 5850 * ZM1000-HP * Coolermaster Cosmos S *

  • Nej du skrev byttes til et godt amd kit hvilket det her er du snakkede ikke noget om oveni :-)


    Quote

    Oprindeligt indlæg af palle22
    Okay, så må jeg jo istedet gå ud fra du bare forsøger at snyde mig :D


    Jeg skulle jo være ret dum for at betale mere for brugte ting end for nye ;-)

  • Har fået tilbudt 8000 for min PC samlet, afhentet, så sælger hele piv-tøjet til ham.


    Tråd lukket

    * i7 920 DO * ASUS P6T Deluxe OC Palm * 6 GB OCZ GOLD * ASUS 5850 * ZM1000-HP * Coolermaster Cosmos S *