Rank på Tweak.dk

  • Tjaaaaaaa - for min skyld kunne de fjerne det helt - lyt til hvad manden siger - istedet for at kigge på hvor mange posts han har - man har da flere eksempler på folk som skriver bare for at skrive - og dermed blive "opgraderet".



    Der skulle hellere være et point system - så man gav point efter hvor godt man synes svaret på ens problem var - noget med :


    Problem løst : 10 point
    Tåbeligt forslag : 0 point


    Men måske lidt svært for Tweak Team at "håndtere"... ;)

  • Jeg syntes at alt skulle fjernes... Både rang og "post-tælleren" eller hvad fanden man nu skal kalde den.


    Folk de lytter forhåbenligt mere til hvad der står frem for hvem der kommer med det. Både "nye" og "gamle" kan komme med nogle rigtig gode råd... og begge kan også komme med det værste vås man længe har hørt... Derfor kan jeg ikke se formålet med rang osv... Lige bortset fra moderatorne så man kan se hvem de er...


  • Der skal også være minus point med hvis man laver noget total åndsvagt :D


    Men som du skriver, det bliver nok lidt svært;)

  • Quote

    Originally posted by Tweak.dk
    Nej det er ikke rigtig til at håndtere med det nuværende forum. Og skulle man så rate alle besvarelser? Og hvad så i en off-topic tråd??


    he he ja - det bliver nok lettere umuligt :)


    Synes det er fint som det er nu ;)

  • Quote

    Originally posted by Torque
    Har de ikke sådan et point-system på experten.dk?


    Det har de, men der går alt også ud på at man skal have hjælp til noget, hvor man så bedømmer den hjælp man får!


    Men sådan er det jo ikke helt tilfældet her! Skulle man så rate alle besvarelser? Og hvad så i en off-topic tråd??

  • Quote

    Originally posted by Tweak.dk


    Det har de, men der går alt også ud på at man skal have hjælp til noget, hvor man så bedømmer den hjælp man får!


    Men sådan er det jo ikke helt tilfældet her! Skulle man så rate alle besvarelser? Og hvad så i en off-topic tråd??


    Det vil ikke kunne lade sig gøre her... og det er jo langt fra nødvendigt ;)

  • Quote

    Originally posted by Tweak.dk


    Det har de, men der går alt også ud på at man skal have hjælp til noget, hvor man så bedømmer den hjælp man får!


    Men sådan er det jo ikke helt tilfældet her! Skulle man så rate alle besvarelser? Og hvad så i en off-topic tråd??


    Ro på - jeg synes da helt klart der skulle være mulighed for at lave off-topic, for langt fra alle tråde og replys er "relevante". Måske skulle man gøre det sådan, at tråd-starteren havde mulighed for at udpege brugeren som har løst hans problem via et reply. Altså uden at gøre det obligatorisk. Det er bare en idé, ikke andet ;)

  • Quote

    Originally posted by Torque


    Ro på - jeg synes da helt klart der skulle være mulighed for at lave off-topic, for langt fra alle tråde og replys er "relevante". Måske skulle man gøre det sådan, at tråd-starteren havde mulighed for at udpege brugeren som har løst hans problem via et reply. Altså uden at gøre det obligatorisk. Det er bare en idé, ikke andet ;)


    egentlig lyder det som en ok ide, men jeg tror at der er nogle få personer som ikke ville være i stand til at administrere ansvaret... :D

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

  • Quote

    Originally posted by Dalingo


    egentlig lyder det som en ok ide, men jeg tror at der er nogle få personer som ikke ville være i stand til at administrere ansvaret... :D


    I agree ;)
    Rart nok at se en anden fra Lolland - hvorfra på Lolland er du ? :)

  • Quote

    Originally posted by Dalingo


    egentlig lyder det som en ok ide, men jeg tror at der er nogle få personer som ikke ville være i stand til at administrere ansvaret... :D


    Jeg synes ikke man skulle rate folk (1/10), men blot give dem et point, hvis de har løst dit problem i tråden. Ét point pr tråd -så ville det nok kunne styres.