Indlæg af nicklas91

    Quote

    Oprindeligt indlæg af fifan
    Hej


    Er der nogle her inde som ved hvor jeg finder målene for dette grafikkort. Har kigget på deres hjemmeside og synes ikke rigtig at det står nogle steder.


    jeg er nemlig i tvivl om det kan være i mit kabinet. Da det ser ud til atkøleren er meget større end den gamle jeg havde.


    Hvad for en type kabinet har du? Minitower, Miditower, Tower eller Bigtower?


    Og har du andre ting du skal have siddende i andre sokler rundt om kortet? For tit kan det godt fylde så det spærrer for for eksempel en anden PCI sokkel.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af DmK


    Ps Crysis er skrevet på den værste slamkode :(



    Helt enig!! Min mening er at det kun trækker så meget fordi spillet/gfx engine er så dårligt kodet.


    Valve kan finde ud af at kode spil :T

    Quote

    Oprindeligt indlæg af JnP
    Det er især bundkortet jeg er i tvivl om. Jeg ved ikke hvad jeg skal købe der, hvis jeg skal havde et til en E8400.



    Hvis du skal have et bundkort hvor E8400 passer i, så skal du have et der har en 775 socket(også kaldet LGA775). På EDBpriser.dk kan du for eksempel søge kun efter bundkort der har LGA775.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Svan
    Your head is going up his ass, his head is going up his ass, and you get the short end of the straw, cause your head is going up my ass...



    Zohan? nej, jeg mente Hancock? :D Længe siden jeg så dem så blandede alle film sammen.

    da Svan ikke svarer, tillader jeg mig at skrive en ny:


    1 = en person, 2 = anden person.



    "1: Remember I told you, if anything happened to Sam, I was gonna kill you?
    2: Oh, don't do that. Don't hit me with the fucking chair!"

    Det kunne stadig godt være en dårlig strømforsyning, og mht. blue screen of death så kan man vist stille på det i Windows, så den ikke genstarter men bliver stående med den blå skærm. Måske er det derfor at din ene computer bliver stående med beskeden, ved det ikke.




    Og sådan noget som CPU køler er du sikker på sidder rigtigt, ikke?

    [quote]Oprindeligt indlæg af Guligashi
    Jaja , er jeg nu godt klar over, men ville gerne vide hvad forskellen var på DDR2 ram og DDR3 :b .. den bærbar jeg har i sinde at købe køre nemlig på DDR3 q: ..[/quote




    DDR2 går vist højest til 1200 MHz, hvor DDR3 kan fås helt op til 2133 MHz. DDR3 kan overføre mere data og arbejder hurtigere. Desuden bruger DDR3 kun 84% så meget strøm som DDR2 gør, nemlig 1.5V hvor DDR2 som regel bruger 1.8V. Det betyder man sparer lidt strøm, der kommer mindre varme ud af det og at det kører bedre. DDR3 kan man vist også få flere GB på én stang end man kan med DDR2. DDR3 har også nogle små features som DDR2 ikke har, blandt andet nogle termiske sensorer der kan lave om på noget med refresh cycles når systemet ikke har brug for så meget(sparer også strøm).