Indlæg af vLascivo

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Sli-Rocco

    De højtallere du har er jo passive mester, Det skal du jo lige tænke på =)

    Whoops... Undskyld. Det er active. fik kigget forkert :$

    De højtallere du har er jo passive mester, Det skal du jo lige tænke på =)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Sli-Rocco

    Du køber et lydkort eller hva siger du? af PC-højtalere vil jeg anbefale Harman Kandon Soundstick II eller Logitech Z-Cinema
    Tror faktis jeg ville vælge den sidste.. selvom jeg ikke har hørt hvordan de lyder... har kun hørt Harman Kardon højtalerne.. og de lyder godt. Du kunne også bruge 500kr mere og få Logitech Z-5500, dem har jeg købt og er du sindssyg de spiller godt xD nå det var nok prædken eller hva man siger


    Bare sig til vis der noget du ikke forstår xD haha :$

    Quote

    Oprindeligt indlæg af MDSJTR
    jeg ved ikk hvad det er for et, men jeg køber et rimligt godt et af en af mine venner hvis det hjælper jer på nogen måder.

    Du køber et lydkort eller hva siger du? af PC-højtalere vil jeg anbefale Harman Kandon Soundstick II eller Logitech Z-Cinema
    Tror faktis jeg ville vælge den sidste.. selvom jeg ikke har hørt hvordan de lyder... har kun hørt Harman Kardon højtalerne.. og de lyder godt. Du kunne også bruge 500kr mere og få Logitech Z-5500, dem har jeg købt og er du sindssyg de spiller godt xD nå det var nok prædken eller hva man siger

    Quote

    Oprindeligt indlæg af zaxder
    Nej, jeg mener bare at 9800+ er et bedre valg end 4850. Men jo, i nogle tilfælde syntes jeg, og er Nvidia bedre. Jeg syntes bare prisen er lidt for høj..

    Enig ... Ellers havde jeg ikke skrevet 9800GTX+ :D

    Quote

    Oprindeligt indlæg af hobbi
    ok lyder jo godt, at den opsætning jeg har fundet er ok :clap:


    ja det er en samlet pc jeg skal have - ser nu ikke så tosset ud dem fra topdata må jeg sige.


    tak for hjælpen :9xo

    Jeg ville bruge et par hundrede mere på grafikkortet og så købe et Gigabite GeForce 9800GTX+ 1GB
    Kan bedre lide Nvidia

    Vil tage Quadcore'en.. LGA skal du bare kigge uden om, det betyder "ikke" noget.. Kun tallet du skal glo på xD ..

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Maverick
    Jeg ville vælge den nye AMD - mest for at være anderledes. OG lige spare en smule.


    Hvis man skal tage AMD'en skal man ikke spare xD Så skal man fandme tage deres Phenom II X4 940 Black Edition Muhahaha xD

    Quote

    Oprindeligt indlæg af PsyCho


    Ja du skal være opmærksom på at når du køber fra IKKE EU lande kommer der told og moms oven i købsprisen.. ;)


    Og ja ser absolut ingen mening med at købe alienware, det er vel computernes Gucci eller noget i den stil, men inden for computere hvor udviklingen går så hurtigt ville det efter min mening ikke være så smart og smide penge "væk" på den måde..


    Så må jeg se om jeg kan få fat i et alienware kabinet :P så jeg godt tilfreds xD

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    må indrømme jeg har lidt svært ved at se hvorfor man skal betale 5k for at få alienware til at sætte en pc sammen, man lige så godt selv kunne fix herhjemme......


    overdriver du ikke lidt nå du siger 5k? .... Men vis jeg køber Alienware skal det fandme være fra den Amrikanske hjemmeside koster den kun 9.7k uden fragt, og fra den britiske side koster den 13,5k
    Hvorfor!!!!!!?????


    Deres Area-51 Maskine xD