Indlæg af Hitme

    Quote

    Oprindeligt indlæg af marquis1


    Hvis du tog og læste det Ripe-link jeg har givet, så står der det er en "Local assignments for Proaccess"-server... Så vidt jeg ved er Proacces et eller andet specielt produkt TDC har ? Noget med noget bredbånd så vidt jeg ved.. Men jeg er langtfra sikker! "For abuse contact http://www.csirt.dk" http://erhverv.tdc.dk/nyhedsbr…rt/?ngURL=www.csirt.dk%2F


    Nej jeg fulgte ikke lige dit link det er rigtigt at proaccs er et tdc erhvervs produkt (der står også proacces i Hayes screndump derfor kiggede jeg ikke i dit link til ripe )som dog også kan fås af private men det er tdc som er udbyder så det må være dem han skal kontakte

    Quote

    Oprindeligt indlæg af miniebbe


    Du har sgu atter fat i den lange ende wizz! Eneste Royal der findes i min verden er sgu den, den søde bartender smider over disken hver fredag: Ceres Royal.


    btw jeg er ik alkoholiker :))


    Næ jeg har heller noget problem med alcohol så længe der er nok af det :drink:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af marquis1
    Øh ja okay... Har du kørt den igennem http://www.ripe.net whois db'en ? Så får du somregel info om hvem det er, altså hvis det er et firma står der fx. hvad den laver, går der hvertfald med de server Quakenet har til at stå og scanne for kloner. Og bare fordi der er en der har prøvet at portscanne dig, behøves det jo ikke ligefrem mene at det er en hacker! :] Men der er self. en chance for det.


    http://www.ripe.net/perl/whois…43.82.90&do_search=Search


    hvor mange portscanner hvis det ikke er fordi de er ude på at hacke ??
    Det er en proacces kunde ved teledumdum mere kan han ikke finde ud af da de ejer ipèn men sender han de oplysninger til dem så kan de jo selv finde ud af det.
    Btw portscanning er også ulovligt kender en der mistede sit internet på den bekostning :boxed:


    Næ men nu sagde du jo også at du havde lavet den til dig selv og så ved du jo hvad den indenholder af tweaks ;)
    Men jeg plejer da at kigge i batch filen for at tjekke hvad det er den gør inden jeg installere noget det gjorde jeg jo også med din og faldt over den keychanger men den kan man jo bare fjerne hvis man ikke vil have den :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af SjQLunD


    Hehe, nej, ikke efter hvad der nu er sket :boxed:


    Tror heller ikk selv jeg ville downloade et batch program, der piller ved registreringsbasen, lavet en en halv noobet, wannabe programmør :))


    Det er jo det ;) kiggede jo lige Batch filen igennem inden jeg vill installere noget det var der jeg faldt over den cdkeychanger vidsta sg ikke hvad den var godt for :roller:
    Men helt klart et godt alternativ til at sidde og lave dem alle manuelt :clap: :cheers:
    Så mangler du bare at lave en der installere dem alle på en gang :D

    Der er ret sjovt at se hvad der kan komme ud af en stavebøf ;)
    Men der er åbenbart ikke noget at gøre ved at min mess(e)nger vil bruge IE og ikke Avant som jeg ellers har som standart browser ;(

    Quote

    Oprindeligt indlæg af noxerN
    2: Tools -> Options -> Privacy -> This is a shared computer so don't display my tabs.


    ;) ;) ;) ;)


    Takker så er nr 2 løst nu mangler jeg bare at lære den at bruge Avant som browser :D


    Ja det er jo det der ikke er så fedt ved kopy paste hvis man laver en stavefejl kommer den sg igen :O
    Til det med at skifte nu har jeg endelig fået overtalt mig selv til at bruge messenger når nu den er integreret( og ja jeg ved godt 6.1 ikke er den samme som windows messenger den er fjernet

    Jeg er lige for et stykke tid siden begyndt, at bruge MSN Messenger istædet for icq, det er også ok men der er et par ting jeg gerne vil have ændret.


    1/ Er lidt træt af at den ikke bruger min Avant browser men istædet bruger Internet Explorer.


    2/ Hvad skal man med MSN Stævnemøde ,Shopping og Påmindelser


    Er der ikke nogen der er så venlig at fortælle mig hvordan jeg for det ændret .


    Jeg har MSN v6.1 Med plus v2.54.74

    Quote

    Oprindeligt indlæg af v0e


    hahahaha :)) , .... jeg kan kun sige..... "HITME" ....
    og jov det virker skam fint :D :dance:


    Hmm den virkede ikke hos mig :(

    Quote

    Oprindeligt indlæg af v0e


    nej nej nej nej ... det er faktisk Barbie og blodanemonerne...... :D lol


    Har du et link til den lyder for spændende :tongue:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity
    END OF DENNE TRÅD!!!
    Køber bare nogle nye ram - sådan er det!! :(


    Hvorfor købe nye ram de fejler jo ikke noget som du selv skriver her

    Quote

    Oprindeligt indlæg af AstrocityThe Hans - True! Men er nemlig ikke 100% sikker på at det er rammene der fucker.. Satte dem i ens vens bundkort - og der var ingen fejl! Vi spillede FarCry mod hinanden.. Min hoppede ud på skrivebordet hver 1/2 time, min vens kørte som den skulle.. Med mine ram i! Prøvede hans ram = ingen problemer! Så jeg står lidt i et dilemma!
    Har ikke så mange penge, da jeg er studerende - derfor jeg ikke tør at miste 400 kr...


    Hvis de kan køre i din vens computer så er det jo nok et andet sted du skal kigge efter problemet

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Mazie


    Hvorfor må vi ikke se hvad filen hedder :D


    Det er fordi den er hentet med dc++ og man må ikke poste wares herinde :D
    Kan da fortælle det er cd 1 til et populært spil men den virker ikke :( . Gloede selv lige lidt da jeg hentede den :crazyeyes:

    Bruger Norton Internet Security 2003 og har alle porte åbne i min router så nortons firevall virker vidst udemærket :D
    Det her er hvad Serurity Scan fik ud af min forbindelse.

    We have determined that your IP address is 212.242.xxx.xx
    This is the public IP address that is visible to the internet.
    Note: this may not be your IP address if you are connecting through a router, proxy or firewall.



    Trying to gather information from your web browser...

    Operating System = Windows XP
    Browser = Microsoft Internet Explorer 6.0


    Trying to find out your computer name...

    Unable to determine your computer name!


    Trying to find out what services you are running...

    Unable to detect any running services!


    Og så med alle porte åbne godt gået norton :clap:

    Jeg har ellers splittet mit raid og formateret så der skulle jo ikke være noget tilbage ?
    men min ser ikke så tosset ud ligner din meget godt


    Edit stavebøf :-/