Indlæg af Dalingo

    jeg tror ikke at han vil gå over i historien for hans gode guvernør evner, men jeg tror at han vil klare det udemærket for han har masser af penge så jeg tror ik ligefrem at det er pga pengene han gør det...

    hmmm, jeg kan kun anbefale VLC media player... Jeg har ikke mødt et format som det ikke har kunne spille og det er også fint til at afspille filer der ikkke er downloadet helt...


    VLC media player

    jeg spiller Cycling maager 2003 og der hakker det også lidt når jeg kører gennem byerne og så´n... men det er grafikkortet der ikke er super... :D


    BTW, det er for fedt spil!

    mit onboard lydkort har tendenser til at hakke når jeg skriver på tastaturet... hvad kan det skyldes?


    Det underlige er at det kun er nogle gange det sker... PLZ help me! det er til at blive crazy over...

    Quote

    Originally posted by Torque


    Ro på - jeg synes da helt klart der skulle være mulighed for at lave off-topic, for langt fra alle tråde og replys er "relevante". Måske skulle man gøre det sådan, at tråd-starteren havde mulighed for at udpege brugeren som har løst hans problem via et reply. Altså uden at gøre det obligatorisk. Det er bare en idé, ikke andet ;)


    egentlig lyder det som en ok ide, men jeg tror at der er nogle få personer som ikke ville være i stand til at administrere ansvaret... :D

    nøjern! jeg har et lille problem med Tweak.dk´s HP... lige pludselig da jeg skulle ind på den var taksten næsten dobbel så stor som normalt og bår man kører musen over et link så bliver teksten normal (men kun så længe jeg holder musen der...).


    Det er lidt spouky når det er første gang ever det er sket for min computer... Plz help me! :D

    og lige en ting til...


    Flaget? der er nok en lille metalstang der holder det oprejst så "forbipasserende kan se at USA har været der...


    JEg har nemlig selv set sådan et flag på skiferie hvor det så fråsent ud langt fra men tættere på kunne man godt se at det blev holdt oppe...


    og ligemeget om det var filmet i et studie eller på månen så er der ingen vind nogle af stederne... :D



    JEg er lidt ligeglad med om USA har været på månen eller ej, men det er meget sjovt at der er den her kamp mod de store... jeg kunne godt tænke mig at modbevise argumenterne lidt for at få lidt stemning... :D


    1. hmmm hvor store er rumefærgerne nu om dage? Jeg tvivler på at de har 10 meter tykke bly vægge... Bly tingen kan sikkert heller ik bevises 100% af dem der er imod måneturen...


    2. hmm, er billederne ik taget med kamera? måske skal de være der normalt de kryds... eller måske er artiklens billeder fake for at få os til at tro på det...


    3. jeg tror ikke at os ordboere skal diskutere om hvordan det ser ud på månen.. :D Personlogt har jeg ik været der...


    4. nu er jeg ik lysekspert, men lisom månen kan reflektere solens lys så kan det være at der er en anden planet der reflektere lys på månen...



    btw. det kan godt være at mine argumenter lyder dumme, men jeg har ikke og vil heller ik læse artiklen...

    sorry, hvis jeg formulerede mig i en lidt for aggressiv tone... Men jeg syntes at det var lidt synt for flaskedrengen at blive slagtet på den måde...

    jeg håber der var rimelig meget ironi i det du sagde for hvis du mente det kommer du hurtigt til at blive det sidste led i fødekæden... :D


    Du siger han rører ved kasser som han ik ved hvad de har været igennem... Hmmm, hvor beskidt er luften du inånder ik?


    Du sidder og prædiker om dine egne holdninger... Det er ik alle der mener det samme... HVad hvis jeg sagde Allah er stor, og du var racist... så kunne du se hvor dum du lyder...

    tak for hjælpen, jeg kørte en gang til og valgte opdater Office eller sådan noget... Og så satte jeg bare det hele til kør fra denne computer og vupti... så var den der...


    BTW tak for hjælpen cla! :D

    jeg ved fodt det der med custom, men når man så har trykket der så kan man vælge hvor det skal installeres og hvad der skal installeres...


    Og valgmuligehederne er nogenlunde sådan her...


    kør fra cd...
    kør fra denne computer...
    og en masse andre ting som man ik rigtig kan blive klog på...