Indlæg af Uldar

    Når jeg sætter noget til foran spørger driveren om hvad det er men derefter skal jeg gå ind i det program der fulgte med og sætte f.eks. hovedtelefoner som den kilde hvortil lyden skal sendes til. Det er ret irriterende men kunne være det der var dit problem.

    ehm... skal gfx have HDMI indgang? Håber det var en lille fejl. Ellers vil jeg sige at du ikke behøver et specielt dyrt kort for at få DVI udgang. Og så vidt jeg ved gider DVI lige så god kvalitet som HDMI men der kan bare ikke føres andre ting som lyd og (brug af samme fjernbetjening til flere ting m.m.). Så selve billedet burde kunne overføres ved hjælp af DVI.


    http://forum.ecoustics.com/bbs/messages/34579/122868.html


    Læs evt. 2. afsnit.


    Og til de dovne:


    First, to clear away one element that can be confusing: DVI and HDMI are exactly the same as one another, image-quality-wise. The principal differences are that HDMI carries audio as well as video, and uses a different type of connector, but both use the same encoding scheme, and that's why a DVI source can be connected to an HDMI monitor, or vice versa, with a DVI/HDMI cable, with no intervening converter box.

    Chitsæt osv kan jo ses med CPU-z Kig evt. under overclocking forum. der er en sticky med programdownload derinblandt CPU-z.

    Ehm. Jeg har i hvert fald set reviews hvor man succesfuldt har kølet q6600 med en thermalright ultra 120 extreme (passiv) og så vidt jeg ved bliver den en del varmere (quad) :D Så den kunne du også prøve. Ellers kan du jo smide en meget lydsvag blæser på hvis det er.

    Jeg mener krævende med hensyn til CPU i forhold til GFX. Ved godt at sandsynligvis alle nye computere kan mere end kører wow men har bare hørt at det oftes var CPUen der var begrænseren. Det kræver ikke noget særligt af GFX.

    Så vidt jeg ved kan en computer sagtens køre uden gfx. Så hvis den går ud lyder det som om det er CPUens egen sikring der skriger til dig at den bliver for varm. Check evt om kontakten er god med hensyn til kølercreme.

    Well, før jeg købte ny computer var min bærbare den computer jeg spillede på og brugte uanset hvad jeg skulle. Havde intet problem med tasterne. Men kan godt lide håndledsstøtterne. Der er nogle boards som har en meget bræt afslutning (bunden af boardet).


    Andre forslag. Det er et ønske der skal på listen til jul så i har lidt tid endnu :D Vil gerne høre respons fra andre end dasjap. (tak for din hjælp indtil nu) Du må selvfølgelig godt komme med mere men hvad du er glad for er jo ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel. Hvis der er andre der kan komme med noget mere ville det være kanon. :clap:

    Jeg vil også sige at en af mine venner har en acer. Den gav han 8000-9000 for og efter en måned begyndte der at falde skruer ud som vi ikke kunne se hvor hørte til. Og så kommer der så meget irriterende software med synes jeg.

    Det fylder stadigvæk mere end de fleste boards og så har jeg ikke noget at bruge de ekstra knapper til. Jeg spiller wow men nogle af mine venner har det og min hånd kan ikke både bruges til at løbe rundt med og gå derud samtidig. Bla bla kunne blive ved men jeg synes det er waste at købe det.

    Jeg er måske ikke den største ekspert men så vidt jeg har hørt er wow et ekstrem CPU krævende spil og derfor er det måske din CPU der er begrænsningen i dit system da det ikke ligefrem er den nyeste.

    Ja. Jeg skal have mig et nyt tastetur.
    Der er 2 vigtige ting :D Lys i knapperne og skal selvfølgelig også være dansk. Logitec G11/G15 osv er udelukket. Det skal ikke fylde hele mit skrivebord. Vil meget gerne høre hvad i har og hvad i synes om det. Hvis i har et uden lys men som i er helt vilde med vil jeg også gerne høre om det.

    Når alle de andre kan komme med kreative ideer kan jeg også :D Du kunne jo finde et digital ur som du godt kan lide at se på og sætte det oven på skærmen :D