Indlæg af KristerBC

    Hej jeg har som overskriften siger dette kort til salg.


    Jeg har følgende til salg:


    vandkøling - XSPC 9800GTX:


    Problemfrit, ingen leak osv. fittings kan følge med.
    Sælger fordi jeg har fået GTX 260 istedet.



    Asus Striker II Formula



    Bagpanelet mangler, men derfor kan det sagtens bruges alligevel.


    Det fungere som det skal.
    Sælger fordi jeg troede min gamle var kaput, men var blot en softwarefejl.



    Kom med nogle bud :)

    Skal lige sige jeg ikke har testet spil, når jeg har skiftet delene, kun furmark som hurtigt viser fejlen.


    Jeg kan sidde og spille i mange timer før den gør det. Hvis så den har gjort det en gang, kan jeg ikke spille i særlig lang tid før den kommer igen. Mini temperaturer ligger på under 60 ved alle mine komponenter. Northbridge kan godt blive en anelse varmere.

    Tak for din vurdering.


    Noget siger mig det er furmark der rent faktisk ikke virker. Jeg kan ikke få den til at crashe med atitool eller ihvertfald ikke uden videre.


    Furmark kører med den der donut i en 2 sekunder, hvorefter hele skærmen bare bliver grå. Noget andet sjovt er også jeg har to skærme tilslutte dog på hver sit grafikkort, men det er kun den primære skærm det går ud over. Kan dog ikke arbejde videre på den anden skærm.


    Med hensyn til counter strike viser skærmen bare en masse mærkelige farver gul, blå, grøn osv. I Assassin's Creed fryser billedet bare, men jeg kan nogengange bare minimere og maksimere igen. Noget siger mig det er et driverproblem, men det har nok også noget at gøre med jeg ikke tror begge mine grafikkort lige pludselig er røget.

    Jeg fatter seriøst hat.....



    Nu har jeg prøvet følgende:


    Kørt med to forskellige ramklodser
    To forskellige cpu'er
    To forskellige grafikkort
    To forskellige strømforsyninger
    To forskellige bundkort
    To forskellige harddiske


    Hvad kan problemet være??


    I øvrigt tak for linket martinta, jeg bruger furmark til at teste og den viser en mærkelig grå skærm efter 2 sekunder. Kan det være furmark der ikke virker til xp?


    Som sagt vil den gerne igennem en memtest og prime og atitool klarer den også fint i to minutter. Har ikke testet mere. Counter Strike Source kommer med en masse fucked up farver, når jeg har spillet i noget tid, men hvis jeg sidder på skype kan jeg godt stadig snakke med folk efter fejlen har indtræffet.


    Hvad kan fejlen dog være. Mine ideer er først og fremmest i følgende rækkefølge:


    1. Grafikkort - som bare crasher/går i stå.
    2. Bundkort - mister forbindelsen til pcislotsne på en måde.
    3. Strømforsyning - der mister strømmen, men kun til grafikkortene.
    4. Rammene - der har et dårligt sted.
    5. Cpu'en - der laver fejlberegninger.
    6. Harddiskene - der mister data, men kun lige i de spil eller furmark.


    Jeg har formateret to forskellige harddiske for at teste.



    Er der nogen der har nogle bud?

    Har desværre ikke rigtig nogen anden pc til det.


    I øvrigt har jeg ikke fået sagt at den bare genstarter i en af testene i memtest 86. Man kan vælge 2 forskellige. Den anden klarer den fint.


    Der er multicpu den godt kan, men den gammeldags gider den ikke.

    Haha, ville være nice, hvis der også kom konkuerrencer i det :P


    Er vcore ikke lidt høj, eller er det bare mig der er vant til intel-spændinger??

    Nææh, men den har klaret prime95 i 12 timer.


    Tror nærmere det er NB og SB der er ved at være trætte. Måske skulle man give dem noget mere saft.

    Har hørt P45 skulle være gode til at oc'e.


    Modded drivers lyder lidt som om man må gå på kompromis med nogle ting, er det rigtigt?


    Jeg har prøvet med stock og oc'et med samme resultat. I en overgang var det faktisk som om det var mere stabilt i den oc'ede tilstand.


    Jeg har lavet en prime95 og memtest86 uden problemer.