Trådløs synkronisering Outlook - Android

  • Hvordan får jeg etableret trådløs synkronisering mellem min PC / Outlook og min smartphone / Samsung S4 og min tablet / Samsung Galaxy Note? Jeg har etableret Kies-3 på PC'en og kan synkronisere Outlook kalender og kontakter med smartphonen via USB kabel. Men burde det ikke være muligt trådløst. Smartphonen kører Android version 4.3. Tabletten kører Android 4.1.2. Min PC kører Windows 7. Jeg har et privat WI-FI.

  • Jeg får ikke de samme hjemmesider, som der omtales i filmen. Og så vidt jeg kan se, tager den kun kalenderen.


    Er der ikke andre forslag?


    bruger du google.co.uk eller google.dk/.com?


    det har som regl noget at sige fordi jeg bruger normalt .com og den gamle .dk så hvis jeg skriver noget han skal søge efter og han ik bruger det samme som mig får han næsten aldrig det samme som mig :pokey:

  • Bruger du ikke bare Outlook appen


    Sendt fra min SM-N9005

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB