Indlæg af HamSelv

    Jeg bruger Microsoft Office 365 - Outlook. Tidligere var der en funktion "Betinget Formatering" - tror jeg den hed. Man kunne indstille den til at alle aftale i outlook kalender der indeholder ordet Hans (f.eks) blev farvet grøn. Hvordan gør man det nu? Jeg kan ikke finde den der funktion. Håber på hjælp.

    Hej


    Hvilke muligheder er der for at få min Outlook kalender og kontaktpersoner at se på min Samsung SmartPhone på en sådan måde, at en nyoprettelse i Outlook-kalender /-kontaktpersoner umiddelbart fremkommer på min Smartphone kalender / kontakter? - Altså uden det der synkronisering med en kabelforbindelse mellem PC og SmartPhone.


    Og hvis der er flere muligheder: Hvad er så fordelene og ulemperne ved de enkelte muligheder?


    Ved at surfe rundt i Microsoft's enorme artikkelsamling får man indtryk af, at der er flere muligheder. Men synes ikke at kunne finde en samlet oversig som svarer på min e spørgsmål.



    Jeg kører Windows 8.1 og Office 365



    Håber på at I kan hjælpe

    Hej,


    Jeg kører Office 365 Personal og bruger SkyDrive (OneDrive) til mine pst-filer. Hvordan får jeg til sådan at min Outlook kalender også kan læses på min telefon? Jeg har installeret en Outlook.com-app på telefonen men den bruger tilsyneladende en andenb Outlook end den jeg har købt via Office 365.

    Jo-Jo - det forstår jeg sådan set godt. Men er det du siget at Filhistorik kun kan bruges hvis man altid har mediet tilsluttet? Hvad sker der hvis man fjerner mediet (den eksterne harddisk), laver lidt på sin PC mens man er borte fra kontoret, og tilslutter så mediet igen når man kommer hjem? Vil den så ikke 'opdatere' kopierne på den eksterne harddisk? Hvis ikke det vil virke er Filhistorik jo værdiløst hvis man tager sin PC med sig rundt.


    Man anbefales i hjælpefunktionen at bruge et USB drev og det indikerer vel at det tages af maskinen en gang imellem.


    Jeg forstår simpelt hen ikke hvordan det virker

    Jeg forsøger at bruge Filhistorik til sikkerhedkopiering på en ekstern harddisk. Jeg kører Windows 8.1 på en Lenovo Idea Y510P.


    Skal den eksterne harddisk være på hele tiden? Hvad sker med filer som opdateres / oprettes når den eksterne harddisk ikke er på - f.eks. når man har sin pc med væk fra kontoret?


    Synes ikke forklaringerne man finder på nettet er særlig oplysende.

    Fandt selv løsningen på mit Outlook 2013-problem :thumbsup:


    Skal gøres via Kontrolpanelet, skrive Mail i søgefeltet - og der er der muligheder for at konfigurerer foldere - faktisk lige som i Outlook 2007.

    Jeg synes ikke ordet 'bare' passer så godt her :S


    Jeg har forsøgt at importere og der kommer også noget ind. Men for det første ligger det hulter-til-bulter i Outlook 2013. For det andet (og vigtigste) kan jeg ikke få den folder der før var min inbox til at være den, hvor e-mail nu kommer ind.


    Jeg tror gerne at det kan lade sig gøre (ref ordet 'bare') men hvad er det jeg gør forkert - eller hvordan skal det gøres?

    Har lige købt en ny Lenovo med Windows 8.1 og Office 365 og er ved at overføre mine pst-filer fra den gamle HP. Jeg kan sagtens flytte filerne. Men hvordan får jeg Outlook 2013 til at 'bruge' dem? - dvs det der før var min inboks skal stadig være min inboks I Ooulook 2013. Og jeg synes heller ikke at kunne se hvordan jeg opretter de forskellige andre arkiver (Private mails, Arbejdsmails osv), som har hver sin separate pst-fil.

    Findes der et program der kan undersøge hvilke filer jeg har lagret to (eller flere) forskellige steder på min PC? Og udskrive en liste med placering etc. Jeg kører Windows 7. Grundet dårlig disciplin har jeg flere af mine filer lagret to gange. Og det fylder jo alt sammen.

    Hvordan får jeg etableret trådløs synkronisering mellem min PC / Outlook og min smartphone / Samsung S4 og min tablet / Samsung Galaxy Note? Jeg har etableret Kies-3 på PC'en og kan synkronisere Outlook kalender og kontakter med smartphonen via USB kabel. Men burde det ikke være muligt trådløst. Smartphonen kører Android version 4.3. Tabletten kører Android 4.1.2. Min PC kører Windows 7. Jeg har et privat WI-FI.

    Min PC er begyndt af vise irriterende pop ups (tror jeg det hedder). Når cursoren rammer et tilfældigt ord (f.eks til) der er undersgtreget vises et lille vindue (vel 5x5 cm) med intro til f.eks en spilleside. Det er forskelligt hvad der vises og der er tilsyneladene ingen sammehæng mellem det understregede ord (f.eks til) og så den hjemmesider der popper op.
    Hvordan slipper jeg af med det.

    Jeg har mistet forbindelsen til HP 7310 all in one. Den er tilsluttet via netværk. Andre PC'er på netværket kan godt printe på den. Jeg har afinstalleret og gen-installeret HP-programmerne. Ved geninstallationen kommer får jeg at vide at der er noget galt med to-vejs kommunikationen. På et tidspunkt i installationsprocessen foreslog den at jeg slog FireWall fra (jeg har 'kun' Windows firewall, der kom med Windows 7 Home Premium 64-bit). Det hjalp ikke at slå firewall fra.
    Er der nogen mon der har en god ide?