Indlæg af jackal83

    Quote

    Originally posted by origin
    hmm n?r jeg bruger paypal, s? har jeg added mit visa kort til den, ogs? tr?kker de bare derfra, gir alligevel det samme i sidste ende


    Ja, men han har jo ikke et visa, s? han er lidt p? herrens mark!! :)

    Nu s? jeg en af disse sjove statistikker ude p? en avis og der stod, at gennem hele ens arbejdsliv, s? ville civil ing. og gymnasiel?rer v?re de to der tjener mest... Men alt er jo relativt.


    Jeg l?ser selv til bygningskonstrukt?r og der skulle startl?nnen v?re 26,6K + pension, men det tror jeg ikke helt er aktuelt. Men h?rer ogs? om folk der starter p? lidt mere og lidt mindre og MEGET mere...

    ja, det eneste de skriver er godt nok U.S godkendte kontier...


    Jeg ville nok sende dem en mail og finde ud af om du kan inds?tte penge fra en E.U konti...

    du skulle gerne kunne overf?re penge fra din bank konto, men s? skal man bruge et switt kode nummer til din bank eller konto, kan ikke lige huske det. Dette er noget din bankr?dgiver kan finde til dig eller oprette for dig, hvilket tager nogen tid...


    Et alternativ kunne v?re Neteller, men det fungerer p? samme m?de...


    Men ellers m? paypal jo have en help funktion eller en kundeservice, de skulle v?re mere end glad for, at hj?lpe dig... :)

    jo, der findes engangstestere, som man for det meste kan finde i diverse kondom automater, men om man kan stole p? det resultat man f?r er korrekt, det ville jeg ikke s?tte mit pap p? h?jkant for... :)


    Den sidste type jeg s? af dem var en lille klar ballon med noget krystal i, hvori man bl?ste og s? ville den skifte farve og fort?lle om, man havde drukket for meget eller ej... Lyder ikke videre videnskabeligt efter min mening... :D


    Men ja, der er jo mange andre der er kommet med deres mere eller mindre fornuftige kommentarer, s? er det op til dig, hvilke du vil f?lge!! ;)


    Ellers Go' koncert!!

    Nu har jeg ikke l?st bogen og har aldrig v?ret ryger, men vil da komme med en anbefaling, hvis den omtalte bog ikke er nok til, at hj?lpe folk... :)


    Min mor og hendes mand har nu v?ret r?gfrie i snart 1 ?r, ved hj?lp af laster akupunktur... En behandling tager 15-30 min pr. person og derefter er de fleste r?gfrie. De har ingen som helst lyst til, at ryge og selve r?g giver dem ubehag...
    Det koster under 500 kr for denne behandling og deres beregninger lige p.t siger, at de har sparet 2500 kr pr. mdr., de har v?ret r?gfrie, s? vil jeg sige de penge er givet godt ud... :)

    I dyrker vel da ikke motion mellem kl 12-14?? :ohmy:


    S? finder I da heller ikke et tidspunkt hvor det er varmere!! :)


    Jeg holder mig nu til enten om morgen eller om aften og s? stadig husker masser af v?ske inden og efter... :drink:

    Bor selv i Aab, men har mine egne problemer med, at mine naboer spiller højt musik... Hvis man spørger pænt, så plejer folk at skrue ned... :)


    Men hvis hun ligefrem har vinduet åben, så tænder hun jo nok på, at folk kan høre det!!




    2 muligheder:
    #1 Du begynder at tage entre, så kan folk komme og kigge ind af hende vindue. :))


    #2 Du ringer til panserne og siger, at du tror naboen bliver myrdet. :p

    Quote

    Originally posted by Vans


    Det har jeg ikke, pt er det kun demoen der er installeret, den laver samme ged som Far Cry, Brothers in Arms, cs:source osv.
    Tak for tippet ellers...


    Vans


    Okay, jamen det var så lidt... held og lykke med det!! :)

    Jeg kan ikke opdatere min BIOS...


    Jeg ville installere asus updater, men den lagde ud med, at skrive, at jeg skulle lukke N.T ned og genstarte!! 8o Jeg kører med XP... Derefter starter den installeren op og så skriver den, at jeg ikke har et Asus bundkort!! :boxed:


    Nogen forslag?