RMA gebyr hos shg.dk

  • Der er flere firmaer der godt kan finde på at sige at de ikke fejler noget, udlevere nogle helt nye og derved tøre en del af omkostningerne af på forbrugeren.. det er set før..!

  • Syntes også det er helt ok med klovnegebyr som i nu kalder det, jeg har bare set flere eksempler på noget der læner sig meget kraftigt op af fusk..


    Dette skal ikke ses som en kritik af SHG.dk, har udelukkende selv haft gode handler med dem..!

  • HADER også de gebyrer! Har fået et for min MB på 399!
    Og jeg sværger ved minne no**** at det ikke virkede med min vens Celeron!
    Og de havde self testet med P4! Da jeg så købte mig en P4 igen, virkede det! Men det kan ikke køre med Celeron :boxed: .. Kostede 400 kr. at finde ud af..


    Har også¨fået en anden regning på 379 fra Merlin for et lydkort (til 1700kr.)! Men der er jeg bare 100% sikker på at ikke virker.
    Ikke på min pc. Eller fars stationære. Eller fars bærbare. Eller min vens. Eller naboens. Men åbenbart på Merlins :boxed:
    Har forresten ikke betalt. Ved ikke om jeg skal betale.. :\

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wolf_of_dk
    400 kr er stadig alt for meget


    max 100 kr man skal jo ikke betale noget andre steder det er kun når det gælder edbbutikker


    de kunne jo også have lidt service


    Tja ... Andre steder betaler du jo også for deres tid HVIS den er spildt ... og andre steder kommer man jo ikke ind med en ting som MÅSKE er gået i stykker. Man ved jo nok at ens ur er gået i stykker når man går ned til ur-smeden for at få det lavet ... ;)


    En service-tekniker er ikke billig ... ;)


    Ved ikke om du ville arbejde for 100 kr i timen ?... og så trækker vi lige forretningens del fra .... sååå... 80 kr i timen hvis vi er flinke ?.... Efter en uddannelse ?... Ej, det er sgu en hel del mindre end jeg tjener som LÆRLING.... Go home. *G* :T


  • resten af beløbet må jo kaldes service


    og så burde det jo ikke tage en hel time ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wolf_of_dk
    resten af beløbet må jo kaldes service


    og så burde det jo ikke tage en hel time ;)


    HeHe... Service er noget man giver til kunder som har fortjent det ... Ikke til .... ja, tumper der kommer med noget de ikke ved om er gået i stykker fordi de mange gange ikke har undersøgt det ordenligt ... ;)


    Service er når en RMA-sag "kun" tager 1-2 uger frem for 6-8 uger hos nogle ... ;)


    Service er når de tager deres telefon uden at lyde som om det er en belastning at man ringer ...


    Service er når de svarer på emails man sender til dem inden for 48 timer....


    Bare min holdning til " service " ... :))


  • 6-8!? Hos Merlin tog det 3½ måned, at konkludere at der ikke var noget galt.. :crazyeyes: ..
    Og når man ringer kan man nærmeste høre dem tænke "Årh, nej ikke en af de tumper igen. De får alligevel ikke noget ud af dette opkald"...

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity
    END OF DENNE TRÅD!!!
    Køber bare nogle nye ram - sådan er det!! :(


    Hvorfor købe nye ram de fejler jo ikke noget som du selv skriver her

    Quote

    Oprindeligt indlæg af AstrocityThe Hans - True! Men er nemlig ikke 100% sikker på at det er rammene der fucker.. Satte dem i ens vens bundkort - og der var ingen fejl! Vi spillede FarCry mod hinanden.. Min hoppede ud på skrivebordet hver 1/2 time, min vens kørte som den skulle.. Med mine ram i! Prøvede hans ram = ingen problemer! Så jeg står lidt i et dilemma!
    Har ikke så mange penge, da jeg er studerende - derfor jeg ikke tør at miste 400 kr...


    Hvis de kan køre i din vens computer så er det jo nok et andet sted du skal kigge efter problemet


  • Ja desværre ;( men sådan er det heldigvis ikke alle steder


    bummerter kan vi jo alle lave men at betale 400 kr. for er sgu for skrapt

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wolf_of_dk
    Ja desværre ;( men sådan er det heldigvis ikke alle steder


    bummerter kan vi jo alle lave men at betale 400 kr. for er sgu for skrapt


    God måde at lære på ... ;) .... også derfor at folk der ikke fatter en brik af computere køber en færdig løsning så de slipper for sådan noget her ... ;)


    Vi andre skal tænke lidt, men belønningen for det er en masse sparet penge ... og noget mere sjov. ;)