Indlæg af vLascivo

    Måske har du ret baloo. men det mest i længden jeg måske får brug for Quad Sli.. men de laver ikke så mange bundkort der er Quad Sli supportet .. de kan sagtens ha 4 kort i men der er ikke Sli support på

    Haha 4x Tesla nakker alt.... Men det der 296GTX kort lyder som noget jeg kunne finde på ... kan jeg så proppe 2 af dem sammen i længden ? :P

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Sli-Rocco
    Hva koster sådan et 285 GTX kort? xD 3k? mener du med man får sli i det kort???? xD


    Hva koster sådan et 295 GTX kort? xD 3k? mener du med man får sli i det kort? xD er det ikke det kort de har proppet en ny GPU processor i?

    Håber der kommer nogen forbi der ved det :P ellers skal jeg vente til der bliver lavet et bundkort der har Quad SLi sokler og 16 GB Ram for i dag kan man kun få Quad Sli med 8Gb Ram eller 3-ways SLi med 16 Gb Ram




    Asus M3A79-T Deluxe, AMD 790FX+SB750, 16Gb Ram Men det er ikke Sli Supportet

    Tak du :P Det lyder i værtfald som et bundkort jeg kan bruge.. det har i værtfald det jeg søger..



    Men det bundkort er så vidt jeg kan se er det crossfireX ... =/ og Crossfire er jo ikke på den måde bro forbundet som SLI

    Jeg ved ikke helt hva mit budget er på, det kommer ikke and på det lige nu ..


    jeg skal nok kører med en 22" eller 19" skærm... Men den skal også kunne sættes til min fladskærn 32" så det skal være grafikkort med HDMI indgang.. og DVI indgang


    Men har tænkt mig pcen skal "bygges" op lidt af gangenl.. eks. med at starte med 4gb ram og 1 grafikkort.


    Pcen skulle kunne følge med de nye spil..

    Hey Jeg er igang med at finde dele til en ny Gamer-Pc, da min gamle i store træk stinker nu :roller:


    og så står jeg med et stort problem...


    Jeg har tænkt mig at købe et 3 ways eller Quad Sli bundkort, så jeg med tiden kan stoppe nogle ekstra kort i.


    Phenom II Quad-Core CPU 3GHz (Helt ny som kommer ud i morgen)(vælger AMD da jeg syntes det er bedst til gaming og best til prisen)
    Min. 8Gb Ram DDR2 ... Men helst bundkort der kan trække 16Gb Ram


    Men men men .... nu står jeg med det store problem... Skal jeg vælge AMD/ATI CrossfireX Quad. Eller skal jeg tage mit Nvidia Sli ??? :pokey:







    PS: smid nogle links til sider hvor jeg kan få det billigst :9xo





    Tak for hjælpen på forhånd :T