vandkøling til GTX 260 Black Edition

  • Hej folkens.


    Jeg er lidt på bar bund i hvilket vandkøling jeg skal bruge til mine to grafikkort.


    Det er begge to 65 nm.


    Bare fyr løs med bud :)


    Har ingen selv.

    CPU: E8500 3,6 Ghz
    RAM: Corsair Dominator PC2-8500
    Bundkort: P5N-T Deluxe
    GFX: 2xXFX GTX 260 Black Edition i SLI
    PSU: Corsair TX950 watt

  • Har jeg godt set.


    Tror desværre ikke jeg kan bruge den fra vcore, da det er til 55 nm.


    Coolerkits har jeg også tænkt på, men det koster nærmest det samme som et nyt grafikkort.

    CPU: E8500 3,6 Ghz
    RAM: Corsair Dominator PC2-8500
    Bundkort: P5N-T Deluxe
    GFX: 2xXFX GTX 260 Black Edition i SLI
    PSU: Corsair TX950 watt

  • Uuuh den ser ellers nice ud :)


    Håber det er billigere at skifte end at købe et nyt.


    Hvor dyrt kan det være for et stykke udhulet metal????? :O

    CPU: E8500 3,6 Ghz
    RAM: Corsair Dominator PC2-8500
    Bundkort: P5N-T Deluxe
    GFX: 2xXFX GTX 260 Black Edition i SLI
    PSU: Corsair TX950 watt

  • omg :O


    Er der nogen der har et setup, hvor jeg bruger kølehoveder kun på gpu, så jeg kan bruge dem flere gange ??

    CPU: E8500 3,6 Ghz
    RAM: Corsair Dominator PC2-8500
    Bundkort: P5N-T Deluxe
    GFX: 2xXFX GTX 260 Black Edition i SLI
    PSU: Corsair TX950 watt

  • Du kan jo få en plade som passe lige nøjagtig dit kort og du kan sagtens få en som understøtter sli / CF derved kunne køle begge dine kort på men en køler.


    Hvis du vælger en anden løsning altså ikke denne, skal du skifte stortset hele dit vandkøling hver gang du skifter kort.

  • Undskyld mig men hardwaresiden.dk kan man da ikke helt stole på. Læste lige artiklen "lav en billig gamer pc" De skiver: "Denne compuer vil kunne køre stortset alle nyer spil i den højeste opløsning, og den vil ikke have nogen som helst problemer med noget nyer software eller spil" Det kommer jo an på hvad den højeste opløsning er for den person der køber den. 5770 er et godt kort, men man vil nok have svært ved at køre de fleste nye spil i full hd med det kort. Så har de valgt at smide 3 x 1gb i, hvilket virkelig vidner om at de ikke har forstand på det de sætter sammen, da chipsættet p55 køre dual channel memory.

    Bundkort: GA-X48T-DQ6
    GFX: ati 4870 512mb
    Cpu: Q9550 2.83
    hdd: samsung F1 spin point 750 GB
    ram: 2x2 gb ddr3 1333mhz corsair
    CM Scout

  • Oki, jeg synes du har et godt argument, men mener godt man kan stole på siden da det er mig som har skrevet den artikel jeg kan godt se hvad du mener og skal da nok rettet det.
    :oops:


    Men det jeg mente var at den ihvertfald kunne trække alle nyere spil i de høje opløsninger såsom 1440 * 900 har selv lige lavet en ligne maskine og jeg kunne da trækker Battle field bad company 2 uden problemer i disse opløsninger og også lidt højere uden det vilde lag.


    Det ang. rammene må have været en fejl, men klart nok den skal jeg nok tage på mig.


    Med hensyn til hvad vi har forstand på vil jeg lige fortælle dig at jeg har været igang som data tekniker i noget tid og synes da jeg har rimelig god forstand på pænt meget inde for it.


    Men er ellers glad for du besøgte vores site ;)

  • Tilbage til mig :)


    Kan du kommer med et konkret bud Casper?

    CPU: E8500 3,6 Ghz
    RAM: Corsair Dominator PC2-8500
    Bundkort: P5N-T Deluxe
    GFX: 2xXFX GTX 260 Black Edition i SLI
    PSU: Corsair TX950 watt

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KristerBC
    Tilbage til mig :)


    Kan du kommer med et konkret bud Casper?


    er ikke helt med på hvad du mener altså denne løsning med coolit den kan du bruge til alle gfx kort derved skal du kun skifte adabter pladen når det er men prisen er mellem 1500 - 1800 vil jeg tro men den er så heller ikke kommet ud inu men den skulle komme meget snart

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Casper Lynge


    er ikke helt med på hvad du mener altså denne løsning med coolit den kan du bruge til alle gfx kort derved skal du kun skifte adabter pladen når det er men prisen er mellem 1500 - 1800 vil jeg tro men den er så heller ikke kommet ud inu men den skulle komme meget snart


    Jeg kan faktisk rigtig godt lide den tilgang som coolit har lagt for dagen, nemlig du skal kun bestille en ny plade så kører alt igen, men ingen roser uden torne. Hvert system bliver lavet til dig, så godt så vidt, hvad nu hvis du køber deres x-fire system og vælger at købe et andet GFX senere og køre det i singleslot, så har du en køleprofil som hænger for at hænge og ikke mere, du kan jo ikke skille det ad, eller jo det kan du jo godt, men så ryger ideen i det.


    Vandkøling er skidedyrt at gå i gang med, men kører du dit eget system så bliver merudgiften pr kølehoved mindre og du har muligheden for at tilpasse det konstant jfr. behov, altså fleksibilitet.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.


  • Men hvis du er som mig ville jeg aldrig nøjes med et kort, hvis jeg køber et 5970 i morgen vil der højest sandsynligt blive købt et mer inde for de næste par måneder men det er så bare mig

  • forvirrende :crazyeyes:


    Jeg kører kun med vand på min cpu lige nu. Tror bare jeg venter lidt.



    Jeg har også overvejet swiftech's løsning med deres MCW60, men det er lige som om den fullcover plade til mine grafikkort er gået ud af produktion. Jeg kan ihvertfald ikke finde den nogen steder mere.

    CPU: E8500 3,6 Ghz
    RAM: Corsair Dominator PC2-8500
    Bundkort: P5N-T Deluxe
    GFX: 2xXFX GTX 260 Black Edition i SLI
    PSU: Corsair TX950 watt

    Rettet 2 gange, sidst af KristerBC ().