Indlæg af vLascivo

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Pvt.P.Nutz


    Du ringer da bare Rocco... du styrer for vildt :dance:

    Kan ikke gøre for jeg er faldet for det ydrerum vel? xD De kan bare ikke finde ud af det med grafikkort. ikke engang deres PC til 35.000kr. har et Nvidia GTX295 kort i ! det fandme Ringe... Men til gengæld er der vandkøling i alle deres 7i modeller xD muhahah

    Quote

    Oprindeligt indlæg af pekr
    Jeg har et P6T deluxe bundkort, det kan erhverves til omkring 2000kr. Det går det ganske fint. Som andre sige, så når de fleste i920 op på 4GHz med en fornuftigt luftkøler. Så med mindre du har brug for de ekstra features som de 2 boards du linker til har, så køb et billigere.


    Er et Alienware's bundkort fine nok til OC? xD

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Uldar
    En ting er at din computer bliver hurtigere. Men det er altså også fedt at gøre det. Hvis du har mod på det ville jeg prøve selv. Der er jo ingen der siger at du skal lave et 40% oc i første forsøg :D


    Haha xD Behøver maks få den lille 7i CPU op op 3,0Ghz. xD eller det meget?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo


    Det ville være dumt med mindre du ligefrem vil ha deres kabinetter f eks.
    Læs lidt her der står også lidt om holdbarhed: http://www.ocguide.dk/


    Så nu har jeg så læst det OC link.. og jeg har så forstået det meste af det. men jeg tror jeg får nogle der har prøvet det før vis jeg skal OC :$

    vis man OC sit system en smugle, hvor langt ryger levetiden så ned? .. for så kunne jeg bare få en der har forstand på at oc til at gøre det en lille smugle. så har jeg da et monster? :finger: .. ellers køber jeg bare den alienware maskine jeg har set på deres hjemmeside. så kan jeg altid smide noget i senere :$:firefox:

    Nu det ikke fordi jeg står og har tænkt mig at OC det. for det har jeg rent ud sagt ikke forstand på.. Men tak for hjælpen. nu skal jeg først skrabe nogle penge sammen :P overvejer lidt at få Alienware til at lave en Custom maskine uden ram og gfx ... For det klare jeg selv :P For vis du køber Alienwares PC med 7i 920 eller hva den hedder får du kun 1066Mhz Ram med.. og jeg vil ha 1600Mhz... =) ..nå jeg drømmer xD skal først lige skrave resten af pengene sammen :oops:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Pvt.P.Nutz


    Alienware er ikke pengene værd, du kan bygge bedre selv til de vanvittige beløb


    Have faktis tænkt mig at ringe til Alienware Dk For at få dem til at lave en PC. uden Ram og GFX xD
    det kan jeg nemlig selv klare bedrexD

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha
    Som der bliver sagt så bliver 150 gb for lidt så er det bedre at du køber en 32 gb eller 64 gb SSD harddisk og bruger den til OS også en 500 gb til lager.


    Så kommer der fart på OS :D


    når ja. det havde jeg ikke tænkt på at proppe en SSD i til at kører OS på og så købe en stor harddisk til at lager på ... kunne man os. nu skal jeg bare ha nogle penge først muhahha... Daddy gider ikke betale det hele.. vilket også er rimlig godt. for ellers havde jeg ikke lavet en skid =) xD (lidt off topic ))((men WTF)

    Bundkort: Asus Rampage II Extreme, X58 Pris : 2.595 kr.
    -
    CPU: Intel Core i7-920 2,66GHz Pris : 2.125 kr.
    -
    Ram: Corsair Dominator 1600Mhz 3 x 2Gb Pris : 1.819 kr.
    -
    Kabinet: Cooler Master ATCS 840 Black Pris : 1.525 kr.
    -
    Grafikkort: Asus GTX295 1792MB GDDR3 Pris : 3.949 kr.
    -
    Strømforsygning: Corsair Powersupply TX 850W Pris : 1.075 kr.
    -
    CPU køler: Noctua NH-U12P SE1366 CPU Fan Pris : 575 kr.
    -
    Harddisk: WD VelociRaptor WD1500HLFS (10000RPM) 150GB Pris : 1.350 kr.
    -
    DVD-drev: Plextor PX-820SA DVD brænder SATA bulk black Pris : 319,00 kr.
    -
    Plus Diverse ting Pris : 300 kr.
    -
    Styre-system: Windows Vista eller 7 ultimate 64bit Pris : 1.389 kr.
    -
    Samlet pris : 17.000 kr. ca. :9xo



    Like this? :P er en 850W PSU nok? :$

    Quote

    Oprindeligt indlæg af kasper1233
    Du burde overveje at købe endnu en harddisk da 150GB hurtigt bliver brugt. Angående vista 64bit, så burde du også overveje at mange spil har problemer med at køre på 64bit.. En af mine venner købte en computer med 64bit.. Han fik så byttet den til en anden med 32bit fordi han blev så træt af at hente programmer så han kunne køre ting på 64bit. Hvis det er du gerne vil have 64bit for at udnytte dine ram fuldt så burde du købe 2 harddiske og køre 32bit på den ene og 64bit på den anden. Desuden så er det corsair dominator.. 4Gb er mere end nok. Men det er op til dig.


