Indlæg af nicklas91

    Quote

    Oprindeligt indlæg af recruit
    Jeg er ikke sikker men tror at Nova Winner 3 bare er en videre udvikling af den som er nævnt tidligere.



    Ja, og jeg vil gerne have Winner 3 men har ikke plads til den har jeg fundet ud af. Derimod har jeg plads til Winner 2, men kan ikke finde en forhandler der sælger den. :-/




    Edit: Måske har jeg fundet den her: Nova Winner 2


    Dem der tidligere skrev, at Winner/Killer var god, kan I fortælle mig om det er 2'eren I har? Hvad er forskellen på 1, 2 og 3 undtagen udseende?



    Jeg tænker måske, at QcK Mini ville passe ind også?


    Jeg har faktisk kun omkring 27 centimeters bredde og lidt over 30 centimeters dybde plads til en musemåtte, hvilket ikke er meget.. Men da måtterne ikke er særlig høje ved jeg ikke om man kan have noget af dem under keyboardet? :/ *har tænkt på at nogle måtter ville passe med dimensionerne hvis jeg lagde dem på den anden led*


    - Men med disse mål ville Nova Winner 3 faktisk passe rimelig fint ind..

    Quote

    Oprindeligt indlæg af recruit



    Pt bruger jeg en logitech G9 men regner med at modtage min Roccat Kone i morgen. Så derefter skal jeg nok give dig besked om hvordan den er sammen med en Nova Microptic Winner/Killer


    Kan det passe at Winner 3 kun koster lidt over 100 kr?


    Her er link:
    Nova Winner 3 Gaming Mouse Pad



    Lyder billigt hvis den er så god som I, og folk i reviews, siger? Såfremt at det altså er den samme måtte der er tale om?

    Quote

    Har prøvet Roccats egne måtter, og de stinker godt nok iforhold til min Func 1030.


    Jeg har kigget på Func måtter og kan se, at der både er er Func1030 og så Func1030 Archetype? Jeg har læst mig til at Archetype 'bare' er 20% større og så har den en lidt anden form? Er det de 'eneste' forskelle på de to måtter?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af recruit



    Pt bruger jeg en logitech G9 men regner med at modtage min Roccat Kone i morgen. Så derefter skal jeg nok give dig besked om hvordan den er sammen med en Nova Microptic Winner/Killer


    - Lyder godt... Men du må også fortælle mig hvordan Roccat Kone er i forhold til G9?? Og hvis du har prøvet en G7 også, hvordan passer den så ind i billedet?



    - Er der nogen der har prøvet Roccat Sense / Roccat Taito? Og jeg har kigget lidt efter MicrOptic Winner/Killer og er kommet frem til at det er Nova (MicrOptic) Winner/Killer? Og at der er en 2'er og 3'er? Kan I linke til den, I snakker om?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Dyas
    ehhh yes....det ville være fint lige at vide hvilken mus du bruger ?? :pokey:


    Roccat Kone.



    - Tak for alle svarene, jeg ved bare ikke om jeg vil op og give over 300 for en musemåtte. - Men hvis det er dét, der skal til for at få noget ordenligt... Nogle af foreslagene vil jeg kigge nærmere på. Tak. :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af dna


    Personligt kører jeg ikke nogen stil. Jeg køber det jeg bedst kan lide og hvor jeg føler jeg får god kvalitet for pengene. Så er jeg sådan set ligeglad om der står Logitech, Targa eller hvad som helst andet på det.


    Anders


    Sådan skal det også være :) Lagde bare mærke til, at der kun blev snakket om Logitech.

    I kører Logitech-stilen, eller hvad? Stilmæssigt kan jeg selv lide Razer Lycosa Mirror Edition men har desværre ikke haft et i hænderne så kan ikke sige det med sikkerhed. - hvor godt det er, altså.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Xx-Razmuz-xX
    tastaturet har da alt for mange knapper. hva med razer lycosa eller tarantula.?



    Det er sandt nok, har også haft det i tankerne.. Men jeg er meget betaget af de små, nogle vil kalde dem ubrugelige, LCD skærme indbygget i tastaturer.. Og så vidt jeg ved, er det kun Logitech G15 og G19 der har det. - Og så Roccat Valo som udkommer snart. Jeg kan ikke rigtig forklare hvorfor, men jeg synes ikke rigtig, at G15 tiltaler mig. Men venter lidt og ser, hvad Valo egentlig kommer til at koste.


    Jeg har allerede kigget på Lycosa og Tarantula, desværre har de ikke LCD skærme men har dem stadig på listen :)

    Tak, jeg var lige inde og kigge på Roccat igen og minsandten om der ikke står: "Illuminated Keys and Display for improved key hit rate and vital in-game information"... Det svarer jo mit spørgsmål.


    Mht. displayets brugelighed er vi jo så forskellige :) Personligt synes jeg, at det er en udmærket feature :) Men kan ikke rigtig lide G15.



    - Slut på thread medmindre andre har noget at tilføje.. Og undskyld for ikke helt at læse specifikationerne på producentens hjemmeside ordenligt. :oops:

    Hejsa.


    - Er der nogen, selvom det ikke er udkommet endnu, der kan fortælle mig, om displayet på det kommende Roccat Valo keyboard vil kunne vise stats osv. fra f.eks. spil man spiller? Jeg tænker ligesom på Logitech G15/G19?


    Jeg ved, at det kan vise CPU usage, osv., men mon ikke det kan vise sådan noget her også? Mener nemlig at have læst noget om displayet, men kan ikke finde det igen..

    Jeg har hørt at der kan ske grimme ting når en PSU går i smadder - at den giver alt for meget strøm ud lige i øjeblikket.... har aldrig oplevet det selv men har hørt mange fortælle at den kan hive næsten alt med sig. :ohmy:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Azjo
    Ja på lang sigt vil den sikkert dø da den sikkert stadig er rigtig varm.


    Prøv at google gpuz ;) Dit gfx må helst ikke nå over 80 grader ;)


    Ja, men han ved formentlig stadig ikke engang om det er gfxkort eller cpu'en der er problemet.. hvis man bare hiver siden af kabinettet og kører videre sådan, så aner man jo ikke hvad det er galt med. :boxed:

    Jeg har lige fundet følgende info på denne side:




    MEN, inde på http://www.xfxforce.com/en-gb/…cards/9series/9600GT.aspx står der nogle andre mål:



    ... Jeg må indrømme at det er nogle forvirrende tal som jeg ikke selv får særlig meget ud af... men måske kan du bruge det til noget.