bundkortfejl??

  • Tak for din vurdering.


    Noget siger mig det er furmark der rent faktisk ikke virker. Jeg kan ikke få den til at crashe med atitool eller ihvertfald ikke uden videre.


    Furmark kører med den der donut i en 2 sekunder, hvorefter hele skærmen bare bliver grå. Noget andet sjovt er også jeg har to skærme tilslutte dog på hver sit grafikkort, men det er kun den primære skærm det går ud over. Kan dog ikke arbejde videre på den anden skærm.


    Med hensyn til counter strike viser skærmen bare en masse mærkelige farver gul, blå, grøn osv. I Assassin's Creed fryser billedet bare, men jeg kan nogengange bare minimere og maksimere igen. Noget siger mig det er et driverproblem, men det har nok også noget at gøre med jeg ikke tror begge mine grafikkort lige pludselig er røget.

    CPU: E8500 3,6 Ghz
    RAM: Corsair Dominator PC2-8500
    Bundkort: P5N-T Deluxe
    GFX: 2xXFX GTX 260 Black Edition i SLI
    PSU: Corsair TX950 watt

  • Skal lige sige jeg ikke har testet spil, når jeg har skiftet delene, kun furmark som hurtigt viser fejlen.


    Jeg kan sidde og spille i mange timer før den gør det. Hvis så den har gjort det en gang, kan jeg ikke spille i særlig lang tid før den kommer igen. Mini temperaturer ligger på under 60 ved alle mine komponenter. Northbridge kan godt blive en anelse varmere.

    CPU: E8500 3,6 Ghz
    RAM: Corsair Dominator PC2-8500
    Bundkort: P5N-T Deluxe
    GFX: 2xXFX GTX 260 Black Edition i SLI
    PSU: Corsair TX950 watt

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KristerBC
    Tak for din vurdering.


    Noget siger mig det er furmark der rent faktisk ikke virker. Jeg kan ikke få den til at crashe med atitool eller ihvertfald ikke uden videre.


    Furmark kører med den der donut i en 2 sekunder, hvorefter hele skærmen bare bliver grå.


    hmm, har en kammerat som kører med XP, som har testet med furmark også, og der kører den flydende, han har så en intel E8500 og nvidia 8800GT som setup, men det får mig stadig til at tro at furmark ikke laver fejl. hvorfor skulle den virke på alle maskiner men lave fejl på din?


    hvad hvis du prøver 3Dmark? den burde også teste din pc rimeligt, så måske du kan fremkalde fejlen ved at bruge den.

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

  • Nu har jeg kørt 3dmark 2 gange uden problemer :)


    furmark virker stadig ikke :(

    CPU: E8500 3,6 Ghz
    RAM: Corsair Dominator PC2-8500
    Bundkort: P5N-T Deluxe
    GFX: 2xXFX GTX 260 Black Edition i SLI
    PSU: Corsair TX950 watt

  • Måske er det en modelfejl.


    Det er 2 XFX GTX 260 black edition, så det kunne være jeg skulle prøve med en lavere hastighed

    CPU: E8500 3,6 Ghz
    RAM: Corsair Dominator PC2-8500
    Bundkort: P5N-T Deluxe
    GFX: 2xXFX GTX 260 Black Edition i SLI
    PSU: Corsair TX950 watt