Indlæg af Switz

    tak for jeres fine svar :) Tror da vist jeg selv skal have det tjekket ud .


    Kan min pc trække det flydende ? Et er jo hvad producenten skriver af krav, noget andet er virkeligheden.
    Mine specs er .
    Core i5-4690K + ASUS Maximus VII Hero
    4x4 GB Corsair memory
    VAPOR-X HD 7970 GHz Edition
    Creative X-Fi

    Har vi nogle danskere der spiller det ? Mig og min bror spiller på Copenhagen serveren :), kunne være rart med lidt flere derinde så man går sammen i grupper så man ikke blir nakket af random spillere.


    Hvis i ikke kender det så er det et sandbox zombie overlevelses spil hvor man skal gøre hvad man kan for og overleve. Laver selv sine baser, udvikler nye evner så man kan lære og lave bål, tilberede mad, sætte fælder op og meget meget mere.


    Det kan bla hentes på steam .


    her er et lille youtube link til en fin gennemgang. H1Z1

    Tusind tak Noxon :)
    Dejligt med hjælp, råd og vejledning . Det er nogle fede stumper du har fundet frem til mig, så må lige se om ikke der er mønt nok til og bestille de stumper inden for kort tid :)
    Du skriver gpu hovedet kan genbruges, mener du hvis jeg forbliver i brugen af amd kort, eller også hvis jeg skifter til Nvidia ?

    Jeg er nysgerrig for og høre om der er nogle tweakere som har prøvet dette nye zombie spil ? Det har fået gode anmeldelser osv. Så vil lige høre folket om spillet det er fedt, hvordan gameplay er, hvordan multiplayer delen er osv :)


    Al feedback blir modtaget med et smil :)

    crap, det ser ikke ud til der er lavet fullcower til lige netop min type 7970.. :( Så er ude i noget gpu og så passiv køling på ram osv .. Nogend er ved om det virker lige så godt som fullcover??

    super :)


    Tak for det hurtige svar.
    Mit gfx larmer nemlig pænt meget efter jeg har kunne skrue al grafik på max i mine spil efter jeg fik opgraderet cpu. Så jeg kigger efter enten vandkøling til gfx som du mener bør være muligt, eller en anden blæsertype på mit gfx..
    Jeg har en ekstra 120mm radiator liggende som kunne smides i fronten af mit kabinet.
    Venter lige nu på svar fra coolerkit angående hvilket af deres fullcower gpu blokke der passer bedst til mit gfx :)

    Hejsa.
    Jeg søger lige lidt råd omkring vandkøling.
    Pt er min cpu (i5) vandkølet. Kører 4400, med max load temp på 56 grader idle ligger på 26.
    Vil det være muligt og køle grafikkortet på samme loop ? det drejer sig om et 7970.


    Mit vandkøling består af .


    pumpe : Laing DDC - 1T (10W)
    radiator: HW-Labs Black Ice - GTS 360 Xflow - Black
    reservoir: EK - BAY SPIN Reservoir - Acetal CSQ
    cpu blok: EK - Supremacy EVO - Acetal
    udover det så har jeg 240 mm blæser i lågen på kabinettet samt 3x120 blæsere på radiator plus 120 mm blæser i fronten.
    fittings er 12mm slanger er MasterKleer - 15,9/11,1mm


    vil i mene at dette setup kan klare og trække både cpu og gpu, eller kræver det 2 loops med 2 pumper ??

    Sælger nu mit gamle setup der har gjort det fantastisk siden 2011 :)
    Det drejer sig om en amd 1090T der på vandkøling kunne køre 4.2. Det gjorde den på et asus Formula IV bundkort. Det var 100% gaming stabilt.
    Eneste grund til salg er at jeg pt spiller single core spil, og der er Intel stærkere end amd.
    Delene befinder sig i Aalborg.


    Der kan sendes billeder af delene, men først fra næste uge da jeg er i Århus hos damen.


    jeg har et bud på 450 kr på cpu, men vil helst sælge samlet.


    Smid jeres bud :)


    mvh Michael.

    Nu har du jo købt, men jeg kan oplyse at jeg spiller en hel del WOT med udstyret i min signatur.
    Det er helt sikkert overkill til det forbrug så jeg tror nu du bliver rigtig glad for dit valg af i5.


    Hejsa :)
    Jeg er allerede glad for min lille opgradering. Jeg er gået fra 30-50 fps med grafik på medium settings, til nu alt på max og ligger på 60-100 fps ;)

    ja det var tider dengang man begynde og OC til lan :)
    Jeg er fra den tid hvor vi lejede idrætshaller og så havde lokal lan uden internet hvor vi sad i grupper alt efter hvad vi skulle spille :) Det største jeg har været til der var vi ca 100 .

    Hej derude.
    Jeg er gammel amd mand, og jeg har simpelthen ikke brudt koden for hvordan man kommer til og kunne OC mit nye setup. Ligemeget hvad jeg ændrer på så bliver den på 3500 hz. Selv bios indbygget cpu tune up prøvede jeg og ændre til 4,2, men efter boot var den igen på 3500. Hvad for en feature er det jeg skal ændre ved for og få mit oc til og køre ??


    mvh Michael.