    Hmm Kører med Vista Ultimate 64bit på min bærbar. og der ingen problemer der.


    Det bliver nok en anden PSU der skal i . og måske en anden harddisk.. . kan ikke helt bestemme mig med hensyn til HDD'en. for den jeg har valgt er godt nok kun 150GB. men til gengæld kører den 10000RPM .. ved ikke om det er den store forskel for de normale på 7200RPM. ?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Artisan
    Psu mærket er ikke noget at råbe hurra for. Tag hellere noget Corsair, Antec, Enermax, OCZ, Tagan, Silverstone.


    Og hvorfor dog så mange watt ?


    ok , kender ikke PSU mærket men det var den med flest watt, grunden til jeg valgte den med flest watt var at jeg har fået afvide at vis jeg vælger en med mange watt larmer den ikke så meget, da den kommer til at køre mere stabilt da PSUen ikke skal yde så meget... men kunne godt finde på at bruge 800kr mere på PSU'en og så købe den største corsair

    Bundkort: Asus Rampage II Extreme, X58 Pris : 2.595 kr.
    -
    CPU: Intel Core i7-920 2,66GHz Pris : 2.125 kr.
    -
    Ram: Corsair Dominator 1600Mhz 3 x 2Gb Pris : 1.819 kr.
    -
    Kabinet: Cooler Master ATCS 840 Black Pris : 1.525 kr.
    -
    Grafikkort: Asus GTX295 1792MB GDDR3 Pris : 3.949 kr.
    -
    Strømforsygning: Pl@zir - Silent 1300W, 135mm Fan, Pris : 1.325 kr.
    -
    CPU køler: Noctua NH-U12P SE1366 CPU Fan Pris : 575 kr.
    -
    Harddisk: WD VelociRaptor WD1500HLFS (10000RPM) 150GB Pris : 1.206 kr.
    -
    DVD-drev: Plextor PX-820SA DVD brænder SATA bulk black Pris : 319,00 kr.
    -
    Plus Diverse ting Pris : 500 kr.
    -
    Styre-system: Windows Vista eller 7 ultimate 64bit Pris : 1.389 kr.
    -
    Samlet pris : 17.400 kr. ca.



    Hey nu er jeg så her igen igen ingen. og ja igen :P Sweet. nå men nu har jeg støbt en pc sammen i stål.
    Da det er mange penge sådan et dyr koster, skal jeg jo tænkte mig om ultimate... xD så giv lidt support her vis i gider og smid din mening ,, Thanks Tweakers :9xo

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Pvt.P.Nutz


    Derfor jeg skriver medmindre det er inden for ganske kort tid. Hvis der går et år så er alle de krafter som 295 har spildt og på det tidspunkt er kortet forældet og blevet meget billigere. Derfor er det mere fornuftigt at købe et billigere gfx som så kan køre en større skærm og give en bedre spilleoplevelse. :))


    har bare tænkt mig at købe delene hen af vejen. det kan jo self. godt være der kommer nye og bedre ting hen af af vejen men , det må jeg jo så tage med,. =) Men PSU'en.. som jeg har fundet. er den ikke ret dyr? . betyder det meget på prisen om den er god. eks 2 800w . en til 1.200kr og en til 900kr ... er der meget stor forskæl?



    150 Gb er nok ind til vidre.. skal bare bruge onboard lydkort, har et sæt Logitech Z-5500


    kører kun med en 19" skærm. men det bliver skiftet ud hen af vejen.. =)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af SShadowS


    Single channel jack til single phono, et kabel af den gode slags til en 300-400 kr, men tror ikke du ville kunne høre den vilde forskel hvis du bruger et til en 20'er.
    Bruger Optisk til Xboxen og SP/Dif(Coax)til pc'en.

    ok... =D

    hey har fundet de dele jeg har tænkt mig at proppe i min nye Gaming PC,,, mangler der noget???



    ______________________________________________________________________________




    Bundkort: ASUS P6T Deluxe LGA1366 ATX Pris : 2.061,49 kr.
    -
    CPU: Intel Core i7-920 2,66GHz Pris : 2.125,00 kr.
    -
    Ram: Corsair Dominator 1600Mhz 3 x 2Gb Pris : 1.819,00
    -
    Kabinet: Cooler Master ATCS 840 Black Pris : 1.525,00 Kr.
    -
    Grafikkort: Asus GTX295 1792MB GDDR3 Pris : 3.949,00 kr.
    -
    Strømforsygning: OCZ EliteXstream 800W PSU, 80 Plus… Pris : 1.245,00 kr.
    -
    CPU køler: Noctua NH-U12P SE1366 CPU Fan Pris : 575 kr.
    -
    Harddisk: WD VelociRaptor WD1500HLFS Pris : 1.206,00 kr.
    -
    DVD-drev: Plextor PX-820SA DVD brænder SATA bulk black Pris : 319,00 kr.



    Samlet pris : 14.824,49 DKK xD Vilket er en del penge .....