Indlæg af Switz

    mit bud som minder lidt om mit eget. Dog kører jeg en ekstra loop til mit gfx så har 360 radiator samt en 120 i fronten. men Pumpe og radiator trækker min 4690K oc til 4.2 samt et gainward gtx 970 som også er ocet.


    cpu


    radiator


    pumpe


    1470 kr. udover det mangler du kun slange, fittings, samt blæsere, og nmoget vædske :)


    håber mit bud kan hjælpe dig :)

    nu har jeg også set diverse anmeldelser.
    baseret på mit budget hvad er så mit bedste valg ? en 144 hz skærm til ca 3200 eller en 4k 60 hz skærm ?? har set så mange steder hvor nogle anbefaler det ene mens andre anbefaler det andet og det har begge været skærme baseret på at det er til spil primært.


    Jeg er ved og stirre mig blind i denne forvirrende verden og finde mig en ny skærm.


    hvis jeg ikke når 144 fps i de spil jeg spiller får jeg så noget ud af en 144hz skærm ??


    Kommer lige fra en computerbiks hvor han ud fra min pc, de spil jeg spiller anbefalede mig en 4k 60 hz skærm i stedet for en 144hz skærm da han påstod at jeg ikke ville få noget ud af en 144 hz hvis jeg ikke mindst lå på 144 fps

    Er der andre muligheder for en bedre skærm hvis jeg flytter mit Max til 4000 kroner for en skærm ?
    og mange tak for jeres feedback 😊

    Jeg ved ikke ret meget om de forskellige paneler. Min nuværende skærm er en Samsung hd2450 60 htz i 24 tommer.
    Jeg spiller world of tanks. Wow. Cs go. Iracing. Ark survivel. Og tom clancys division.
    Ud fra disse titler hvilken skærm kan så anbefales ud fra min nuværende hardware ??
    Mvh Michael

    Hej alle.


    Kunne godt lige bruger lidt hjælp :) Mit gamle G35 headset er ved og køre på sidste vers, så skal ud og have mig et nyt. Krav er at det skal være sourround og max pris ca 1000 kr.
    Jeg har været meget tilfreds med mit G35, dog med et minus at det ikke spiller ret højt.
    Mærket er ikke det afgørende, men det skal være godt til gaming med sourround lyd.
    Til musik bruger jeg mit Z2300.


    glæder mig til jeres indput.


    mvh Switz

    Sælger ovenstående grafikkort. Det virker upåklageligt, og trækker stadig mine nuværende spil til fulde. årsagen til salg er at jeg har købt et 970 gfx hvor planen er og smide endnu et i.


    Kortet virker 100% som nyt og trækker flydende mine nuværende spil med alt på max ( iracing, wow, wot, cs-go )


    jeg har bud på 800 kr og lader denne auktion køre til kl 23 onsdag. varen kan afhentes i 8860 Ulstrup, eller sendes på købers vegne.
    Skriv her eller på pm.
    Kortet er også på hwt.dk

    Switz hvilken aio køler har du? Og er du generet af støjen?


    Nej jeg er ikke generet af støj:), det eneste der støjer pt er mit grafikkort, men der kommer der også snart vandkøling på.


    Mit vandkøling består af .


    pumpe : Laing DDC - 1T (10W)
    radiator: HW-Labs Black Ice - GTS 360 Xflow - Black
    reservoir: EK - BAY SPIN Reservoir - Acetal CSQ
    cpu blok: EK - Supremacy EVO - Acetal
    udover det så har jeg 240 mm blæser i lågen på kabinettet samt 3x120 blæsere på radiator plus 120 mm blæser i fronten.
    fittings er 12mm slanger er MasterKleer - 15,9/11,1mm

    Jeg har selv en 4690K vandkølet som kører 4400. Mine idle og full load temps er 27/63 i prime 95. ved gaming ligger min cpu på 50 grader.
    I weekenden testede jeg op mod min kammy der har en noctua luftkøler på hans 4790K som kører stock.
    hans idle og full load temps var 31/65 og i prime 95 peakede hans cpu på 83 grader.


    Baseret på det så vil jeg sige du henter rigtig meget på vandkøling.
    Inden jeg fik vandkøling på min cpu der var mine temps 35/67 og i prime 95 var jeg oppe på 80 grader.

    jeg har selv fået det og har spillet i godt 10 timer :), det er flot og rigtig fedt. Min PC trækker det med alt på max .