Indlæg af Hitme

    Jeg har lige formateret og nu har jeg fået en bootmenu med 3 mugligheder hvor af kun den ene virker jeg har også kun installeret xp så jeg ved ikke hvorfor jeg har fået den menu?
    Hvordan laver jeg det om så den booter normalt og ikke med bootmenu ?

    yup den sletter kun den partition du beder den om og ikke den anden.
    Gjorde det for et par dage siden havde også lidt sved i hænderne der er sg 140Gb på den anden med backup og det hele :razz:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af dkwolf
    Desuden kan jeg ikke se hvorfor du skal bringe Tele2ADSL ind i en tråd omkring TDC Mobil som intet har med TDC Totalløsninger at gøre andet end at de tilhørere samme koncern. Men det ved du sikkert heller ikke.


    Nu vare det nok heller ikke så mange år mere så kan vi ikke iretere dig med at nævne navne påTDC konkurenter. :rolleyes:
    TDC Mobil,TDC total ,TDC VWhatever kan det ikke være ligemeget i bund og grund er det samme selskab (og lad nu være med at komme med sådan en latterlige kommentar "men det ved du sikkert heller ikke" :lame: nedladende (mest for dig selv)


    Quote

    Oprindeligt indlæg af dkwolf
    Måske er grunden til at jeg kommer med sådanne kommentarer er sikker fordi at de kommentarer der kommer er grundløse og bare "Vræl nu købte TDC endnu et firma", hvad faen havde man ellers forventet? at de skulle forholde sig totalt passive... Det er et aktie selskab der skal skabe vægst og fremgang.


    bentzin "prøver" at forklare dig (tror jeg) er at TDC har monopol på det danske telemarked og med opkøb af Telmore fik de lige 400000+ kunder mere =størrere monopol
    Og nej selfølgelig skal de ikke være passive men de giver jo ikke nogen konkurenter en chance for at etablere sig på det danske telemarked "hvis" de bliver store nok til at konkurere bare lidt bliver de jo opkøbt


    TDC Motto: if you can`t break them by them (lame jeg ved det :] )

    Quote

    Oprindeligt indlæg af engel
    Så vidt jeg med øjemål kan se, så kommer min fps vist ikke meget langt over 5. :O


    weee det er så langsomt at du ligefrem kan tælle frames lol :cheers: (sorry kunne sg ik la vær )


    Henter den selv efter d første mine 5Gb er opbrugt for denne md ;(
    håber den køre lidt bedere på min spand med et gammelt Ti4200 :O