Indlæg af Dalingo

    jeg har et lille problem angående installation af MS office 2000 prof...


    Jeg er ved at blive godt og grundig træt af at når jeg installere det så installere det ik alle komponenterne, hvordan får jeg den til det?


    eksempel: Jeg har lige installeret office... Jeg starter word skriver nogle linjer og starter stavekontrolen... Så får jeg at vide at stavekontrollen ikke er installeret...


    Hvorfor installere den ik sådan en standard funktion automatisk?


    Nu er det ik kun på grund af stavekontrollen at jeg er frustreret, men den hjælper på det...

    en af mine venner havde engang det problem også... Han brugte onboard lydkort, og nogle gange forsvandt CDrom drevene pludseligt.... Jeg kan ik komme med nogen 100% løsning, men hvis du har onboard lyd så kunne det være biosen...

    hmmm, du kunne prøve med download accelerator. Jeg har også set at browseren Opera han en meget overskulig download funktion men jeg ved ikke om den understøtter resume...


    Men jeg kan helt klart anbefale download accelerator! :D

    jeg kan ik lige finde tråden som jeg vil hjælpe, men den handlede om en der ville ha lavet nogle fede knapper til sin hjemmeside... Der er lidt mere end kun knapper på denne side men det skader vel heller ik...


    Jeg forstår ik en dyt af HTML og hjemmesider, men det ser da ud til at der er en del gode ting på den side...



    http://www.apycom.com/

    Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Der er nu altid en formel man kan bruge til at regne ting ud... Pusigt nok ikke?... men hvis man ikke kan den, så kan man jo gætte sig til hvad resultatet er... ;)


    Det lød ellers som om du havde en i ærmet...

    jeg sad og hørte børneradio da de pludselig afbryd udsendelsen og sagde det... Jeg troede det var en af de sædvanlige jokes... Men da det blev sagt tilstrækkelig mange gange tændte jeg så fjernsynet og voila... :D


    btw, det er måske ik 100% relevant men jeg syntes det er meget fedt ordsprog...


    "the world is a great place, and worth fighting for"

    kan man få nogle af de der smarte plugins til winamp 2.91? Jeg syns nemlig ik så meget om 3éren...


    Når jeg siger plugin så mener jeg sådan nogle som dem der finder tekster og så´n.

    jeg prøvede engang det der med 2 tk. windows men jeg dummede mig lidt pga det skulle gå hurtigt...


    først installerede jeg WinXP på C
    derefter installerede jeg 98 på D... der var bare det problem at win 98 absoulut ville ligge på C... Så det begyndte at formatere C drevet (hvilket ikke var så heldigt)



    Jeg tror det smarteste ville være at installere 98 på C og derefter XP/2000 på D. På den måde kørte det perfekt for mig.

    er jeg den eneste der er ligeglad? Men jeg ville måske vågne op den dag der lander et 474 i min baghave... :D


    btw. der var da en del der fik medlidenhed med USA da tårnene faldt... Det er jo på en måde godt for USA...

    tjaaa, det kan de vil godt. Men der er en del med at man skal undersøge hvad folkene gider at købe og så derefter skal man så bygge forretninger som f.eks tøj butik, doctor konter osv....


    der er faktisk en lille smule taktik i det... Men ellers kan du vel downloade en demo og se om det er noget... Men måske er det et problem hvis det skal være en gave...

    du kan bygge diverse forretninger i en by som er opdelt i forskellige "blokke" som så er delt op i kvalitet lisom farverne i matador... Og så gælder det ellers bare at have god forretningssans... Selv om der er nogle lidt feje tricks man kan bruge... :D


    Det er faktisk rimelig underholdende... Selvfølgelig ikke ligeså langtidsholdbart som nogle andre spil men alligevel.. det er sjovt!