Indlæg af vLascivo

    Jeg sidder her med et stoort problem for ved enlig ikke hvad jeg skal vælge for en AMD Phenom II X4 965 Black Edition eller en Intel Core™ i7 Quad Processor i7-920 eller om jeg skal vælge det her grafikkort EVGA GeForce GTX 275 896MB PhysX CUDA eller den her EVGA GeForce GTX 275 1792MB PhysX CUDA er der den store forskæl eller det kun fordi den anden har 1792MB istedet for den første med 896MB? og så et kabinet der ikke koster det vilde men har huller til at putte nogle blæsere i ? så man kan opnå et godt airflow?

    Varenr.: sc_raw_01


    Beskrivelse:
    .PowerPC Super Computer RAW Edition 1 - Inkl Windows 7
    I7 2,6 Overclocked til 3,8 - Vandkølet monster

    Lang beskrivelse:
    Coolermaster Haff 922
    Asrock Super computer MB
    Raidmax 1000 watt PSU
    Intel I7 920 2,66 OC 3,8
    HD storrage 2x1 TB WD
    Maind HD : 160 GB SSD X25-M (80gb ssd x 2 i raid 0)
    Nvidia Geforce 295 GTX 1796 MB
    RAM Dominator 12 GB 1600 mhz
    Water cooling NorthQ tiberum tiger II
    Samling og test
    Windows 7 64 bit premium Installeret og klar til brug
    dvd rw samsung


    Dette system kan selvfølgelig ændres lige efter kundens eget ønske. Kontakt en af vores sælgere på 3692 8483 og fortæl om dine ønsker. Vi laver special concept maskiner efter kunders eget ønske.


    Pris 18.999,00

    Syntes det et superlækkert system.. selvom det kan se lidt dyrt ud nå man kun får 1x 295'er med og en I7 920'er Men den er selvfølig OC'et med deres garanti til 3,8 Ghz (;

    Heii Folkens... Jeg sidder her med en sjov ide... min ven sidder med en 90Mbit forbindelse,, og jeg bor ca. 200 meter fra ham d; og han har ikke noget imod vis jeg hugger lidt fra ham.. og så kunne det være der var nogle folk her, der har lidt forstand på sådan noget med kabler og om hvor meget der forbindelse der mistes af længden? xD Har overvejet et CAT. 5E kable på 305 meter,, hvor jeg så skærer noget af :P ? Sååååå PLZZZZ sig vis i ved noget?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Sli-Rocco
    Tror der noget med at GTA IV gerne æder en Quad-core for at yde det bedste :) Tag mig ikke på ordet.. men syntes bare jeg har læst det... ;p



    GTA IV Requirements....


    Minimum System Requirements
    * OS: Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3
    * Processor: Intel Core 2 Duo 1.8Ghz, AMD Athlon X2 64 2.4Ghz
    * Memory: 1.5GB, 16GB Free Hard Drive Space
    * Video Card: 256MB NVIDIA 7900 / 256MB ATI X1900


    Recommended System Requirements
    * OS: Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3
    * Processor: Intel Core 2 Quad 2.4Ghz, AMD Phenom X3 2.1Ghz
    * Memory: 2 GB (Windows XP) 2.5 GB (Windows Vista)
    * 18 GB Free Hard Drive Space
    * Video Card: 512MB NVIDIA 8600 / 512MB ATI 3870

    Tror der noget med at GTA IV gerne æder en Quad-core for at yde det bedste :) Tag mig ikke på ordet.. men syntes bare jeg har læst det... ;p

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Phoque
    Du burde kunne bruge dit "gamle" 280GTX som physx kort!

    Hva Satan er det der Physx for noget?! xD :oops:

    Syntes ikke du skal kigge så stort på det ...