Indlæg af jackal83

    Quote

    Originally posted by Shak


    Rimlig normal husleje, på parcel huse eller lign. Bor selv i 4 væresles rækkehus, og vi gir ca 6-6500kr om måneder i husleje. :)


    Jaja, men man flytter jo ikke direkte ud fra sine forældre og så direkte ind i en 4 værs. lejlighed eller hus og slet ikke mens man læser en ungdomsuddannelse. Og nok heller ikke efter man er færdig med en ungdomsuddannelse med de priser vi har idag.
    Det er der jeg mener, at det er et voldsom eksempel, at komme med...

    Quote

    Originally posted by Sukkerfar
    I hyler allesammen gør I. Bare vent til I flytter hjemmefra. Jeg betaler alene til husleje 102.000kr om året. Så kommer alle de udgifter oveni. Det ER billigt at bo hjemme ved de gamle, så glæd jer så længe det varer:-)


    Nu ved jeg ikke hvad du bor i, men 8,5K/mdr er sgu en peberet husleje og hvad jeg vil mene er et lidt voldsomt eksempel på, at det bliver dyrt, at flytte hjemmefra! ;)

    Jeg har nu haft min nye Scythe INFINITY til, at ligge i en uges tid og nu er tiden kommet til, at den skal sættes på.


    Men det kniber lidt med pladsen på mit GigaByte DS4. Jeg vil gerne ha haft den til, at blæse luft igennem køleren og hen mod udsugningen af mit Antec P180, men har ingen plads pga mine Corsair Dominators høje kølerprofiler...


    Der er vel ikke noget problem i, at den suger luften igennem istedet for, at blæse det?

    Quote

    Originally posted by Slacker


    Jeg kan ikke huske hvad jeg giver. skal nok passe at 1.8 er standard. Jeg giver bare til det passer :D



    Jeg prøver lige med den +0,3v , når jeg lige får tid til, at rykke det rundt. Tror jeg kører på auto lige p.t og det kører okay lige pånær rammene...

    Slacker
    Det lyder godt... :)


    Jeg er faktisk lidt i tvivl om det med de forskellige volt settings.


    Fx hvor meget giver den som standard til ramene? syntes jeg har læst noget med, at det kun er 1,8v?
    I så fald kunne det måske være løsningen til, at mine ram kun vil køre 5-5-5-15 og ikke 4-4-4-12


    Og hvad bør man knalde de andre op på?

    Jeg kan kun få mit steam til, at køre D2D grafik (eller hvad det nu hedder) og ikke openGL, ved ikke om det er blevet fixet, da jeg kun lige prøvede det af kort og det med en masse fejlmeddelser fra steam.
    Men i D2D lagger det overdrevet meget i CS1.6 og DOD:S vil den slet ikke starte op...


    EDITH: Det er i Vista premium...

    1. Jeg kører med Vista Premium


    2. Efter at have prøvet lidt forskelligt, så valgte jeg at genstarte computeren og så virkede det igen... underligt... :/



    Den kom op på 48-51 grader C efter en ½ time med Orthos, ved ikke om det er godt eller skidt?


    Men er der ikke andre der har et GigaByte kort, som har nogle fif til indstillinger af BIOSen?


    Syntes den er lidt træls, at arbejde med, samt dette er min første Intel siden min 166 Mhz MMX for 10 år siden, så alt er så nyt! 8o

    Jeg har været ved, at OC min maskine lige p.t kører jeg på 3,0 GHz, men af en eller anden grund vil CoreTemp og TAT ikke vise nogle temps...


    Nogen der ved, hvad problemet kan være evt noget jeg er kommet til, at slå fra?


    Er der evt andre der har et DS4 eller andet Gigabyte mobo, som kunne give nogle fif til BIOS indstillinger?



    På forhånd tak
    Jackal^

    det er som regel kl. 23, men det variere fra udlejer til udlejer og hvilke kontrakter de har...


    Og der må ikke larmes, så genere naboerne og hvis der holdes fest, så skal det meldes til naboerne mindst en uge før...


    Men der er megget forskellige regler og man kan se i lejeloven... :)

    Jaa, jeg snakkede med min "kære" bankrådgiver som sagde, at de nok kunne tilbage kalde betalingen. men det var ikke sikkert pga det var en nethandel via dankort...


    Men nu må jeg se... de skal være glade for, at man ikke kan kontakte dem via tlf, så havde de fået en balle af format. Skod firma!

    Jeg sidder i den situation, at jeg vil indenfor et par dage vil modtage en pakke, som jeg egentlig havde afbestilt for snart 14 dage siden, men det kunne firmaet ikke lige finde ud af, så de sendte den alligevel.


    Og de vil jo så enten hæve pengene fra min konto i dag eller i morgen hvilket resultere i et mindre/mellem overtræk på kontoen.


    Men jeg vil egentlig gerne vide, hvor lang tid går der normalt fra, at man sender en pakke retur til ens penge er tilbage på kontoen?
    Det lader til, at være et spørgsmål, som deres kundeservice ikke kan/vil svare på!

    Jeg fandt godt nok ud af det med ctrl + F1 igår efter megen søgen på div. forums... :)


    Og det lader til, at den regulere volten til cpuen, hvilket jeg syntes var slået fra (EIST eller noget i den stil?)


    lige p.t springer den noget fra 1.168 til 1.200 volt, men er standard ikke også 1.35v? Og self en idle på 19-20 grader! :-/


    Underligt, men hvad ved jeg. Har ikke haft Intel siden jeg havde en pentium 166 Mhz mmx...


    Edith: Prøvede lige med TAT og den viser 19-22 grader...

    Har lige samlet mit nye system, men har lige et par spørgsmål:


    pkt. 1: CoreTemp viser, at min idle temp er 24-26 grader, syntes det virker noget lavt, når det kun er en Zalman 9500 køler jeg har på den?



    pkt. 2: Hvordan skifter jeg mine ram timinger på et Gigabyte mobo, syntes jeg har været det hele igennem i BIOS?



    Specs:
    C2D E6600
    2*1 GB Corsair 6400C4D
    GigaByte GA-965P-DS4
    Zalman 9500 + AS 5



    På forhånd tak! :)