Indlæg af spaceman

    hvis i har radeon bør i ikke sætte LargeSystemCache til 1, da det kan smadre ens system. da jeg havde mit geforce 3 ti 200 kørte jeg altid med LargeSystemCache til 1. efter jeg fik mit radeon 9800 pro, virker LargeSystemCache 1 ikke, da windows ikke vil starte op igen, og blev derfor nød til at formatere :(

    synes nu at sun's java virker ganske fint, og har aldrig haft problemer med den. vel mene at alle folk skal bruge denne, da MS java er en gammel version. ikke skide sjovt at kode nogle i java til version 1.4, og så virker det ikke fordi andre bruger MS java. MS java har derfor ikke så mange funktioner som sun java

    det er sådan at hver fil man kører igennem en MD5 algoritme får et unikt nummer. 2 filer kan derfor ikke have samme MD5 nr, med mindre de er ens. selve MD5 algoritmen kan alle hente. MD5 bruges også til kryptering af data, ved f.eks banker med mere.


    Edit:
    lidt mere om enmet på denne side: http://www.cert.org/security-i…lementations/i002.01.html


    The MD5 program generates a unique, 128-bit cryptographic message digest value derived from the contents of a file. This value is considered to be a highly reliable fingerprint that can be used to verify the integrity of the file's contents. If as little as a single bit value in the file is modified, the MD5 checksum for the file changes. Forgery of a file in a way that causes MD5 to generate the same result as that for the original file is considered to be extremely difficult.


    A set of MD5 checksums for critical system, application, and data files provides a compact way of storing information for use in periodic integrity checks of those files.


    Altid godt at se at det man lærer i skolen kan bruges til noget...

    bittorent virker lidt ligesom edonkey med mere. f.eks da unreal tournament 2004 demo kom, kunne man hente den via bittorent. via http://www.fasterfiles.com kunne man så download demoen, men det smarte er at man dele ens forbindelse med andre, så det derved går hurtigere. hvis serveren kun har 10 megabyte upload i sekundet, og der er 1000 der gerne vil download kan dette gå meget langsom ved normal downloadning. men ved bittorent, henter man også fra dem som allerede har hentet noget af demoen, hvilket gør at alle er med til at dele filen.

    ja vil mene at du vil kunne have 10 bruger som alle kan hente med 100Mbit. dog kræver dette at serveren er til sluttet en switch eller andet, dog ikke en hub.

    ved dog ikke om man kan download den endnu, men jeg mener af have læst, at betaerne skulle være muligt at købe for billige penge via microsoft hjemmeside, når de engang kommer

    selfølgelig vil jeg gerne have at i trykker på linket, men hvis der er andre der vil join vores crew, må de også gerne det.


    men meningen med dette indlæg var bare at høre om der var nogle af jer der spillede outwar, og hvor gode i er.